Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die trekken toch goed op elkaar, niet? ik twijfelde nog...
Yep, toen die kar nog "100" heette was de sportievere versie ervan met de naam "S4" gezegend. Erna, toen die Audi z'n facelift onderging, werd 'ie A6 gedoopt. Logischer was dan ook de benaming "S6", en zo kwam 'ie er ook.
Vind je dat nu echt?
Qua technisch vernuft heb ik alle respect voor die DSG, als je dan nog eens z'n prestatievoordeel ziet wordt het helemaal indrukwekkend, maar het ding lijkt me zo perfect en zeemzoet te schakelen, dat je bijna de indruk moet krijgen met een automaat op weg te zijn.
Voor mij zou dat allemaal wat mogen schokken en agressieve overgangen hebben, dan voel je tenminste nog dat je zelf aan het schakelen bent..
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Vind je dat nu echt?
Qua technisch vernuft heb ik alle respect voor die DSG, als je dan nog eens z'n prestatievoordeel ziet wordt het helemaal indrukwekkend, maar het ding lijkt me zo perfect en zeemzoet te schakelen, dat je bijna de indruk moet krijgen met een automaat op weg te zijn.
Voor mij zou dat allemaal wat mogen schokken en agressieve overgangen hebben, dan voel je tenminste nog dat je zelf aan het schakelen bent..
Dat vind ik er eigenlijk ook van.
Dat ding lijkt me zo overdreven goed dat het geen sensatie meer teweegbrengt. Een sensatie die de GTI van Turbofacteur niet zo cool maakt.
Vind je dat nu echt?
Same here, niets zo zalig als ne keer foutjes maken bij het schakelen ofzo, dan weet je dat jij aan het rijden bent, ipv een computertjen ...
Trouwens, DSG is zoveel sneller niet, ipv die koppel duizend euro uit te geven aan een automaat, kies je voor een dikkere motor, en je hebt een snellere (en ook nog eens leukere) wagen ... Eigenlijk geen keuze ...
Same here, niets zo zalig als ne keer foutjes maken bij het schakelen ofzo, dan weet je dat jij aan het rijden bent, ipv een computertjen ...
Trouwens, DSG is zoveel sneller niet, ipv die koppel duizend euro uit te geven aan een automaat, kies je voor een dikkere motor, en je hebt een snellere (en ook nog eens leukere) wagen ... Eigenlijk geen keuze ...
Het is een subliem systeem, en ik heb er net zoals Porker extreem veel respect voor. Maar ik deel ook jullie mening: het is zo perfect dat de feeling een beetje verdwijnt. En voor die meerprijs pak ik mij de 18" velgen, cruise control, radio...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment