Gisteren een zwarte Aston Martin Vanquish S en een BMW M6 cabrio gezien. Vooral de Aston was echt zalig voor eens van dichtbij te bekijken, spijtig genoeg fototoestel niet mee...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
BMW Z8 *2
BMW M5 *3 (Waarvan weer een van Kris Wauters)
BMW M6
Een hoop E46 M3's
BMW Z4M Coupé
Aston Martin V8
Ferrari (type onbekend voor mij)
Porsche 997 Turbo en vele Carrera's tot Carrera 4S
Opel Speedster
Corvette C6
Bentley Continental GTC
Audi RS4 Avant
audi S3
....
Comment
-
Gisteren in Gent weer die jongeman met zijn E46 M3 Cabriolet zien rijden tss de Kouter en de Veldstraat. Verder ook nog een Maserati van een paar jaar geleden (met de boemerang-lichten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenGisteren in Gent weer die jongeman met zijn E46 M3 Cabriolet zien rijden tss de Kouter en de Veldstraat. Verder ook nog een Maserati van een paar jaar geleden (met de boemerang-lichten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten3200 GT
Niet volledig mijn zin eigenlijk, die wagen.
Comment
-
Deze middag bij het oprijden van de autostrade aan de Zuid in Gent:
-een gecamoufleerde auto (proto), ik weet niet van welk merk maar vermoed van de volkswagen groep want er reden alleen maar Audi's en VW's rond (kan ook toeval zijn).
-Kheb helaas niet beter kunnen kijken of foto's maken omdat ik juist nen Aston Martin V8 (met zalige sound) aan het volgen was. Oja die had wel een leuke plaat AMV-800
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenGisteren in Gent weer die jongeman met zijn E46 M3 Cabriolet zien rijden tss de Kouter en de Veldstraat.
Zo'n prachtexemplaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDie donkergrijze?
Zo'n prachtexemplaar
Wel mooi, dat is waar, ook al zou ik 'em niet moeten als cabriolet. Wil ik een topless car, dan zou ik eerder een Z4 kopen (ook al vind ik die ook mooier als Coupé).
Zou die daar in de buurt werken of rijdt die gewoon voor de show elke dag zijn rondjes door Gent? Dat laatste zou ik echt wel belachelijk vinden.
Comment
-
Serieus, rijdt de R8 al rond? Niet dat ik hem wil zien maar het verwondert me wel.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenVoorbije zondag in Knokke:
Audi S3
Audi R8
Bentley CGT x2
Porsche 997TT
Jaguar XKR
Ferrari F430
...
Eh, een R8 ???1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenSerieus, rijdt de R8 al rond? Niet dat ik hem wil zien maar het verwondert me wel.
Ik geloofde ook mijn ogen niet...
Comment
Comment