Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Da ni alleen, die is een samenraapsel van allerlei modellen, er ontbreekt een uitlaat, het dak is niet origineel, de diffuser is niet origineel, de velgen ook niet, en dan hebben we de voorkant en binnenkant nog niet gezien.
Ik denk dat de achterkant van een Amerikaans model is, die reflectors had mijn broer niet op de vorige, denk ik.
tis maar raar, mss een ongeluk gehad en bestaat die nu uit 3 Lotussen
't Is niet omdat je een pet hebt van de Nürburgring dat je alles weet hé wsam...
Da ni alleen, die is een samenraapsel van allerlei modellen, er ontbreekt een uitlaat, het dak is niet origineel, de diffuser is niet origineel, de velgen ook niet, en dan hebben we de voorkant en binnenkant nog niet gezien.
Ik denk dat de achterkant van een Amerikaans model is, die reflectors had mijn broer niet op de vorige, denk ik.
tis maar raar, mss een ongeluk gehad en bestaat die nu uit 3 Lotussen
Uitlaat van een brommer/motorfiets? Dit soort constructies met 1 uitlaat zie je wel meer, uitlaat komt dan vaak van een brommer.
ikke, comentaar laat ik aan jullie over ('k doe dus volgende keer mijn helm aan, maar nu al te hete kop ivm koorts)
btw: deze besteld, wordt megagroot afgedrukt en dan ophangen bij MorganBelgium: "that's the way to drive a Moggie"
964, onze pa had dat, kieken wou toen geen RS kopen, kocht een Targa en dat viel tegen
pffff, had hij maar....die RS gekocht, ouders hé,
hmmm Daggie bleef kalmer dat bibi
in de auto merk je niet echt dat hij airborne gaat, achteraan,
Daggie: ge zult dus niet te dik zijn
die "rondrit"-plaat over mijn nummerplaat: laat die duitsers maar flitsen langs voren, lol:
aan de slagbomen checkten ze wel of ik achteraan wel een "correcte" plaat had hange
net als je een eerste rechte lijn hebt gehad,
even daarna (lezen joris: daarna) moet je remmen en heb je een rechtse bocht
denk ik, ginder ken ik mijne weg nu echt wel tegoei zulle
net als je een eerste rechte lijn hebt gehad,
even daarna (lezen joris: daarna) moet je remmen en heb je een rechtse bocht
denk ik, ginder ken ik mijne weg nu echt wel tegoei zulle
de jump is Quidellbacher höhe
Flugplatz is de rechtse bocht er vlak na...
Comment