Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
    Je staat alleen maar over een wit vak met een streep erdoor.

Dat wil toch zeggen dat je daar mag parkeren?
    Ik weet het, ik ben een krak in fout parkeren maar (hout vasthouden) tot hiertoe heb ik nog nooit een boete gehad

Comment

• now this is something you don't see every day

gevonden op het internet

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
        now this is something you don't see every day

gevonden op het internet

kzie niks

Comment

• nu normaal gezien wel

Antwerpen is't Stad
          en al de rest is parking!!

Comment

• oh diene steek me elke dag op den E34 voorbij...

Comment

• WELKE BATMAN-MOBIEL IS ME DAT???

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Volgens mij gaat dat aan geen kanten door een bocht

Comment

• lol
                  Batman is ook maar een mens hé

Dit filmpje had ik al in de videosection gezet, maar 'k zal het hier ook nog eens posten.
                  Hopelijk geen repost (6'55 rond de ring in een Radical):

Comment

• Het was gisteren een prachtige dag! Zeer mooi weer, licht vochtige baan die geleidelijk aan droog werd en prachtige wagens! Meer hoefde het niet te zijn.

Al de foto's zijn te bekijken op

www.boelsphotography.be

Een paar voorsmaakjes ...

Comment

• mooie foto's... op't einde, die Alpina Roadster S nice...

en die 5 op Z-platen... dat lijkt me toch niet volledig koosjer?

Comment

• Alpina Roadster is idd de max hé! Mich... zeer sympathieke kerel!

M5 op Z-platen zou van BMW Beliën zijn. Kan iemand dit bevestigen? Ben je met Z-platen verzekerd in het buitenland? Ik zou anders niet graag iets aan de hand krijgen op de Ring.

Bedankt voor het compliment!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
                          Alpina Roadster is idd de max hé! Mich... zeer sympathieke kerel!

M5 op Z-platen zou van BMW Beliën zijn. Kan iemand dit bevestigen? Ben je met Z-platen verzekerd in het buitenland? Ik zou anders niet graag iets aan de hand krijgen op de Ring.

Z-platen mogen inderdaad niet in het buitenland.

Comment

• Vette pics, Psynce!

Welk toestel gebruik je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Z-platen mogen inderdaad niet in het buitenland.
                              hoe zit dat dan eigenlijk met het ophalen van bevoorbeeld een tweedehandswagen in Duitsland?

Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                              op de foto daarvoor rijdt'ie precies met z'n 4 pinkers op. kan zijn dat'ie maar traag reed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
                                Alpina Roadster is idd de max hé! Mich... zeer sympathieke kerel!

Ik denk niet dat dat de mannen van Belien zijn, ik heb Patrick en enkele werknemers gesproken de zondag in Zolder, waar ze hun racewagen aant testen waren.
                                En bij mijn weten zijn ze nog nooit met een wagen op Z-platen richting ring gegaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Vette pics, Psynce!

Welk toestel gebruik je?

Canon 350d staat onder op zijn foto's mocht je ze niet gezien hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                    Canon 350d staat onder op zijn foto's mocht je ze niet gezien hebben

hehe hoe lelijk, khad het eigelijk al vorige week gezien, maar blijkbaar gewoon vergeten...

mijn excuses.

Comment

• wat een lekkere mercedes seg

Comment

Working...
                                      X