Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kijk, dit is voor mij de ideale onboard-film. 4 Ã 5 elementen zijn hierbij belangrijk:
1) De onboard-cam staat zo opgesteld dat je een goed snelheidsgevoel krijgt en de piloot aan z'n stuur ziet draaien en ziet schakelen. Niet te ver naar voor, dus
2) Pedal-cam
3) Een blik op de toerenteller en snelheidsmeter
4) De sound van de auto is zuiver opgenomen en wordt niet door windruis overstemd.
( 5) 't Is een geniale auto met een erg goede piloot )
Kijk, dit is voor mij de ideale onboard-film. 4 Ã 5 elementen zijn hierbij belangrijk:
1) De onboard-cam staat zo opgesteld dat je een goed snelheidsgevoel krijgt en de piloot aan z'n stuur ziet draaien en ziet schakelen. Niet te ver naar voor, dus
2) Pedal-cam
3) Een blik op de toerenteller en snelheidsmeter
4) De sound van de auto is zuiver opgenomen en wordt niet door windruis overstemd.
( 5) 't Is een geniale auto met een erg goede piloot )
op de ring zie ik ze vaak filmen met een cameratje in de voorbumper. die dan uitsteekt bij het sleepoog
Dat zijn dan beelden zoals op een pc spelletje. PS: die chauffeur rijdt ook altijd voor " Best Motoring " een zalig programma vanuit Japan.
Comment