Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• *ieuw*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Die zit bovenaan dus da's no prob. Bij de SLR zit er een joekel van een luchtinlaatsysteem voor de motor zelf, velen vergissen zich en denken dat dat ook "moto" is. Maar die air intake kan je redelijk makkelijk vervangen door (b.v.) twee monsterlijke gaten in de capeau van je witte SLK en een gewoon filtertje of een kelkje ofzo.

En toch, 't lijkt me een erg dure engine swap. Ik vermoed dat dit géén SLR-motor is (al zou de eigenaar dat natuurlijk wél graag hebben), maar een gewone 5.5 kompressor met enkele 10k $ tuning er nog op.

Immers, SLR parts kan je enkel bestellen voor je SLR, met opgave van je SLR-VIN. Dus, een SLK 55 K tuned, yep. Échte SLR-motor geloog ik niet.
      Die SLK is al redelijk bekend ondertussen hoor . Voor zover ik weet is het wel een echte SLR motor!

Comment

• Ja, als ik 't goed heb gezien is 't er eentje uit Midden-Arabië ( ) ofzo, en daar hebben ze uiteraard wel geld zat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
          Die SLK is al redelijk bekend ondertussen hoor . Voor zover ik weet is het wel een echte SLR motor!
          http://www.autoblog.com/2005/08/02/m...gine-into-slk/
          En dan nog, die Enzo gaf niet alles dus.... Trouwens ik geloof dat van die motor pas als ik het zelf gezien heb (alhoewel dat nooit zal zijn) want ze kunne je vanalles wijsmaken he, via internet.

Comment

• Er zijn trouwens geruchten dat diezelfde kerel ook een E55 met SLR motor heeft, maar in tegenstelling tot de SLK zijn er hier (voor zover ik weet) geen foto's van.

Comment

• mja, als hen dat gelukt is om die motor daar in te lepelen is dat echt wel straf! (een SLR-motor is op zijn minst groot te noemen)

De enzo houdt zich trouwens tamelijk in. Hij kan zeker nog 2000rpm erbij doen, dus de zone waar hij meest power heeft gebruikt hij niet.

Comment

• meer over die sLK

edit: toch iets gevonden over de E-SLR
                Last edited by ; 19/04/2006, 23:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
                  mja, als hen dat gelukt is om die motor daar in te lepelen is dat echt wel straf! (een SLR-motor is op zijn minst groot te noemen)
                  Een SLR motor is nauwelijks groter dan de gewone 5,5-liter AMG V8 die in de SLK 55 AMG zit. Bij de SLR heb je vooraan die reusachtige inlaat, maar die kan makkelijk weggelaten worden. En de kompressor zit tussen de twee cilinderrijen.

De SLK 55 AMG en de SLR hebben een motor op basis van hetzelfde blok (ongeveer, er zijn uiteindelijk veel verschillen maar 't uitgangspunt is quasi hetzelfde).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                    Écht wel een SLR-motor dus. Vetjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                      Écht wel een SLR-motor dus. Vetjes.
                      Volgens het artikel ook nog meer power als de gewone SLR motor... Maar daar blijven ze eerder vaag over.

Comment

• BMW 130i Cup!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                          Moet zalig zijn om in mee te doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rallyman
                            Moet zalig zijn om in mee te doen!

Zalig om te kijken ook: fatte close-racing
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Kart met 115 pk

http://www.funnyclips.de/2006-02-17/...ps_go_kart.wmv

Comment

TAKTIEBOEM tegen het achterwiel

Maar close racing , zie ik graag.

Comment

Prachtige wagentjes
                                  Lijkt me echt heerlijk om mee te doen met die cup, maar dan met minder ervaren piloten

Comment

zalig!Is een droom om in zo een race mee te rijden.Mini challange,clio cup,seat cupra cup,....

Comment

• ... VW Fun Cup. Lijkt me zalig om tijdens de 25u dan met meer dan 100 wagens de raidillon op te gaan.

Comment

• Het serieuzere werk:

Regenachtige kwalificatierondjes van een Porsche 996 GT3-Cup van de Belcar

edit: Lekker vaak tegenstuur
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Voor wie PitstopTV zou gemist hebben dit weekend, eenmalig staat de aflevering voor iedereen online:

Belcar First Race Francorchamps
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X