Gisteren een Audi A8 W12.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Volkswage Eos
Audi RS4
BMW M5
Maserati Quattroporte *2
Rolls Royce Silver Shadow
Porsche 996 Turbo *2
Porsche 996 Turbo Cabriolet
Porsche 996 4S Cabriolet
Ferrari 328 GTS
Ferrari 360 Modena
Ferrari 360 Spider
Aston Martin DB9 Volante
Cadillac Escalade
Ford Mustang GT Cabrio
Porsche 996 Targa
Porsche 993 4S
Jaguar S-Type R
Jaguar XJR
BMW M3 *2
Mercedes SL55 AMG
Volkswagen Touareg W12 Sport
Smart Crossblade *4
BMW Z1
Maserati Coupe
Nissan Murano
Van alles foto's behalve de eerste drie, voor die RS4 ben ik met m'n fiets een eindje gereden en na een rond punt was ik hem kwijt1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CedrickFerrari 328 GTS
Ferrari 360 Modena
Ferrari 360 Spider
Vandaag, school was net uit en iemand werd afgehaald met een Corvette C5. Veel show, muziek niet luid maar wel luid genoeg dat iedereen het hoorde, dan 3 meter vooruit rijden en vlak voor mijn neus de motor wat in de toeren jagen. Helaas, een Corvette C5 maakt geen geluid, volgens mij was het eerder de airco die je hoorde draaien
Dus:
Ga voor auto staan (toevallig met t-shirt van Ferrari) *lach uit* en ga weer weg. Altijd zo leuk
Comment
-
derjust voor de bakker een amerikaans sportding zien staan, ik vond het wel lekker (en marginaal tegelijk, jaja) maar kende het niet .. "iroc-z" stond erop, en een trip naar google leverde me dezelfde kar op
Zaligheid !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoembaGimme Gimme!
Vandaag, school was net uit en iemand werd afgehaald met een Corvette C5. Veel show, muziek niet luid maar wel luid genoeg dat iedereen het hoorde, dan 3 meter vooruit rijden en vlak voor mijn neus de motor wat in de toeren jagen. Helaas, een Corvette C5 maakt geen geluid, volgens mij was het eerder de airco die je hoorde draaien
Dus:
Ga voor auto staan (toevallig met t-shirt van Ferrari) *lach uit* en ga weer weg. Altijd zo leuk
het is nog altijd corvette > fiets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timoen dan lacht die kerel u uit omdat jij met de FIETS bent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door final fantasyIn aartselaar ben ik es een witte (naar het geel toe meer, gelijk de taxi's in duitsland) mercedes E (laatste model) tegengekomen.
Geen mercedes-ster op de capot, maar wel in het rooster vooraan. En zo'n omlijsting van de lichten achteraan.
Bijgevoegde Bestandennls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timoen dan lacht die kerel u uit omdat jij met de FIETS bent
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGTCorvette geen geluid ??? http://videos.streetfire.net/search/...5FACB1C628.htm
Comment
Comment