Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 's toch duidelijk 'n ouwe S4 ?

Comment

• Die trekken toch goed op elkaar, niet? ik twijfelde nog...

Comment

• Is ne oude S4 gok ik . Zie alleen nie of dat nog ne 100 of al A6 is.
        De S op basis van de Audi 80 heet S2

edit: linkje
        Last edited by Cupra R; 23/04/2006, 23:31.
        Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
          Die trekken toch goed op elkaar, niet? ik twijfelde nog...
          Yep, toen die kar nog "100" heette was de sportievere versie ervan met de naam "S4" gezegend. Erna, toen die Audi z'n facelift onderging, werd 'ie A6 gedoopt. Logischer was dan ook de benaming "S6", en zo kwam 'ie er ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
            http://video.google.com/videoplay?do...y+ickx&pl=true

Dit is ook de moeite. Jacky en Vanina Ickx met twee B7 RS4's op Paul Ricard.

Met Vanina heb ik op Zolder nog meegereden met een Espace V6, was wel lachen hoe zo'n klein meisje smeet met zo'n gevaarte

Jacky Ickx heeft een vrouw afkomstig uit Vosselaar, en naar verluidt zit 'ie dus elke Kerst bij mij in't dorp
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• VW Golf V GTI Manueel versus DSG
              Last edited by BMWMB; 23/04/2006, 23:56.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                Schitterende link, bmwmb !

Zie die DSG schakelen, seg. Quasi zonder enige krachtonderbreking, toerentellernaald flitst 2.000 rpm naar onder, neus duikt quasi niet.

Vooral op circuit lijkt dit mij een serieuze hulp. Okay, zelf schakelen is actiever rijden en écht goed leren rijden (tussengas dmv tiphielen bij 't afremmen/terugschakelen) doe je waarschijnlijk met een manuele ... maar ik zou in een GTI die DSG nooit ofte nimmer laten staan. Wat een bak, wat een bak...

Comment

• vooral een grappig taaltje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                    Schitterende link, bmwmb !

Zie die DSG schakelen, seg. Quasi zonder enige krachtonderbreking, toerentellernaald flitst 2.000 rpm naar onder, neus duikt quasi niet.

Vooral op circuit lijkt dit mij een serieuze hulp. Okay, zelf schakelen is actiever rijden en écht goed leren rijden (tussengas dmv tiphielen bij 't afremmen/terugschakelen) doe je waarschijnlijk met een manuele ... maar ik zou in een GTI die DSG nooit ofte nimmer laten staan. Wat een bak, wat een bak...
                    Vind je dat nu echt?
                    Qua technisch vernuft heb ik alle respect voor die DSG, als je dan nog eens z'n prestatievoordeel ziet wordt het helemaal indrukwekkend, maar het ding lijkt me zo perfect en zeemzoet te schakelen, dat je bijna de indruk moet krijgen met een automaat op weg te zijn.
                    Voor mij zou dat allemaal wat mogen schokken en agressieve overgangen hebben, dan voel je tenminste nog dat je zelf aan het schakelen bent..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                      vooral een grappig taaltje
                      Spreekt ge dan geen Japans?
                      ----------------------------------------------------------------------------------
                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                      Pictures here: BMW 7 Series
                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                      It might need half a starsystem to turn around,
                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                        Vind je dat nu echt?
                        Qua technisch vernuft heb ik alle respect voor die DSG, als je dan nog eens z'n prestatievoordeel ziet wordt het helemaal indrukwekkend, maar het ding lijkt me zo perfect en zeemzoet te schakelen, dat je bijna de indruk moet krijgen met een automaat op weg te zijn.
                        Voor mij zou dat allemaal wat mogen schokken en agressieve overgangen hebben, dan voel je tenminste nog dat je zelf aan het schakelen bent..
                        Dat vind ik er eigenlijk ook van.

Dat ding lijkt me zo overdreven goed dat het geen sensatie meer teweegbrengt. Een sensatie die de GTI van Turbofacteur niet zo cool maakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                          Vind je dat nu echt?
                          Same here, niets zo zalig als ne keer foutjes maken bij het schakelen ofzo, dan weet je dat jij aan het rijden bent, ipv een computertjen ...

Trouwens, DSG is zoveel sneller niet, ipv die koppel duizend euro uit te geven aan een automaat, kies je voor een dikkere motor, en je hebt een snellere (en ook nog eens leukere) wagen ... Eigenlijk geen keuze ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                            Same here, niets zo zalig als ne keer foutjes maken bij het schakelen ofzo, dan weet je dat jij aan het rijden bent, ipv een computertjen ...

Trouwens, DSG is zoveel sneller niet, ipv die koppel duizend euro uit te geven aan een automaat, kies je voor een dikkere motor, en je hebt een snellere (en ook nog eens leukere) wagen ... Eigenlijk geen keuze ...
                            Het is een subliem systeem, en ik heb er net zoals Porker extreem veel respect voor. Maar ik deel ook jullie mening: het is zo perfect dat de feeling een beetje verdwijnt. En voor die meerprijs pak ik mij de 18" velgen, cruise control, radio...

Het is meer een kwestie van smaak, van "hoe" je wil rijden vind ik. En dan is het wat mij betreft toch handschakeld all the way, zélfs in een GTI (waar de DSG bak nochtans erg goed bij past)...
                            '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                            '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Wellicht (opnieuw) een repost?

Zotte X5

Comment

• Welke motor is dat juist? Gweldige sound ook!

Comment

• Een V12 Le Mans met 700 pk ofzo !

Comment

• GP Sport 130pk test. Best wel stoer in het begin. Naar t einde toe te zwaar "AW-gehalte"

http://www.auto.cz/media/?video=fiat...fiat_punto.wmv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni

*nog vier maanden voor Duitsland*

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Ayrton Senna

Comment

Working...
                                        X