Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenthe fookin' english daar he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk BerichtenHeeft ie jou ook al in het nauw gedreven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenik zie hier veel foto's met chauffeurs zonder helm
ben je niet verplicht op de ring een helm te dragen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenen je moet rechts houden als je wordt ingehaald, klopt dit ?
De Ring is een onbegrensde eenrichtings-tolweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenklopt het dat je, ondanks dat je op een openbare weg rijdt, niet altijd bent verzekerd? Vraag ik dit dus best na bij mijn verzekeraar?
Normaal ben je verzekerd tenzij de ring expliciet wordt verboden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenklopt het dat je, ondanks dat je op een openbare weg rijdt, niet altijd bent verzekerd? Vraag ik dit dus best na bij mijn verzekeraar?
Tenzij (zoals hierboven vermeld) dit expliciet is uitgesloten.
Verzekeraar kan wel trachten te bewijzen dat je onverantwoord reed (racen) en dan ben je ook zelf aansprakelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenVerzekeraar kan wel trachten te bewijzen dat je onverantwoord reed (racen) en dan ben je ook zelf aansprakelijk.
Als de politie na een ongeval een toestel vind waarmee je de tijd probeerde vast te leggen dan zullen ze dit in hun verslag vermelden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenzondag schleife time !
ik heb zondag in feite tijd om nog eens te gaan...
mss dat ik ook wel wil gaan
auto of moto?
Comment
Comment