Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• knappe filmpkes evo wil ik wel eens in het echt beschouwen

Hier ook nog een van exotics cars cruising and racing.

op t einde naar die porsche kijken

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianEvo Bekijk Berichten
      Nog eentje

enkele hernemingen :

http://www.youtube.com/watch?v=lQJzbpP3mRY

vergelijk die acceleratie in 1e is met de mijne, scheelt toch niet veel.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Naar 100 zal het het al moeilijk worden voor een RS6, naar 200 zal hij zo te zien wel voorsprong pakken.

Geschift snel ding die EVO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          Naar 100 zal het het al moeilijk worden voor een RS6, naar 200 zal hij zo te zien wel voorsprong pakken.

Geschift snel ding die EVO

Bij Karlsruhe laatst eentje tegengekomen (EVO IX), prachtig om te zien maar hoort niet echt thuis op de autobahn natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Bij Karlsruhe laatst eentje tegengekomen (EVO IX), prachtig om te zien maar hoort niet echt thuis op de autobahn natuurlijk...
            Wanneer was dat?
            Ik ben deze zaterdag naar duitsland geweest en heb hem daar eens gemaxt voor zover ik kon (tot er verkeer voor me kwam rijden)

btw : heb je dat filmpje niet in avi?
            Ik wou de beide eens in 1 vensterke synchroon laten lopen maar kvind enkel een flv van die van jou

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
              knappe filmpkes evo wil ik wel eens in het echt beschouwen

Hier ook nog een van exotics cars cruising and racing.

op t einde naar die porsche kijken

http://youtube.com/watch?v=BJWoDoMEuME
              Op 1.00 die 'whine' van die witte corvette

Comment

• Camionske .............

http://www.youtube.com/watch?v=LFIGIGY9DUw&NR

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Wanneer was dat?
                  Ik ben deze zaterdag naar duitsland geweest en heb hem daar eens gemaxt voor zover ik kon (tot er verkeer voor me kwam rijden)

btw : heb je dat filmpje niet in avi?
                  Ik wou de beide eens in 1 vensterke synchroon laten lopen maar kvind enkel een flv van die van jou

Ik kan het je in .wmv sturen als je even je mailadres pm't

Het was een gele dus dat zul jij niet geweest zijn .
                  Wat heb je gehaald als Vmax?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

omg

Der is er ook zo eentje van een ambulance maar deze is wel een PAK vetter!

Comment

Ik kan het je in .wmv sturen als je even je mailadres pm't

Het was een gele dus dat zul jij niet geweest zijn .
                      Wat heb je gehaald als Vmax?
                      wmv werkt ook niet in premiere pro
                      Kzal die flv proberen om te zetten naar avi se

Men Vmax op de gps was 248km/u en op de teller stond iets van een 260 ongeveer.

*edit*

kheb het in avi nu kzal is zien dak ze synchroon krijg
                      Last edited by ; 21/02/2007, 20:09.

Comment

• urban surfing

Comment

wmv werkt ook niet in premiere pro
                          Kzal die flv proberen om te zetten naar avi se

Men Vmax op de gps was 248km/u en op de teller stond iets van een 260 ongeveer.

wmv niet in premiere pro? Didnt know, heb nochtans ook premiere..raar dat ik dat nooit gemerkt heb.

Vergeet wel ni dat er tacho-lag kan zijn dus gelijkzetten kan wel is moeilijk zijn.

248 echte kms, das lang niet slecht Ik haal nu met de begrenzer 275 tacho ongeveer..zullen iets van een echte 260 zijn. Maar binnenkort is die begrenzer verleden tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                            Jawadde ...

Sta daar achter in de file op de E40.

Comment

Nog eentje

enkele hernemingen :

http://www.youtube.com/watch?v=lQJzbpP3mRY
                              Klinkt de motor niet goed misschien ? Want er staat zo van die marginale muziek erover... Maar soit, het gaat inderdaad goed vooruit !!

Comment

• Video van mijn favoriete Toyota.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  Klinkt de motor niet goed misschien ? Want er staat zo van die marginale muziek erover... Maar soit, het gaat inderdaad goed vooruit !!

Motor valt wel mee, maar een mooi achtergrondmuziekje kan geen kwaad he

btw : Over smaak van muziek valt niet te discussieren Ik vind dat goeie muziek, en als jij die niet goed vind is dat je goed recht

Comment

Motor valt wel mee, maar een mooi achtergrondmuziekje kan geen kwaad he

btw : Over smaak van muziek valt niet te discussieren Ik vind dat goeie muziek, en als jij die niet goed vind is dat je goed recht

Ik verdeel mijn muziek onder in snelheden Hard-rij muziek, cruise-muziek, raampjes-open-muziek

Comment

Ik verdeel mijn muziek onder in snelheden Hard-rij muziek, cruise-muziek, raampjes-open-muziek
                                      Ik speel geen muziek

Ik heb geen radio
                                      Binnenkort wel hoor

btw : Synchroon filmpje is geupload en moet nog ff wachten tot het approved is

Comment

Ik speel geen muziek

Ik heb geen radio
                                        Binnenkort wel hoor

btw : Synchroon filmpje is geupload en moet nog ff wachten tot het approved is

Wat is het resultaat Oh man nu kan ik ni wachten tot ik die lancer naast mij zie staan he

Comment

Wat is het resultaat Oh man nu kan ik ni wachten tot ik die lancer naast mij zie staan he
                                          Het werkt nog steeds niet, maar hier is de link al.
                                          Het zou weldra moeten gaan werken want ik krijg al de boodschap dat het approved is.

Zoals het er in het filmpje uitziet is de lancer sneller naar 100, maar naar 200 is de RS6 toch een stuk sneller.

I've tried to synchronize them as good as possible, so i hope the result is good ;)

Wacht maar tot ik hem laten tunen heb Dan komt er 420pk uit
                                          Dan ben ik pas benieuwd
                                          Nu ga jij de bovenhand hebben denk ik

Comment

Working...
                                          X