Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heerlijke foto, maar waar is dat ergens? Komt me niet bekend voor

Comment

• Dat is aan de ingang aan Breidscheid (Adenau). Daar kan je de baan ook op en af. Net na Wehrseifen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
        Dat is aan de ingang aan Breidscheid (Adenau). Daar kan je de baan ook op en af. Net na Wehrseifen.
        Is die ingang altijd open of slechts als er weinig volk is. Ik heb eigenlijk nog nooit een 2de "oprit" van de ring gezien

Comment

• Die is altijd open ja. Als het circuit open is natuurlijk hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
            Die is altijd open ja. Als het circuit open is natuurlijk hé.

ik ga er de volgende keer eens goed op letten!

Comment

• 'k ben daar al een keer er af gegaan.

Ongeveer halverwege heb je een flauwe bocht naar links en je kijkt recht op een groot wit huis. Staat ook een bord Breidscheid.

Comment

• knap beeld van de steilstrecke

Comment

• Wat is dat juist? De ingang of iets anders?

Comment

• Ik dacht dat het daar was waar die bocht rechts is, maar blijkbaar ben ik verkeerd, ofwel rijdt deze audi de verkeerde kant op..

Is blijkbaar de verbindingsweg tussen steilstrecke en hohe acht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk Berichten
                      Jep, nu dit past het inderdaad beter bij de naam "TAXI".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Ik dacht dat het daar was waar die bocht rechts is, maar blijkbaar ben ik verkeerd, ofwel rijdt deze audi de verkeerde kant op..

Is blijkbaar de verbindingsweg tussen steilstrecke en hohe acht

de foto met de fietser zal wss de uitgang zijn van de steilstrecke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                          de foto met de fietser zal wss de uitgang zijn van de steilstrecke
                          Neen, de audi rijdt wel degelijk de verkeerde kant op blijkbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Neen, de audi rijdt wel degelijk de verkeerde kant op blijkbaar
                            idd

Comment

• Steistrecke heb ik wal eens gereden met de Subaru, bergop en bergaf...
                              Dat gaat wanneer je eens meedoet aan een "farher leergang", dan wordt de ganse 'Ring in stukken verdeeld en leer je deel per deel de echte ideale, snelle of regenlijn rijden.
                              Die Steilstrecke is zo steil dat je met de fiets niet omhoog geraakt, zelfs te voet heb je halverwege al problemen...
                              www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                                Die Steilstrecke is zo steil dat je met de fiets niet omhoog geraakt,
                                Ik krijg ineens een rare goesting om dat eens te proberen.

Maar welke idioot rijdt nu van belgie naar daar met een fietsenrek

Comment

• Ik.....

Elk jaar is er Rad Am Ring, dan kan je met de fiets over de Ring gaan.
                                  Best snel....

Vorig jaar is er een onderuit gegaan in de Fuchrohre, je wil niet weten hoe die eruitzag...
                                  www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                                    Ik.....

Elk jaar is er Rad Am Ring, dan kan je met de fiets over de Ring gaan.
                                    Best snel....

Vorig jaar is er een onderuit gegaan in de Fuchrohre, je wil niet weten hoe die eruitzag...

AW Radmeeting @ Nurburgring!

Turboman doet ook mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      kwam er geen 5-cyl in?
                                      Ja dat is het gerucht.
                                      Maar Audi heeft pas in mei groen licht gegeven voor R&D voor een nieuwe drukgevulde 2.5/2.6 liter 5 cilinder.
                                      Het is nog niet duidelijk wat het gaat worden, T FSI, TSI (Twincharger), Sequential Twin turbo of Kompressor, maar R&D moet dat aan het licht brengen.
                                      Het is nog te vroeg voor de vijfcilinder om al in een auto getest te worden en is het dus onwaarschijnlijk dat hij al onder de kap zit van de rode TT.
                                      De kans is dus veel groter dat de nieuwe 300 pk 3.6 liter VR6 FSI onder de kap zit van de rode TT.

Hans.

Comment

• Zalig met de fiets op de ring met een max. snelheid van 102 !

Comment

• Kan iemand eens beschrijven hoe je te voet aan de Steilstrecke geraakt?

Comment

Working...
                                          X