Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die zit bovenaan dus da's no prob. Bij de SLR zit er een joekel van een luchtinlaatsysteem voor de motor zelf, velen vergissen zich en denken dat dat ook "moto" is. Maar die air intake kan je redelijk makkelijk vervangen door (b.v.) twee monsterlijke gaten in de capeau van je witte SLK en een gewoon filtertje of een kelkje ofzo.
En dan nog, die Enzo gaf niet alles dus.... Trouwens ik geloof dat van die motor pas als ik het zelf gezien heb (alhoewel dat nooit zal zijn) want ze kunne je vanalles wijsmaken he, via internet.
Er zijn trouwens geruchten dat diezelfde kerel ook een E55 met SLR motor heeft, maar in tegenstelling tot de SLK zijn er hier (voor zover ik weet) geen foto's van.
mja, als hen dat gelukt is om die motor daar in te lepelen is dat echt wel straf! (een SLR-motor is op zijn minst groot te noemen)
Een SLR motor is nauwelijks groter dan de gewone 5,5-liter AMG V8 die in de SLK 55 AMG zit. Bij de SLR heb je vooraan die reusachtige inlaat, maar die kan makkelijk weggelaten worden. En de kompressor zit tussen de twee cilinderrijen.
De SLK 55 AMG en de SLR hebben een motor op basis van hetzelfde blok (ongeveer, er zijn uiteindelijk veel verschillen maar 't uitgangspunt is quasi hetzelfde).
Comment