Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
    Damn ... sukkel.
    Komaan ...

En dan wil ik ook een sukkel zijn, 'k heb dan tenminste zo'n auto.

Iemand met een geile kar kan 't zich permitteren om de verkeerde lijnen te rijden. Check turboman.

Comment

Damn ... sukkel.
      Toch rijdt ie abnormaal goed. Zoiets onder controle houden is allesbehelave simpel.

Ik heb zo het gevoel dat ie een andere lijn moest nemen om niet achterop die Carrera GT te knallen

Comment

• Hmm, weet ik nog niet. Qua controle : ik denk er net hetzelfde van. Maar dat maakt niet uit dat zijn lijnen zwaar bagger zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
          Ow, pas op met wat je zegt over dat "ook waar hij niet moet tegensturen zit hij te sturen als een gek". Ik denk dat 'ie, moest 'ie niet tegensturen op alle punten die jou zijn opgevallen, achterstevoren stond. Zo'n ding moet tailhappy zijn as hell, en eerlijk gezegd : 'ie gaat ook hard. Zij maar zeker dat 't tegensturen héél erg hard nodig is.
          Dat was ik ook aan het denken. Hij rijdt geen goeie lijne, anderzijds wel respect om zo een ding in toom te houden.

Als ik weet hoe gevaarlijk ik een 324td al vind, dan is dat peanuts bij zoiets

Controle is inderdaad wel gekjes, de bubbelkes van de NS kennende, damn dat ding moet springen van de ene naar de andere kant

Comment

• Kan er iemand mooie filmpjes posten over Mercedes AMG aub voor mn broer?
            Alvast bedankt

Comment

Komaan ...

En dan wil ik ook een sukkel zijn, 'k heb dan tenminste zo'n auto.

Iemand met een geile kar kan 't zich permitteren om de verkeerde lijnen te rijden. Check turboman.
              Pets

Comment

Damn ... sukkel.
                Ola ola! Als ik zie hoe ik moet vechten met mijn E30 op de ring, als ik hard 'probeer' te gaan, dan respecteer ik wel wat die gast hier presteert!
                Ok zijn spul zal ongetwijfeld strakker liggen, en minder lift hebben dan die van mij, maar toch het is en blijft een koekendoos met 500+pk!

Comment

• Robert Doornbos rijdt 326km/h op Afsluitdijk

Robert Doornbos heeft vanochtend een Formule 1-wagen over de Afsluitdijk gereden. Tijdens een zeer goed geheim gehouden evenement op de Afsluitdijk stuurde hij zijn RB2 met 326 kilometer per uur over het asfalt. Die snelheid werd geregistreerd door een flitspaal. Op de afgesloten A7 reed hij naar het monument dat op de dijk staat, om daar op de parkeerplaats een paar donuts te draaien.

"Wow, dit was echt gaaf! Natuurlijk was ik al wel eens vaker met een personenauto over de Afsluitdijk gereden, maar dit is een veel spannender ervaring!" zo vertelt de Rotterdammer. "Toen Red Bull Nederland mij begin dit jaar vroeg of ze misschien één van mijn stoutste dromen konden waarmaken, riep ik direct: volgas met de RB2 over de Afsluitdijk rijden. Deze droom is dus vandaag dubbel en dwars uitgekomen!"
                  met filmpje

http://www.flabber.nl/archief/017312.php

ik weet niet wie hij is maar wel leuk over de 'openbare' weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo

ik weet niet wie hij is maar wel leuk over de 'openbare' weg
                    Robert Doornbos, toch nog een bekende piloot ze!

Comment

Ik was daar die dag, en nog een resem forummers!

Kerel in de M3 rijdt wel barslechte lijnen, de Engels knar met z'n Carrera GT rijdt veel betere lijnen.
                      Die M3 is daar wel vaker te zien ze
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Wat een reeks knappe filmpjes staan hier zeg!

Comment

• zal hier ongetwijfeld al wel eens de reveu gepasseerd zijn, maar het verdient een repost!

http://video.google.com/videoplay?do...682&q=golf+gti

Comment

• M6 having fun...
                            Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

nog eentje, mss wel onverantwoord, maar cool om te zien
                            Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
                            Last edited by ; 15/08/2006, 21:50.

Comment

• t heeft hier mss al gestaan maar toch...

http://www.autoblog.nl/archive/2006/...ruf_rt12_650pk

Comment

• Robert Doornbos rijdt 326km/h op Afsluitdijk

Robert Doornbos heeft vanochtend een Formule 1-wagen over de Afsluitdijk gereden. Tijdens een zeer goed geheim gehouden evenement op de Afsluitdijk stuurde hij zijn RB2 met 326 kilometer per uur over het asfalt. Die snelheid werd geregistreerd door een flitspaal. Op de afgesloten A7 reed hij naar het monument dat op de dijk staat, om daar op de parkeerplaats een paar donuts te draaien.

"Wow, dit was echt gaaf! Natuurlijk was ik al wel eens vaker met een personenauto over de Afsluitdijk gereden, maar dit is een veel spannender ervaring!" zo vertelt de Rotterdammer. "Toen Red Bull Nederland mij begin dit jaar vroeg of ze misschien één van mijn stoutste dromen konden waarmaken, riep ik direct: volgas met de RB2 over de Afsluitdijk rijden. Deze droom is dus vandaag dubbel en dwars uitgekomen!"

topgear heeft toch bewezen dat een flitspaal niet meer werkt als je harder dan 270km/u ging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                                  topgear heeft toch bewezen dat een flitspaal niet meer werkt als je harder dan 270km/u ging?
                                  Zo maken ze het nieuws nog extra interessant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C
                                    zal hier ongetwijfeld al wel eens de reveu gepasseerd zijn, maar het verdient een repost!

http://video.google.com/videoplay?do...682&q=golf+gti
                                    I Love The Dolf

Comment

• http://homepage.mac.com/felonious.monk/MCoupe2.wmv

Jeremy Clarkson rijdt hier bij het driften niet met de auto de patser

Comment

• Inderdaad, het is 'm niet. Toch denk je dat hij het is die zo aan 't driften is...

Volgens mij is het de STIG die de drifts doet...
                                        'THE STIG' ontmaskerd...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                        X