Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Pflanzgarten?

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      En dit? Ook Pflanzgarten?

How do they do that? Ik ben daar ook al hard over de bobbel in de remzone heen gegaan (zonder remmen dus), en je knalt inderdaad met je kop tegen 't dak maar airborne gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Pflanzgarten?

En dit? Ook Pflanzgarten?

How do they do that? Ik ben daar ook al hard over de bobbel in de remzone heen gegaan (zonder remmen dus), en je knalt inderdaad met je kop tegen 't dak maar airborne gaan?
        die Cayenne lijkt me eerder Flugplatz, niet?

Comment

• Die van de Cayenne hebben een helm op, dus reken maar dat die hárd gaan
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Die van de Cayenne hebben een helm op, dus reken maar dat die hárd gaan
            staat precies ook een of andere datalogger tegen de ruit geplakt... testwagen wss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
              staat precies ook een of andere datalogger tegen de ruit geplakt...

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

was het maar waar!!!

Comment

die Cayenne lijkt me eerder Flugplatz, niet?
                  Ik ben vrij zeker dat het Flugplatz is. Ik heb ooit het luminieuze idee gehad 'ns rond de ring te wandelen (in tegenwijzerzin) om leuke fotolocaties te vinden. En vanaf Flugplatz is't niet meer plezant te noemen. Dus heb ik me even aan Flugplatz gezet, en de achtergrond doet me hier direct aan denken.
                  The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

staat precies ook een of andere datalogger tegen de ruit geplakt... testwagen wss?
                    Er waren destijds geruchten dat dat een Panamera-mule was, maar dat lijkt me gezien de aanzienlijke veerweg vrij onwaarschijnlijk. In elk geval gaat die testwagen op de spyvideo's absurd hard als in > Cayenne Turbo

Comment

• waar staat dat bord met "Sturzgefahr" voor motorrijders precies? Is het daar zo extreem? Hoogteverschil in combinatie van bochten misschien?
                      i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                        waar staat dat bord met "Sturzgefahr" voor motorrijders precies? Is het daar zo extreem? Hoogteverschil in combinatie van bochten misschien?
                        1. je weet dat dit een beeld uit Gran Turismo 4 voor PS2 is?
                        2. zo'n borden staan er in't echt op verscheidene plaatsen naast de ring.
                        3. ik denk dat deze mogelijk aan fuchsröhre staat, vlak voor adenauer forst

Comment

• De Ring staat vol met van die borden.

Comment

• 1: ja, het staat mooi rechts onderaan de aftbeelding
                            2: Ik heb nog nooit de eer gehad om op De Ring te rijden (al passeer ik er wel wekelijks ) en het is de eerste keer dat ik zo'n bord zie.
                            3: chapeau dat je dat zo herkent!
                            i 1 2 1/2 6

Comment

1: ja, het staat mooi rechts onderaan de aftbeelding
                              2: Ik heb nog nooit de eer gehad om op De Ring te rijden (al passeer ik er wel wekelijks ) en het is de eerste keer dat ik zo'n bord zie.
                              3: chapeau dat je dat zo herkent!
                              1. 'k vond je vraag gewoon grappig, zat geen andere bedoeling achter hoor

2. zot, ik zou elke week minstens 1 keer over die ring passeren als'k er wekelijks voorbijkwam

3. 't is een wilde gok, en dan nog, als ik juist zit betekent dat dat ik veel geluk heb gehad, of dat ik geen leven heb en veel te veel GT4 speel

Comment

2. zot, ik zou elke week minstens 1 keer over die ring passeren als'k er wekelijks voorbijkwam
                                Ik weet het, maar er zijn een paar redenen voor:
                                - ik heb dan al 11 uur 's nachts gewerkt en ik wil zo snel mogelijk thuis zijn
                                - mn passagier/collega is allesbehalve geinteresseerd in auto's
                                - ik rij met een Citroen XM 2.1...
                                i 1 2 1/2 6

Comment

Ik weet het, maar er zijn een paar redenen voor:
                                  - ik heb dan al 11 uur 's nachts gewerkt en ik wil zo snel mogelijk thuis zijn
                                  - mn passagier/collega is allesbehalve geinteresseerd in auto's
                                  - ik rij met een Citroen XM 2.1...
                                  idee voor de volgende motormeet? AW Motormeet goes Ring
                                  1978 BMW E21 323i
                                  2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                  2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• en abstürzen zeker?
                                    Je hebt terug het probleem van 'open dempers' in Duitsland he...
                                    i 1 2 1/2 6

Comment

en abstürzen zeker?
                                      Je hebt terug het probleem van 'open dempers' in Duitsland he...
                                      abstürzen?

heb de standaard demper liggen
                                      1978 BMW E21 323i
                                      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                        abstürzen?

heb de standaard demper liggen
                                        binnenpretje, zie vorige posts, er staan blijkbaar overal borden met "Sturzgefahr" met een afb. van een motorrijder erbij...
                                        i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Fak die mini!
                                          Als ik het raam opendeed kon ik in die kerel zijn neus peuteren!!
                                          Idiot

Comment

Working...
                                          X