Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Mietje

Nuja, op de webcam ziet het er mij nat uit ...
    volgende week

Comment

Bij mijn weten heb ik die altijd gepakt op 1-2 keer na ofzo. (hing wat van het verkeer af, maar normaal als ik op tempo rijd duik ik er toch in Als er een tragere voor me zit blijf ik soms buiten omdat het dan toch niet opbrengt van je auto zo te doen afzien )

Heb jij het over de eerste of de tweede bocht met betonplaten? Zo goed weet ik ook weer niet welke dewelke is
      Klopt.

De tweede, (kleine) karoussel.
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten

die "rondrit"-plaat over mijn nummerplaat: laat die duitsers maar flitsen langs voren, lol:
        aan de slagbomen checkten ze wel of ik achteraan wel een "correcte" plaat had hange
        Ooit met mijn busje over de ring gevlogen na 3 toeren hadden ze door dat mijn nrplaat vooraan TAXI was en hebben ze mij uit de rij gehaald om ze te verwijderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Klopt.

De tweede, (kleine) karoussel.
          Dat verklaart waarom ik "in de lens" keek.

Jullie stonden daar eigenlijk wel niet echt verantwoord . Iedere keer als ik passeerde was het van "staan die daar nu nog"?
          Zijn jullie niet weggejaagd?

Comment

Jullie stonden daar eigenlijk wel niet echt verantwoord . Iedere keer als ik passeerde was het van "staan die daar nu nog"?
            ik ben vorige keer met GinoV weggestuurd, was wel ergens anders.
            Die kerel aan de overkant stopte even met zijn wagen in 't gras, zat maar te roepen in 't duits wij verstonde er uiteraard niets van
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              ik ben vorige keer met GinoV weggestuurd, was wel ergens anders.
              Die kerel aan de overkant stopte even met zijn wagen in 't gras, zat maar te roepen in 't duits wij verstonde er uiteraard niets van
              Ge moet een beetje zien waar je gaat staan hé, als je ziet dat er al redelijk wat remsporen in uw richting gaan, ga dan ergens anders staan hé

Gewoon ergens gaan staan waar de kans het kleinst is dat een wagen uit de bocht vliegt en meestal maken ze er dan geen probleem over...

Comment

• De week ervoor maakte er ook niemand problemen van
                Maar aan de ingang van de ring, wat een boeren zijn dat daar? zo roepen tegen die bestuurders

Comment

• Heb nergens dat REDLINE magazine gevonden?
                  Iemand wel?

Comment

Idd, maar het leverde wel extreem vette foto's op.
                    1991 Mazda MX-5 NA

Comment

De week ervoor maakte er ook niemand problemen van
                      Maar aan de ingang van de ring, wat een boeren zijn dat daar? zo roepen tegen die bestuurders
                      die jongens doen hun werk,
                      'k geef ze geen ongelijk hoor
                      't zijn ook zij die voor onze veiligheid zorgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                        die jongens doen hun werk,
                        'k geef ze geen ongelijk hoor
                        't zijn ook zij die voor onze veiligheid zorgen
                        veiligheid aan de ingang? ok, dat het daar wat druk is, en dat ze alles in goede banen moeten leiden kan ik goed begrijpen.
                        Maar wat je aan de slagboom zag aan de ring
                        Er reed daar een Z4M al wat naar voor zodat hij makkelijker kon invoegen, die kerel loopt daar naartoe begint daar te roepen tegen de bestuurder, teken doen dat hij terug naar achter moet , ni normaal zenne..

Comment

veiligheid aan de ingang? ok, dat het daar wat druk is, en dat ze alles in goede banen moeten leiden kan ik goed begrijpen.
                          Maar wat je aan de slagboom zag aan de ring
                          Er reed daar een Z4M al wat naar voor zodat hij makkelijker kon invoegen, die kerel loopt daar naartoe begint daar te roepen tegen de bestuurder ni normaal zenne..
                          heb je zelf al eens iets georganiseerd?????
                          ge zou voor minder,
                          'k maak ieder jaar zo'n feestje mee tijdens de dorpsfeesten hier: ge weet niet wat ge ziet bij momenten

veiligheid aan de slagboom:
                          - auto's tegenhouden die een gevaar vormen voor anderen
                          oliedruipers, nog net rijdende wrakken, 8 polen in een VW Sharan met versleten banden,
                          - Milieu-overtreders die de groenen redenen kunnen geven om de Touri-fahrten te laten verbieden...

