Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het verschil is redelijk duidelijk hoor. Een 4.4i is net hetzelfde als een 3.0d en 3.0i behalve dan zijn uitlaten.
Een 4.8 heeft nog bredere wielkassen, andere voor en achter spoiler en deze zijn gedeeltelijk meegespoten.
Deze had een Aero pack aan... Maar m'n kan tegenwoordig (altijd al eigenlijk) zijn X5 zodanig veranderen dat ik zelf bepaalde 3.0D's echte kwijlbakken vind. ZE steken er fake uitlaatpijpkes op, halen de 3.0D van de zijstrips en ik zie het verschil echt niet meer.
Ben natuurlijk ook geen expert in die kleinigheden...
Porsche Cayenne S (volledig zwart)
2 Porsche 996 4S
Porsche 997 Carrera S Cabrio
Lancia Delta Integrale
Bentley Arnage Mulliner
Bentley Continental GT
TVR T350c (volledig zwart)
BMW M3 CSL
2 BMW M5
Mini Cooper S Works
VW Touareg W12
2 Porsche 996 4S
Lancia Delta Integrale
Bentley Arnage Mulliner
Bentley Continental GT
TVR T350c (volledig zwart)
BMW M3 CSL
2 BMW M5
Mini Cooper S Works
VW Touareg W12
2 Porsche 996 4S
Lancia Delta Integrale
Bentley Arnage Mulliner
Bentley Continental GT TVR T350c (volledig zwart)
BMW M3 CSL
2 BMW M5
Mini Cooper S Works
VW Touareg W12
Eergisteren heb ik een tijdje achter een BMW z8 gereden tot de bestuurder zich op kant stelde me voorliet en dan z'n weg verder zette. Het was maar iets raars precies of die man dacht dat ik z'n auto wou carjacken. Daarna reed ik achter een polo 4R is da een speciaal model ofzo?
Maybach 57
nieuwe S twee keer
Conti GT niet te doen veel
Arnage
RX8
H2
RUF Roadster
Cayenne Turbo's
Ferrari F430
Ferrari F550 twee keer
Een mini met bmw-niertjes
En een testritje met een andere Cooper S gedaan ... Ik denk dat er wat mis is met de uitlaat van de Cooper S van m'n vriendin, als ik de twee geluiden vergelijk
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Gisteren tegen 18h op de baan van Koksijde naar Veurne een Maybach 57 tegen gekomen. Hij sloeg af richting veurne en ik moest richting E40 dus heb helaas geen foto's kunnen nemen.
Gisteren tegen 18h op de baan van Koksijde naar Veurne een Maybach 57 tegen gekomen. Hij sloeg af richting veurne en ik moest richting E40 dus heb helaas geen foto's kunnen nemen.
99% kans dat het deze is, eigenaar woont immers in Oostduinkerke...heeft ook nog ferrari 612+ ml 55 amg. is het deze?
pic is van Blink360 .
Comment