Overlaatst nog een Toyota Auris gezien. Al goed dat er opzij opstond wat het was want anders had ik niet geweten wat het was, ziet er maar zus en zo uit vind ik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk BerichtenEen zilvergrijze?
Als het die zilvere is, dan heeft hij er zijn hobby van gemaakt om door Zonnestraat af en toe keer gas te geven
Trouwens, toeval of niet, maar bijna iedere keer als ik door de zonnestraat loop zie ik er een M3 rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenAston Martin Vanquish S, met nummerplaat AML-...
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenvanmorgen een Duitser op de snelweg gezien met de nieuwe Allroad
knappe kar irl? die van de neef van mijn vriendin is in september al geleverd geweest
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichteneuh, die rijdt toch al tamelijk lang rond? die van de neef van mijn vriendin is in september al geleverd geweest
oei, wist ik ni
ik had 'm nog nergens gezien, ook niet in de showroom van thoen en zo en die hebben redelijk veel nieuw spul staan daarmee
twas de eerste die ik in het wild zag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenoei, wist ik ni
ik had 'm nog nergens gezien, ook niet in de showroom van thoen en zo en die hebben redelijk veel nieuw spul staan daarmee
twas de eerste die ik in het wild zag
En komt echt wel indrukwekkend over!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenAML-007 ?. Het was iets met een 5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenNee, da's een DB9. Het was iets met een 5.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichteneuh, die rijdt toch al tamelijk lang rond? die van de neef van mijn vriendin is in september al geleverd geweest
Comment
-
Dat is toch erg he. Elke keer opnieuw als je eens geen fototoestel bij de hand hebt, kom je de mooiste wagens tegen.
Batterijen waren plat dus liet ik m'n toestel maar thuis. Ik dacht bij mezelf, er zal weer wat moois voorbijrijden onderwegZo voorspelbaar
En ja!
Op de E40 met z'n drietjes achter elkaar:
- Blauwe Mercedes E55 AMG
- Blauwe Ferrari 612 Scaglietti
- Groene Mercedes CLS55 AMG1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDat is toch erg he. Elke keer opnieuw als je eens geen fototoestel bij de hand hebt, kom je de mooiste wagens tegen.
Batterijen waren plat dus liet ik m'n toestel maar thuis. Ik dacht bij mezelf, er zal weer wat moois voorbijrijden onderwegZo voorspelbaar
En ja!
Op de E40 met z'n drietjes achter elkaar:
- Blauwe Mercedes E55 AMG
- Blauwe Ferrari 612 Scaglietti
- Groene Mercedes CLS55 AMG
- Ferrari 360 Modena
- En nog eentje
- BMW M51982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Vorige week een Audi RS4 in hartje Roeselare... Wat een beest. Heel mijn avond was direct gelukt.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
Comment