Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Cayenne x3
Cayenne S
Bentley continental gt
Volvo S60R
Tot slot nog een buggy zien rondcrossen en een oplegger van mercedes met allemaal S-klasses (ook met AMG pakket) en CLS'en waaronder 2 AMG's.
Gisteren rond 13u op de ring van Brussel (tussen leonard en vier armen) een rode Ferrari Superamerica (met dak open) en daarachter een zwarte Lambo Gallardo, beide met luxemburgse nummerplaat.
En daarnet een MG SV-R op de E 19 rond 15u30, hij nam de afrit in Rumst. Hij had z-platen en er zater drie twintigers (?) in. Als ik mij niet vergis is hier iemand wiens vader een garage heeft en die zo een MG staan hebben, niet?
Vandaag als bezoeker van de Suikerstreek Rally van Tienen: een Mercedes 190 Evo2 en voor zover ik kon zien in perfecte staat. Hij had nr. 302 van de 500 gemaakte exemplaren en was te koop.
Vandaag als bezoeker van de Suikerstreek Rally van Tienen: een Mercedes 190 Evo2 en voor zover ik kon zien in perfecte staat. Hij had nr. 302 van de 500 gemaakte exemplaren en was te koop.
grmbl, ik heb van 's morgens tot 's avonds rally-auto's gehoord tot in mijn tuin
Ik heb gisteren een stuk of 30-40 ferrari's gezien!
Een hummer H1
Enkele maserati's
Een M3, M3 cabrio, M5,M6
Een nieuwe porsche turbo
Twee cobra's
Rami z'n Porsche
Een SL500
Een SL55amg
Enkele leuke mini coopers
Immens veel X5's tegen gekomen
Cayenne Turbo
Een vw golf 1.6
een vw golf gti
zo van die kleine smartjes die geen dak hebben en precies geen deuren ook niet
een aston martin db5? of was het 4?
een bmw 130i
een grijze toyota corolla
etc etc etc
Ik heb gisteren een stuk of 30-40 ferrari's gezien!
Een hummer H1
Enkele maserati's
Een M3, M3 cabrio, M5,M6
Een nieuwe porsche turbo
Twee cobra's
Rami z'n Porsche
Een SL500
Een SL55amg
Enkele leuke mini coopers
Immens veel X5's tegen gekomen
Cayenne Turbo
Een vw golf 1.6