Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij mijn weten heb ik die altijd gepakt op 1-2 keer na ofzo. (hing wat van het verkeer af, maar normaal als ik op tempo rijd duik ik er toch in Als er een tragere voor me zit blijf ik soms buiten omdat het dan toch niet opbrengt van je auto zo te doen afzien )
Heb jij het over de eerste of de tweede bocht met betonplaten? Zo goed weet ik ook weer niet welke dewelke is
die "rondrit"-plaat over mijn nummerplaat: laat die duitsers maar flitsen langs voren, lol:
aan de slagbomen checkten ze wel of ik achteraan wel een "correcte" plaat had hange
Ooit met mijn busje over de ring gevlogen na 3 toeren hadden ze door dat mijn nrplaat vooraan TAXI was en hebben ze mij uit de rij gehaald om ze te verwijderen
Jullie stonden daar eigenlijk wel niet echt verantwoord . Iedere keer als ik passeerde was het van "staan die daar nu nog"?
Zijn jullie niet weggejaagd?
Jullie stonden daar eigenlijk wel niet echt verantwoord . Iedere keer als ik passeerde was het van "staan die daar nu nog"?
ik ben vorige keer met GinoV weggestuurd, was wel ergens anders.
Die kerel aan de overkant stopte even met zijn wagen in 't gras, zat maar te roepen in 't duits wij verstonde er uiteraard niets van
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
ik ben vorige keer met GinoV weggestuurd, was wel ergens anders.
Die kerel aan de overkant stopte even met zijn wagen in 't gras, zat maar te roepen in 't duits wij verstonde er uiteraard niets van
Ge moet een beetje zien waar je gaat staan hé, als je ziet dat er al redelijk wat remsporen in uw richting gaan, ga dan ergens anders staan hé
Gewoon ergens gaan staan waar de kans het kleinst is dat een wagen uit de bocht vliegt en meestal maken ze er dan geen probleem over...
Idd, maar het leverde wel extreem vette foto's op.
die jongens doen hun werk,
'k geef ze geen ongelijk hoor
't zijn ook zij die voor onze veiligheid zorgen
veiligheid aan de ingang? ok, dat het daar wat druk is, en dat ze alles in goede banen moeten leiden kan ik goed begrijpen.
Maar wat je aan de slagboom zag aan de ring
Er reed daar een Z4M al wat naar voor zodat hij makkelijker kon invoegen, die kerel loopt daar naartoe begint daar te roepen tegen de bestuurder, teken doen dat hij terug naar achter moet , ni normaal zenne..
veiligheid aan de ingang? ok, dat het daar wat druk is, en dat ze alles in goede banen moeten leiden kan ik goed begrijpen.
Maar wat je aan de slagboom zag aan de ring
Er reed daar een Z4M al wat naar voor zodat hij makkelijker kon invoegen, die kerel loopt daar naartoe begint daar te roepen tegen de bestuurder ni normaal zenne..
heb je zelf al eens iets georganiseerd?????
ge zou voor minder,
'k maak ieder jaar zo'n feestje mee tijdens de dorpsfeesten hier: ge weet niet wat ge ziet bij momenten
veiligheid aan de slagboom:
- auto's tegenhouden die een gevaar vormen voor anderen
oliedruipers, nog net rijdende wrakken, 8 polen in een VW Sharan met versleten banden,
- Milieu-overtreders die de groenen redenen kunnen geven om de Touri-fahrten te laten verbieden...
't zou gerust allemaal wat vriendelijker kunnen.
De ene ging amper vooruit, en er word tegen getierd dat ie achteruit moet, de andere komt nog maar net de uit de uitgang en ze beginnen er tegen te roepen dat het vooruit moet gaan..
't zal wel aan ons liggen..
De ene ging amper vooruit, en er word tegen getierd dat ie achteruit moet, de andere komt nog maar net de uit de uitgang en ze beginnen er tegen te roepen dat het vooruit moet gaan..
ah, ge bedoelt de drukte bij de uitrit Ring/uitrit parkings:
dat is een knoeiboel,
hopelijk leggen ze ne keer nen deftige parking aan,
op drukke WE is het idd veel te hectisch
Ik heb het zelf mogen ervaren. Als first timer weet ik begot niet hoe het daar allemaal werkt, waar ik mag staan, waar ik moet aanschuiven, enz. En dan komt er één of anderen BOER van in de vijftig met snor tegen mij wat staan brullen da'k ergens niet mag staan. Ik vroeg hem vriendelijk waar ik dan wél mocht staan of moest aanschuiven, en zei hem dat ik het niet wist omdat het mijn eerste keer was, maar hij bleef gewoon als een achterlijke tegen mij staan zeiken. Spijt me maar dat kan anders imo. Dat zoiets organisatorisch een complete hel kan zijn, maakt mij als betalende klant geen ruk uit, zo simpel is't. Dan moeten ze maar meer en/of adequater volk aannemen, daar betaal ik gerust voor bij als't moet.
Ik heb het zelf mogen ervaren. Als first timer weet ik begot niet hoe het daar allemaal werkt, waar ik mag staan, waar ik moet aanschuiven, enz. En dan komt er één of anderen BOER van in de vijftig met snor tegen mij wat staan brullen da'k ergens niet mag staan. Ik vroeg hem vriendelijk waar ik dan wél mocht staan of moest aanschuiven, en zei hem dat ik het niet wist omdat het mijn eerste keer was, maar hij bleef gewoon als een achterlijke tegen mij staan zeiken. Spijt me maar dat kan anders imo. Dat zoiets organisatorisch een complete hel kan zijn, maakt mij als betalende klant geen ruk uit, zo simpel is't. Dan moeten ze maar meer en/of adequater volk aannemen, daar betaal ik gerust voor bij als't moet.
idd, het was de eerste keer dat ik daar aan de ingang stond, en naast ons stond dan die Z4M waar ik het over had.
Ik was daar me 2 maten, en we keken mekaar zo aan van: 'Alé, is die daar nu zo tege aant roepe??'
't was idd eentje me een snorreke denk ik
Comment