Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
How do they do that?Ik ben daar ook al hard over de bobbel in de remzone heen gegaan (zonder remmen dus), en je knalt inderdaad met je kop tegen 't dak maar airborne gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPflanzgarten?
En dit? Ook Pflanzgarten?
How do they do that?Ik ben daar ook al hard over de bobbel in de remzone heen gegaan (zonder remmen dus), en je knalt inderdaad met je kop tegen 't dak maar airborne gaan?
Comment
-
Die van de Cayenne hebben een helm op, dus reken maar dat die hárd gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDie van de Cayenne hebben een helm op, dus reken maar dat die hárd gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenstaat precies ook een of andere datalogger tegen de ruit geplakt...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtendie Cayenne lijkt me eerder Flugplatz, niet?The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenstaat precies ook een of andere datalogger tegen de ruit geplakt... testwagen wss?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichtenwaar staat dat bord met "Sturzgefahr" voor motorrijders precies? Is het daar zo extreem? Hoogteverschil in combinatie van bochten misschien?
2. zo'n borden staan er in't echt op verscheidene plaatsen naast de ring.
3. ik denk dat deze mogelijk aan fuchsröhre staat, vlak voor adenauer forst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten1: ja, het staat mooi rechts onderaan de aftbeelding
2: Ik heb nog nooit de eer gehad om op De Ring te rijden (al passeer ik er wel wekelijks) en het is de eerste keer dat ik zo'n bord zie.
3: chapeau dat je dat zo herkent!
2. zot, ik zou elke week minstens 1 keer over die ring passeren als'k er wekelijks voorbijkwam
3. 't is een wilde gok, en dan nog, als ik juist zit betekent dat dat ik veel geluk heb gehad, of dat ik geen leven heb en veel te veel GT4 speel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten2. zot, ik zou elke week minstens 1 keer over die ring passeren als'k er wekelijks voorbijkwam
- ik heb dan al 11 uur 's nachts gewerkt en ik wil zo snel mogelijk thuis zijn
- mn passagier/collega is allesbehalve geinteresseerd in auto's
- ik rij met een Citroen XM 2.1...i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenIk weet het, maar er zijn een paar redenen voor:
- ik heb dan al 11 uur 's nachts gewerkt en ik wil zo snel mogelijk thuis zijn
- mn passagier/collega is allesbehalve geinteresseerd in auto's
- ik rij met een Citroen XM 2.1...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichtenen abstürzen zeker?
Je hebt terug het probleem van 'open dempers' in Duitsland he...
heb de standaard demper liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenabstürzen?
heb de standaard demper liggenbinnenpretje, zie vorige posts, er staan blijkbaar overal borden met "Sturzgefahr" met een afb. van een motorrijder erbij...
i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Als ik het raam opendeed kon ik in die kerel zijn neus peuteren!!
Idiot
Comment
Comment