Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• een zwarte M5, ik zag al een bmw 5 met M-pakket en toen zag ik dat er geen lichten daarin zaten dus wist ik dat het een M5 was
    Ook had hij de 19" wintervelgen, zag er erg mooi uit!!

nrplaat was KSV-...

Comment

• Vandaal links van ons aan het kruispunt een Indianapolis Rot BMW M6 Z A L I G in die kleur! echt prachtig!

En links van ons heel toevallig een Nissan 350Z

Comment

• Opel Speedster
        Porsche 996 Turbo
        BMW M5 zonder M5 logo maar het was er ene! Aan Blandijn in Gent, eigenlijk nog best discreet zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
          BMW M5 zonder M5 logo maar het was er ene! Aan Blandijn in Gent, eigenlijk nog best discreet zo.

Bedoel je die zwarte E39 (eigenlijk geen idee meer of die al dan niet een logo had)? Die zag ik een paar jaar geleden af en toe op woensdag aan de Blandijn.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
            Bedoel je die zwarte E39 (eigenlijk geen idee meer of die al dan niet een logo had)? Die zag ik een paar jaar geleden af en toe op woensdag aan de Blandijn.
            Nope, het was een zwarte E60.
            Ie stond aan Blandijn aan de hoek met de pizzeria, maar ik was aan het fietsen en twaren allemaal prutsters op baan dus kon niet stoppen voor foto.

Comment

• er worden precies veel M5's verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                er worden precies veel M5's verkocht
                Is toch nog maar de derde die ik tegenkom zne (E60 that is)

Comment

• Derjuist een Rolls Phantom gezien...

zit er zo een paar marginale achter ons op de bus...en dee kerel zegt tegen den andere

a: é kijk daar, wa nen sjieken bak
                  b: ahja, nen jaguar

man man man...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                    Is toch nog maar de derde die ik tegenkom zne (E60 that is)
                    Ik zit al aan 20 ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                      Ik zit al aan 20 ofzo
                      Tja, ik kom meer WRX en Evo's en consoorten tegen dan AMG's en M's
                      Misschien verandert dat wel de komende maanden tijdens stage.

Comment

• Doarjust in Ieper: Rode Ferrari Scaglietti
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• bij mij is het m'n 3de M5 , maar als je hier kijkt zie je dat veel mensen ze toch zien he

Comment

• Chrysler 300C limo, R320 CDI en SL55 AMG
                            nls2000

Comment

• Ik ben nog maar één M5 tegengekomen. M6 nog niet zelfs. Mss zijn er gewoon weinig in de streek?
                              Zondag zagh ik vanop mijn fiets een E60 met M5 bumper staan. Toen ik naderde, bleek het een gewone 5-reeks met M-voorbumper, namaak-M5-velgen en een standaard achterbumper. Dan zou ik toch opteren voor een volledig M-pack, ofwel niets.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vorige zaterdagavond 2 (!) Subaru Imprezas WRX op de markt in Zottegem die op amper 50m van mekaar stonden. Beiden van de vorige generatie (van voor de facelift dus met de ronde koplampen) . Een break in 't zwart (ik veronderstel ingeschreven als lichte vracht want er waren geen achterzetels aanwezig ) en een sedan in 't grijs.

Verder gisteren op weg naar Leuven een zwarte BMW 535d break die er toch wel heel erg lekker uitzag (ik veronderstel voorzien van zo'n M-pack) en de 3e baanvaksrijder die niet doorhad dat het middelste vak LEEG was dan maar langs rechts inhaalde...

Comment

• - M3 cabrio
                                  - Z8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                                    Derjuist een Rolls Phantom gezien...

zit er zo een paar marginale achter ons op de bus...en dee kerel zegt tegen den andere

a: é kijk daar, wa nen sjieken bak
                                    b: ahja, nen jaguar

man man man...
                                    Dezelfde dus als die ik gezien heb omstreeks 17.50 op het einde van mijn straat

Comment

• Vandaag in Maasmekka een E36 M3 SEDAN tegen gekomen! Geen type aanduiding op koffer maar toch herkenbaar voor een kenner

Greetz M-optic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Vandaag in Maasmekka een E36 M3 SEDAN tegen gekomen! Geen type aanduiding op koffer maar toch herkenbaar voor een kenner

Greetz M-optic
                                        M3 E36 sedan heeft bij mijn weten toch bestaan. Wat is er dan zo funny aan??
                                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Zwarte CL600 (rijdt hier uitzonderlijk vaak rond, prachtige wagen!)
                                          RR Phantom (2 weken geleden voor het eerst gezien, sindsdien al 3 keer!)

Comment

Working...
                                          X