Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Porsche 911 turbo reclame
en de test van Fifth Gear
Is hij eigenlijk al in top gear geweest?
En nog een filmpje over de Mercedes 300SL Gullwing uit Top GearLast edited by wouteb; 05/02/2007, 16:00.BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk BerichtenIn 6'55 de Nurburgring rond...
die gast weet van wanten(Radical)
http://www.yourdailymedia.com/media/...he_Nurburgring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gregmct Bekijk Berichtenzou da effectief ook werken, al iemand geprobeerd?
maar ik dacht dat het toen niet lukte
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk BerichtenMatteus en Avantus hebben er ervaring mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk BerichtenMatteus en Avantus hebben er ervaring mee
Trouwens, bekijk dat slot eens tegoei, zit precies al een aardige bluts rond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenZou wel zot zijn , maar zou al langer bekent zijn moest het werken niet?
Geen tennis meer
Batminton rules
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWie zou er hier in fout gesteld worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenTrouwens, bekijk dat slot eens tegoei, zit precies al een aardige bluts rond
Blijkbaar hebben ze al dikwijls geoefend...
Toch geloof ik hier niet in.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenStel je voor. Door het filmpke, een gigantisch plaag aan autodiefstallen. Wereldwijd een boycot op tennisballen... Tennisballen in de illegaliteit...
Geen tennis meer
Batminton rules
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
Heeft die CGT eigenlijk veel ruimte? Want om het ego van die gast te vervoeren is er wel wat plek nodig. Wat een showman. Volgens mij is het kwestie van dagen aftellen tot hij de wagen het decor invoert.
Comment
-
Exelero is bijna 8 keer zo duur als een Veyron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenDan vinden ze wel weer iets uit met die shuttelkes ofzo.. De criminaliteit dezer tijden kan niet meer gestopt wordenja meneer...nen tennisbal?? wat was meneer daarmee van plan
Comment
Comment