Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ola ola! Als ik zie hoe ik moet vechten met mijn E30 op de ring, als ik hard 'probeer' te gaan, dan respecteer ik wel wat die gast hier presteert!
Ok zijn spul zal ongetwijfeld strakker liggen, en minder lift hebben dan die van mij, maar toch het is en blijft een koekendoos met 500+pk!
Robert Doornbos heeft vanochtend een Formule 1-wagen over de Afsluitdijk gereden. Tijdens een zeer goed geheim gehouden evenement op de Afsluitdijk stuurde hij zijn RB2 met 326 kilometer per uur over het asfalt. Die snelheid werd geregistreerd door een flitspaal. Op de afgesloten A7 reed hij naar het monument dat op de dijk staat, om daar op de parkeerplaats een paar donuts te draaien.
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
nog eentje, mss wel onverantwoord, maar cool om te zien
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Robert Doornbos heeft vanochtend een Formule 1-wagen over de Afsluitdijk gereden. Tijdens een zeer goed geheim gehouden evenement op de Afsluitdijk stuurde hij zijn RB2 met 326 kilometer per uur over het asfalt. Die snelheid werd geregistreerd door een flitspaal. Op de afgesloten A7 reed hij naar het monument dat op de dijk staat, om daar op de parkeerplaats een paar donuts te draaien.
Comment