Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
    Waar is de tijd,dat waren nog eens gasten met karakter en lef ,Raikkonen droeg toen nog pampers!
    nu nog hoor tov die mannen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gaston
      Die Tom Coronel toch

Hoezo rolneiging?

Comment

• "Meter die liegt nog ook; hij zegt 60 en voelt als 300"

"Leuke franse kermisattractie .."
        Zalig

Comment

• F355 en GT3 Mk II doen wat burnouts ... great sound !
          http://video.google.com/videoplay?do...839174&pl=true
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
            Ik heb schrik van Rapidshare. Ik kan meestal meer een filmpje downloaden en dan zit ik al aan de limiet..

Dus ik heb schrik om eraan te beginnen...
            De eerste is de grootste (30,7 Mb), maar de rest zou zonder probleem moeten lukken (4,25 en 8,36 Mb)
            A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
              F355 en GT3 Mk II doen wat burnouts ... great sound !
              http://video.google.com/videoplay?do...839174&pl=true
              zalig! vooral de burnouts van de gt3 zijn knap.

Comment

• SLK met SLR motor vs Ferrari ENZO

http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=2...R1LB8O1XZ3KUMB

Comment

• Ford-Ka dood Kat??

mmm..heb dit filmpje zeker 4x bekeken en vind het toch wel heel erg
                  echt lijken!

http://files.ww.com/download.html?id=12921

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kiekdiep
                    mmm..heb dit filmpje zeker 4x bekeken en vind het toch wel heel erg
                    echt lijken!

http://files.ww.com/download.html?id=12921
                    Heb je die met de duif ook al gezien ?

Zoek op video.google.com naar "sportka" en je vindt ze allebei makkelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      'k Ga sebiet de officiële filmpjes van BMW uploaden naar video.google.com. Er staan er al twee (Babs op de Ring + MINI JCW GP) maar ze staan nog in "to be verified" modus.

Comment

• niet echt knap maar toch:

een mercedes SLK met de motor van de SLR droogt zo makelijk een ferrari enzo af:

watch en geniet!

edit: iemand was me voor
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
                          niet echt knap maar toch:

een mercedes SLK met de motor van de SLR droogt zo makelijk een ferrari enzo af:

watch en geniet!

http://www.autoclips.net/detail.php?id_video=4318

Tiens, sinds wanneer past dat ding in de SLK engine bay?

Comment

• Als er in de slk AMG een V8 past dan zal de V8 van de SLR ook wel passen.
                            Alleen moet er wat meer plaats zijn voor de compressor.
                            Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Die zit bovenaan dus da's no prob. Bij de SLR zit er een joekel van een luchtinlaatsysteem voor de motor zelf, velen vergissen zich en denken dat dat ook "moto" is. Maar die air intake kan je redelijk makkelijk vervangen door (b.v.) twee monsterlijke gaten in de capeau van je witte SLK en een gewoon filtertje of een kelkje ofzo.

En toch, 't lijkt me een erg dure engine swap. Ik vermoed dat dit géén SLR-motor is (al zou de eigenaar dat natuurlijk wél graag hebben), maar een gewone 5.5 kompressor met enkele 10k $ tuning er nog op.

Immers, SLR parts kan je enkel bestellen voor je SLR, met opgave van je SLR-VIN. Dus, een SLK 55 K tuned, yep. Échte SLR-motor geloog ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
                                niet echt knap maar toch:

watch en geniet!

http://www.autoclips.net/detail.php?id_video=4318

Man, die Enzo houd zich gewoon in, dat zie en hoor je toch?

Comment

• Dat kan quasi niet anders. Een Enzo weegt een stuk minder dan welke SLK dan ook, en heeft toch nog altijd 660 pk hé seg. Zoals die SLK ervan wegrijdt moet 'ie dik 200 pk meer hebben als de Enzo werkelijk vollegaas zou geven en in toptoeren zit. En 200 pk verschil lijkt me zelfs nog niet genoeg (rekening houdend met het gewicht en de snelheid).

Ofwel gaat die Enzo niet tot aan de begrenzer (en dat is wat ik ook meen te hebben gezien). Ik treed Fastastic bij in z'n mening.

- Edith was in da house ! -
                                  Last edited by ; 19/04/2006, 23:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    Dat kan quasi niet anders. Een Enzo weegt een stuk minder dan welke SLK dan ook, en heeft toch nog altijd 660 pk hé seg. Zoals die SLK ervan wegrijdt moet 'ie dik 200 pk meer hebben als de Enzo werkelijk vollegaas zou geven en in toptoeren zit. En 200 pk verschil lijkt me zelfs nog niet genoeg (rekening houdend met het gewicht en de snelheid).

Ofwel gaat die Enzo niet tot aan de begrenzer (en dat is wat ik ook meen te hebben gezien). Ik treed FaStastic bij in z'n mening.
                                    Een S'je in mijn naam ipv een N, velen zijn ermee verward

ON: Ah voila, die naald blijft lekker rustig én dan nog maar gezwegen over het geluid, nog een bewijs.

Comment

• Ow.

Edith is met haar TippEx roller gepasseerd en het euvel uit de wereld geholpen. Sorry, niet gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                        Ow.

Edith is met haar TippEx roller gepasseerd en het euvel uit de wereld geholpen. Sorry, niet gezien.
                                        Christus schenkt u vergiffenis, mijn zoon

Comment

Working...
                                        X