Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Modena
    Damn die kerels kunnen rijden.

Zo omdraaien al rijden en achterruit voortrijden, iemand een idee hoe je daar aan begint?
    handrem gebruiken? en zo omdraaien?

Kzou da eens willen proberen op een parking.
    met handrem en dan naar tweede schakelen en doorrijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
      met handrem en dan naar tweede schakelen en doorrijden?

Ik heb het enkele weken terug nog geprobeerd, toen er ijzige sneeuw lag hier, donuts draaien en dergelijke geen probleem, maar dat kunstje lukte me toch langs geen kanten, in achteruit gereden (wel niet zot rap, misschien moet het iets rapper) aan m'n stuur gedraaid en quasi gelijktijdig (ietsje later) de handrem aangetrokken, en no way dat ik dat spel volledig gedraaid kreeg, zelfs een 90° was al veel, verre van hem dan nog in 1e of 2e te steken en verder te rijden...

Misschien deed ik het niet goed, misschien was mijn snelheid de laag, misschien is het gewoonweg niet de juiste manier... I dunno
      Kan natuurlijk ook gewoon de verkeerde kar geweest zijn

lll
      lll
      lll
      V

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
        Ik heb het enkele weken terug nog geprobeerd, toen er ijzige sneeuw lag hier, donuts draaien en dergelijke geen probleem, maar dat kunstje lukte me toch langs geen kanten, in achteruit gereden (wel niet zot rap, misschien moet het iets rapper) aan m'n stuur gedraaid en quasi gelijktijdig (ietsje later) de handrem aangetrokken, en no way dat ik dat spel volledig gedraaid kreeg, zelfs een 90° was al veel, verre van hem dan nog in 1e of 2e te steken en verder te rijden...

Misschien deed ik het niet goed, misschien was mijn snelheid de laag, misschien is het gewoonweg niet de juiste manier... I dunno
        Kan natuurlijk ook gewoon de verkeerde kar geweest zijn

lll
        lll
        lll
        V
        dat komt waarschijnlijk omdat het te glad was. je handrem had te weinig effect. probeer het anders eens op natte asfalt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
          dat komt waarschijnlijk omdat het te glad was. je handrem had te weinig effect. probeer het anders eens op natte asfalt

could be...

could be

Comment

• Heeft hier ook al gestaan.

Wel leuk om zien.

Comment

• geweldige reportage over de Countach

Comment

• Als je zo goed kunt parkeren, schat, dan krijg je die MINI. Niet eerder.

Comment

• Héél erg straffe - en négatieve - uitspraken over de Viper SRT-10. "It's absolute rubbish."

Tsjah.

Viper vs. Corvette in Fifth Gear : http://collegedowntime.com/media/fil...iperreview.wmv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                    Héél erg straffe - en négatieve - uitspraken over de Viper SRT-10. "It's absolute rubbish."

Tsjah.

Viper vs. Corvette in Fifth Gear : http://collegedowntime.com/media/fil...iperreview.wmv
                    Die mannen van 5th Gear bekijken de wagens altijd té technisch... spijtig..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bdrie
                      die kasseitjes lagen er lekker glad bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                        Die mannen van 5th Gear bekijken de wagens altijd té technisch... spijtig..
                        Het is toch algemeen bekend dat de viper rommel is.
                        En wat hij zegt over het schakelen it's a truck dat is toch ook waar de motor is eigenlijk van een truck en de rode zone licht ergens bij 5000rpm

Comment

• Er heeft hier ooit eens een filmpje gestaan waarop drifttechnieken werden uitgelegd. Heeft iemand dat filmpje nog staan?

Comment

• Filmpje heeft helemaal niks met auto's te maken maar is wel best leuk om te zien
                            Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Schitterend die rallywagens. diene babyblauwe had wel bijna iemand mee, en wist niet dat een lada achterwielaandrijving had

Comment

• Voor enkele bijhorende pics: Linkielink

Comment

• knap
                                  dat moet je kunnen, respect.

Comment

• Check deze link, ook in verband met modelletjes. Echt niet gewoon. Die Lufthansa 747 is schitterend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold

nice
                                      weet iemand hoe da liedje heet?

Comment

Working...
                                      X