Gisterenavond een Audi S4 gezien met Luxemburgse nummerplaten met daarin S4. Zelf heb ik er geen foto van kunnen maken, maar vadertje staat was wel snel genoeg want de S4 reed iets te snel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gisteren een ferrari 355 en een alfa brera, beide prachtkarren!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Vanmorgen een MB ML500 (vorig model). Zag er zo standaard uit als wat. Ook de velgen.
Comment
-
Ik ken niks van oldtimers hoor, maar gisteren kwam er bij de buurman een Mustang Mach I opgereden. Ik stond buiten ernaar te kijken en de bestuurder gaf eens een goeie dot gas :man, wat een brul braakte dat ding uit! Eerste keer dat ik zo een wagen gezien heb, zag er wel speciaal uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DimmadomeIk zag de Dodge Viper GTS die hier een hele tijd in het dorp heeft gestaan weer. Deze auto is dus wel ontsnapt aan de politie.
En nu ga ik weer even kijken, want hij staat tegenover mijn huis.
En meer info over dat politie verhaal
Comment
-
De batterijen zitten alvast in de oplader. Ik ben nooit echt goed voorbereid.
Verhaal: de eigenaar is niet helemaal eerlijk aan z'n geld/auto's gekomen. Daarom zijn een tijd terug zijn auto's in beslag genomen: Corvette C5 en z'n Mercedes C220 CDI. Ik heb altijd gedacht dat de Viper ook in beslag was genomen, maar blijkbaar klopte het gerucht dat ze die nog hebben weten te redden. De APK is wel verlopen las ik net op de RDW site. Hijzelf zit ook in de gevangenis als het goed is. Degene die ermee aan kwam rijden was niet de (oorspronkelijke) eigenaar, maar wel iemand in hetzelfde shuitje; hij heeft namelijk ook een C5, en is bouwvakker. Ik weet dat je ook kan sparen, maar ik vertrouw het niet.
Hier worden in beslag genomen auto's verkocht, waaronden die van hem (toegegeven dat hij een Sjonniesmaak heeft):
Edit: de vogel is gevlogen. Ik zie hem vast nog wel eens.
Comment
-
Comment
-
bijna elke vrijdag staat deze lotus hier in heule aan het zwembad....
Comment
Comment