Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
er staan borden genoeg, en die personen rijden expres zo hard omdat ze weten dat die paaltjes snel uit de grond komen. hun eigen fout.
ze zullen het niet meer doen in het vervolg.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
dat eerste is wel wat overdreven maar soit
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
als je ziet hoe de zware hummer die bus al een zetje geeft zou ik da toch ni proberen!
die amerikanen zijn zo zot als een achterdeur.
Dit staat er boven het filmpje:
"Watch and see how the american soldiers have to drive through Iraqi streets to limit risks of attacks"
Ze kunnen het hun waarschijnlijk niet permitteren om te lang stil te staan omdat ze dan een veel gemakkelijker target zijn. Moest ik in hun plaats zijn ik zou waarschijnlijk ook geen zin hebben om te lang stil te staan. 't Is trouwens niet dat ze de anderen echt van de sokken rijden, zo'n klein duwtje kan er nog wel mee door vind ik, ze zijn er wel wat meer gewoond dan dat.
"Watch and see how the american soldiers have to drive through Iraqi streets to limit risks of attacks"
Ze kunnen het hun waarschijnlijk niet permitteren om te lang stil te staan omdat ze dan een veel gemakkelijker target zijn. Moest ik in hun plaats zijn ik zou waarschijnlijk ook geen zin hebben om te lang stil te staan. 't Is trouwens niet dat ze de anderen echt van de sokken rijden, zo'n klein duwtje kan er nog wel mee door vind ik, ze zijn er wel wat meer gewoond dan dat.
Ik vind een klein deukje in een auto die al vol deuken staat een verantwoorde actie om te vermijden dat je in een lijkzak thuiskomt.
Ik heb trouwens altijd respect gehad voor de amerikaanse soldaten in Irak, in scherp contrast met de politici in DC. zij riskeren alle dagen hun leven voor een of ander doel waar zij geen enkel voordeel uit zullen halen. Een klein beetje respect vind ik wel op zijn plaats. Ze zitten daar niet voor hun plezier!
Ik vind een klein deukje in een auto die al vol deuken staat een verantwoorde actie om te vermijden dat je in een lijkzak thuiskomt.
Ik heb trouwens altijd respect gehad voor de amerikaanse soldaten in Irak, in scherp contrast met de politici in DC. zij riskeren alle dagen hun leven voor een of ander doel waar zij geen enkel voordeel uit zullen halen. Een klein beetje respect vind ik wel op zijn plaats. Ze zitten daar niet voor hun plezier!
Helemaal mee akkoord. Onlangs nog een reportage gezien op, geloof ik, Ter Zake waarin men Britse soldaten in Irak op de voet volgde Als je dat soort dingen ziet weet je pas in wat voor een verschrikkelijke situatie die mannen in vele gevallen terecht komen. Dan ziet ge daar van die beren van venten met tranen in hun ogen omdat ze het bericht krijgen dat ze nog 2 dagen langer in 1 of ander boerengat moeten blijven zitten dat langs alle kanten bestookt wordt door Iraki's terwijl ze daar eigenlijk al 5 dagen langer dan gepland zitten en ondertussen hun eigen eten uit de plaatselijke wei moeten halen.
Comment