Oorspronkelijk geplaatst door Modena
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555met handrem en dan naar tweede schakelen en doorrijden?
Ik heb het enkele weken terug nog geprobeerd, toen er ijzige sneeuw lag hier, donuts draaien en dergelijke geen probleem, maar dat kunstje lukte me toch langs geen kanten, in achteruit gereden (wel niet zot rap, misschien moet het iets rapper) aan m'n stuur gedraaid en quasi gelijktijdig (ietsje later) de handrem aangetrokken, en no way dat ik dat spel volledig gedraaid kreeg, zelfs een 90° was al veel, verre van hem dan nog in 1e of 2e te steken en verder te rijden...
Misschien deed ik het niet goed, misschien was mijn snelheid de laag, misschien is het gewoonweg niet de juiste manier... I dunno
Kan natuurlijk ook gewoon de verkeerde kar geweest zijn
lll
lll
lll
V
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt.Ik heb het enkele weken terug nog geprobeerd, toen er ijzige sneeuw lag hier, donuts draaien en dergelijke geen probleem, maar dat kunstje lukte me toch langs geen kanten, in achteruit gereden (wel niet zot rap, misschien moet het iets rapper) aan m'n stuur gedraaid en quasi gelijktijdig (ietsje later) de handrem aangetrokken, en no way dat ik dat spel volledig gedraaid kreeg, zelfs een 90° was al veel, verre van hem dan nog in 1e of 2e te steken en verder te rijden...
Misschien deed ik het niet goed, misschien was mijn snelheid de laag, misschien is het gewoonweg niet de juiste manier... I dunno
Kan natuurlijk ook gewoon de verkeerde kar geweest zijn
lll
lll
lll
V
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulledat komt waarschijnlijk omdat het te glad was. je handrem had te weinig effect. probeer het anders eens op natte asfalt
could be...
could be
Comment
-
Comment
-
-
Als je zo goed kunt parkeren, schat, dan krijg je die MINI. Niet eerder.
Comment
-
Héél erg straffe - en négatieve- uitspraken over de Viper SRT-10. "It's absolute rubbish."
Tsjah.
Viper vs. Corvette in Fifth Gear : http://collegedowntime.com/media/fil...iperreview.wmv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaHéél erg straffe - en négatieve- uitspraken over de Viper SRT-10. "It's absolute rubbish."
Tsjah.
Viper vs. Corvette in Fifth Gear : http://collegedowntime.com/media/fil...iperreview.wmv
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bdrie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonDie mannen van 5th Gear bekijken de wagens altijd té technisch... spijtig..
En wat hij zegt over het schakelen it's a truck dat is toch ook waar de motor is eigenlijk van een truck en de rode zone licht ergens bij 5000rpm
Comment
-
Voor enkele bijhorende pics: LinkielinkWhy so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
dat moet je kunnen, respect.
Comment
-
Check deze link, ook in verband met modelletjes. Echt niet gewoon. Die Lufthansa 747 is schitterend.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cold
nice
weet iemand hoe da liedje heet?
Comment
Comment