Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Inderdaad, het is 'm niet. Toch denk je dat hij het is die zo aan 't driften is...

Volgens mij is het de STIG die de drifts doet...
    'THE STIG' ontmaskerd...

je ziet ook als Jeremy een drift probeert te doen het hem niet zo mooi lukt, zeker niet bij het einde van de drift, en als je dan ziet hoe die andere (voor ons de Stig) de auto perfect in balans houdt en netjes doorrijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
      Zo maken ze het nieuws nog extra interessant
      weten ze eigenlijk bij welke snelheid hij precies geflitst is geweest?
      edit:las net dat ie bij die snelheid geflitst werd...
      Last edited by cousie; 16/08/2006, 09:27.

Comment

• http://video.google.com/videoplay?do...906&q=drifting

1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• striptease
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• M6 vs 997TT vs Gallardo
            sry als het hier al heeft gestaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              I Love The Dolf
              nice one!!!

Comment

• Im in love

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Me love Zonda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                    Robert Doornbos rijdt 326km/h op Afsluitdijk

Robert Doornbos heeft vanochtend een Formule 1-wagen over de Afsluitdijk gereden. Tijdens een zeer goed geheim gehouden evenement op de Afsluitdijk stuurde hij zijn RB2 met 326 kilometer per uur over het asfalt. Die snelheid werd geregistreerd door een flitspaal. Op de afgesloten A7 reed hij naar het monument dat op de dijk staat, om daar op de parkeerplaats een paar donuts te draaien.

"Wow, dit was echt gaaf! Natuurlijk was ik al wel eens vaker met een personenauto over de Afsluitdijk gereden, maar dit is een veel spannender ervaring!" zo vertelt de Rotterdammer. "Toen Red Bull Nederland mij begin dit jaar vroeg of ze misschien één van mijn stoutste dromen konden waarmaken, riep ik direct: volgas met de RB2 over de Afsluitdijk rijden. Deze droom is dus vandaag dubbel en dwars uitgekomen!"

topgear heeft toch bewezen dat een flitspaal niet meer werkt als je harder dan 270km/u ging?
                    Die vierkante gatso-flitspalen zouden dat inderdaad niet kunnen, maar als ik me niet vergis staat er trajectcontrole op de A7.
                    A Twist of the Wrist

Comment

• filmpje

Brabus SV12 vs Porsche techart 996 nog iets vs Audi TT MTM vs Audi RS6 MTM vs Maserati 4200GT

wat ik grappig vind is dat alleen de brabus en porsche overblijven en de rest motorproblemen krijgt/heeft

de MTM's branden kapot en de maserati motor (550pk) gaat kapot aan 300km/u

Comment

• Wat moeten die mensen aan de overkant niet gedacht hebben als die daar voorbij vliegt... ik denk niet dat die mensen aan de overkant van niets wisten...

Comment

• Tokyo drift is met de verkeerde auto's gemaakt ...

http://www.autoblog.nl/archive/2006/...mw-z3-drifting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                            Robert Doornbos rijdt 326km/h op Afsluitdijk

Robert Doornbos heeft vanochtend een Formule 1-wagen over de Afsluitdijk gereden. Tijdens een zeer goed geheim gehouden evenement op de Afsluitdijk stuurde hij zijn RB2 met 326 kilometer per uur over het asfalt. Die snelheid werd geregistreerd door een flitspaal. Op de afgesloten A7 reed hij naar het monument dat op de dijk staat, om daar op de parkeerplaats een paar donuts te draaien.

"Wow, dit was echt gaaf! Natuurlijk was ik al wel eens vaker met een personenauto over de Afsluitdijk gereden, maar dit is een veel spannender ervaring!" zo vertelt de Rotterdammer. "Toen Red Bull Nederland mij begin dit jaar vroeg of ze misschien één van mijn stoutste dromen konden waarmaken, riep ik direct: volgas met de RB2 over de Afsluitdijk rijden. Deze droom is dus vandaag dubbel en dwars uitgekomen!"

topgear heeft toch bewezen dat een flitspaal niet meer werkt als je harder dan 270km/u ging?

heeft iemand dat filmpje van topgear misschien??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke
                              heeft iemand dat filmpje van topgear misschien??
                              op 30 min
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• leuk dat je zo eens over de A3 mag scheuren

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Real wheel drive techniques

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Tokyo drift is met de verkeerde auto's gemaakt ...

http://www.autoblog.nl/archive/2006/...mw-z3-drifting

Idd

http://video.google.com/videoplay?do...494&q=drifting

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                                      zalig heb ik zelf nog nooit gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                        Inderdaad, het is 'm niet. Toch denk je dat hij het is die zo aan 't driften is...

Volgens mij is het de STIG die de drifts doet...
                                        'THE STIG' ontmaskerd...
                                        Hij heeft inderdaad wat weg van Perry McCarthy. De oude Stig dus, in het zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denniske
                                          zalig. net een aw meeting

Comment

Working...
                                          X