Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
op vakantie naar Oostenrijk enorm veel gezien. effe opnoemen wat me nog te binnen schiet: 3*RS6 4*S4 3*RS4 1*A8 6.0 verschillende A8, 7 en ga zo maar door
vanalles van bij BMW maar zo niet echt opvallend 550i enz...
Range Rover Supercharged Range Rover Sport Supercharged Land Rover Disc 3 V8 HSE (vond ik toch wel speciaal, zul je hier niet zo snel zien) verder nog ontelbare 'gewone' Range Rover's en Discovery's.
enkele nieuwigheden van Mercedes live gezien 3*R 320 cdi R 350 R 500 Ml 500 S 500 Gl 500 dan nog zo de gewone dingetjes G 55 AMG alle andere G's, Ml's, verschillende lange S'en
alle mogelijke hedendaagse Porsche modellekes
Volvo XC90 V8
waarschijnlijk vergeet ik er nog een heleboel maar het is al zo lang geleden.
Dinsdag met de school naar Batibouw geweest en we moesten brochure's zoeken in Paleis 12 (waar onze studierichting trouwens overgaat) en daar staat plots in een stand een fonkelnieuwe zwarte Porsche Cayman S Je kon er zelfs een week mee rijden (om te winnen)
Chrysler 300C
535D
BMW 7
Porsche 993 x3
Porsche 996 carrera 2x
Porsche 997 carrera en carrera4
E39 M5
Hummer
boxster
cayenne s
cayenne turbo
Lexus IS
BMW M3cabrio
Mini cs
Range Rover Sport x2
Range Rover Vogue x2
Jaguar XJ x2
En als laatste zag ik een smart met twee centrale uitlaten, iets speciaals of niet?
Net een zwarte RS4 gezien
In kortrijk op de parking van 'De blauwe hoeve' (restaurant).
Hij was aan het wachten op onze parkeerplaats en ik bleef nog wat buiten wachten. Jaja, wat een zotte bak. Op de foto vindk em al zo lekker en agressief maar in het echt is het toch NOG mooier hoor!
Net een zwarte RS4 gezien
In kortrijk op de parking van 'De blauwe hoeve' (restaurant).
Hij was aan het wachten op onze parkeerplaats en ik bleef nog wat buiten wachten. Jaja, wat een zotte bak. Op de foto vindk em al zo lekker en agressief maar in het echt is het toch NOG mooier hoor!
het nieuw model ? spijtig dat ik hem niet gezien heb, we waren vanavond bijna daar gaan eten
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Daarstraks een nieuwe BMW M5 Ik ging daar op de E40 kweilend naast rijden.En die kerel had het in de gaten en heeft daar eens een prachtig showke gegeven. Kijhard optrekken vanaf 80 per uur.WAT EEN GELUID!Kheb ook eens meegetrokken,en,nee,ik kon ni mee
Comment