Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zie evenveel cameramannen op hun bek gaan als auto's die crashen => Zalig
Doet me ook ni zo hard lachen zne, wel integendeel.
OK, als cameraman ga je voor het beste shot, maar vroeger namen die (en het publiek) toch ongelooflijke risico's die (zoals in filmke) soms duur betaald werden.
OK, er moet geen vijfhonderd meter lint hangen zoals nu, maar het is toch beter ondertussen.
Ik vind dat niet zo funny, eigenlijk. Af en toe zie je wel 'es een toeschouwer meegesleurd worden, en dat doet me rillen van afgrijzen.
ja, dat van die toeschouwers is erg om te zien, maar ik heb geen ene cameraman gekwetst zien worden . Ik zie alleen dat als er in de buurt van hun een auto begint af te wijken van de ideale lijn ze bescherming zoeken achter een boom ofzo . ik heb een kwartier gekeken, daarna niet meer, dus excuseer me als er wel een cameraman gekwetst word
Cameraman weet ik niet... wel zag ik daar ergens een vrouw meegepakt worden (van links naar rechts) aan een deftige snelheid. Geen idee waar dat was in die lange video, heb na 'n minuut of 10 'es effe een flink pak doorgespoeld.
Ja, als je dat ziet word je bang om ergens te staan kijken.
Stel je voor:
Je staat op Brunchen wat te gapen naar auto's en plots komt daar zo een caterham die de bocht mist. Deze vliegt de vangrail in en daardoor vliegt het wiel los, recht op ons AW groepje af, en raakt iemand. Die persoon is op slag dood, omdat die zijn nek over heeft
Ja, als je dat ziet word je bang om ergens te staan kijken.
Stel je voor:
Je staat op Brunchen wat te gapen naar auto's en plots komt daar zo een caterham die de bocht mist. Deze vliegt de vangrail in en daardoor vliegt het wiel los, recht op ons AW groepje af, en raakt iemand. Die persoon is op slag dood, omdat die zijn nek over heeft
Het moet je maar overkomen...
*lol*
Ik heb daar ooit zelf nog een "krantenartikeltje" over geschreven. 'k Weet niet of 't nog op 't forum staat, eigenlijk...
Een foto van de groep AW-ers op een Ringmeeting was de aanleiding, Tomski zat toen in z'n "zwarte kadertjes rond foto's shoppen"-periode. En dit was het krantenartikeltje.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Met dat zwart randje is 't precies een gezamenlijk doodsprentje !
Een foto van de groep AW-ers op een Ringmeeting was de aanleiding, Tomski zat toen in z'n "zwarte kadertjes rond foto's shoppen"-periode. En dit was het krantenartikeltje.
Comment