Comment

• 't zou gerust allemaal wat vriendelijker kunnen.
                            De ene ging amper vooruit, en er word tegen getierd dat ie achteruit moet, de andere komt nog maar net de uit de uitgang en ze beginnen er tegen te roepen dat het vooruit moet gaan..
                            't zal wel aan ons liggen..

Comment

't zou gerust allemaal wat vriendelijker kunnen.
                              De ene ging amper vooruit, en er word tegen getierd dat ie achteruit moet, de andere komt nog maar net de uit de uitgang en ze beginnen er tegen te roepen dat het vooruit moet gaan..
                              ah, ge bedoelt de drukte bij de uitrit Ring/uitrit parkings:
                              dat is een knoeiboel,
                              hopelijk leggen ze ne keer nen deftige parking aan,
                              op drukke WE is het idd veel te hectisch

Comment

't zou gerust allemaal wat vriendelijker kunnen.
                                Ik heb het zelf mogen ervaren. Als first timer weet ik begot niet hoe het daar allemaal werkt, waar ik mag staan, waar ik moet aanschuiven, enz. En dan komt er één of anderen BOER van in de vijftig met snor tegen mij wat staan brullen da'k ergens niet mag staan. Ik vroeg hem vriendelijk waar ik dan wél mocht staan of moest aanschuiven, en zei hem dat ik het niet wist omdat het mijn eerste keer was, maar hij bleef gewoon als een achterlijke tegen mij staan zeiken. Spijt me maar dat kan anders imo. Dat zoiets organisatorisch een complete hel kan zijn, maakt mij als betalende klant geen ruk uit, zo simpel is't. Dan moeten ze maar meer en/of adequater volk aannemen, daar betaal ik gerust voor bij als't moet.
                                Last edited by ; 13/09/2009, 18:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                  Ik heb het zelf mogen ervaren. Als first timer weet ik begot niet hoe het daar allemaal werkt, waar ik mag staan, waar ik moet aanschuiven, enz. En dan komt er één of anderen BOER van in de vijftig met snor tegen mij wat staan brullen da'k ergens niet mag staan. Ik vroeg hem vriendelijk waar ik dan wél mocht staan of moest aanschuiven, en zei hem dat ik het niet wist omdat het mijn eerste keer was, maar hij bleef gewoon als een achterlijke tegen mij staan zeiken. Spijt me maar dat kan anders imo. Dat zoiets organisatorisch een complete hel kan zijn, maakt mij als betalende klant geen ruk uit, zo simpel is't. Dan moeten ze maar meer en/of adequater volk aannemen, daar betaal ik gerust voor bij als't moet.
                                  idd, het was de eerste keer dat ik daar aan de ingang stond, en naast ons stond dan die Z4M waar ik het over had.
                                  Ik was daar me 2 maten, en we keken mekaar zo aan van: 'Alé, is die daar nu zo tege aant roepe??'
                                  't was idd eentje me een snorreke denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                    Heb nergens dat REDLINE magazine gevonden?
                                    Iemand wel?
                                    In Kortrijk ook niet gevonden...
                                    In de Press-shop kreeg ik te horen dat ze die boekjes niet meer invoeren in ons land..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                                      In Kortrijk ook niet gevonden...
                                      In de Press-shop kreeg ik te horen dat ze die boekjes niet meer invoeren in ons land..
                                      De Press-shop in Hasselt zei daar niks van. Die wisten gewoonweg niet wanneer de nieuwe Red-Line binnenkwam.

Comment

• Ze zouden beter int weekend iedereen van diene parking smijten die niet komt om op de ring te rijden.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Working...
                                          X