Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alfa 147 GTA
BMW Serie 130i M Sport
VW Golf R32
Audi A3 3.2
Honda Integra Type R
(Subaru Impreza S240 als camerawagen vermoed ik)
Op het eerste zicht is de BMW 't snelste... maar niets is minder waar, let op de rondetijden, het is zowaar de traagste. Achterwielaandrijving en de meeste peekaas... leg dat maar eens uit.
Check effe de rondetijden... niet zozeer van de race, maar van de kwalificatie. De BMW is <tot mijn verbazing> niet snel genoeg om het andere geweld achter zich te houden, en dan ga je als chauffeur mss sowieso wat sneller in de fout, nee?
Alfa 147 GTA
BMW Serie 130i M Sport
VW Golf R32
Audi A3 3.2
Honda Integra Type R
(Subaru Impreza S240 als camerawagen vermoed ik)
Op het eerste zicht is de BMW 't snelste... maar niets is minder waar, let op de rondetijden, het is zowaar de traagste. Achterwielaandrijving en de meeste peekaas... leg dat maar eens uit.
Sport Auto (Duits magazine) testte een 130i met M-pack. Tot hun grote verbazing was deze 130i een seconde trager als de 130i zonder M-pack en op de standaard velgjes en bandjes. De standaard 130i staat op 205 dacht ik, M-pack 225? Sport Auto zegt dat omdat de 130i met M-pack in het grensbereik veel moeilijker te besturen is dan zonder M-pack.
En dat kan ik geloven als je ziet hoe die 130i hier quasi in elke bocht drift. Da's echt niet bevorderend voor de tijd. Het M-pack lijkt me dus louter en alleen voor de looks te zijn.
Eerst lopen al de mensen naar de kant om in te stappen als ze dat licht zien komen, en dan raast dat Golfje voorbij. Je ziet iedereen zo verbaasd gapen
In de test van de Hatchbacks zie ik wel wie het meeste rijplezier heeft, en dat is de BMW denk ik. Die mens wat erin zit is geen racepiloot denk ik, maar een drifter, anders rij je niet zo met die wagen
Comment