Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasSUBLIEM gewoon! Ook wel grappig moet ik zeggen.
Maar die RWD Volvo's zullen toch wel spijkerbanden opliggen hebben zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle
En wat een magistraal knappe kleur ...Zo'n bruut beest moét gewoon in zo'n speciale kleur. Dat of knaloranje metallic.
Prachtig !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaSchitterende video !
En wat een magistraal knappe kleur ...Zo'n bruut beest moét gewoon in zo'n speciale kleur. Dat of knaloranje metallic.
Prachtig !
En orange heb ik al eens gepolst en krijg overal de reactie ge zijt toch gene olander
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeDe kleur is jaguar F1 Green maar denk niet dat ze deze nog zullen spuiten
En orange heb ik al eens gepolst en krijg overal de reactie ge zijt toch gene olander
Wat ze zeggen van dat oranje moet ge u niet te veel aantrekken, maar zo'n titaniumgrijze zoals in uw avater vind ik ook héél knap.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikje
Daar is weinig nog origineel aan.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGIk hoop dat het hier nog niet gestaan heeft.
Saab Performance Team
Comment
-
ghostrider met een straf motoken
Lang geleden dat ik 'lord speedy' hier nog zag. Hij zou heel wild worden van da filmpke!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thompson1100 PK op de testbank !!!
http://www.dumpalink.com/media/11345...100_HP_Skyline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGIk hoop dat het hier nog niet gestaan heeft.
Saab Performance Team
Damn die kerels kunnen rijden.
Zo omdraaien al rijden en achterruit voortrijden, iemand een idee hoe je daar aan begint?
handrem gebruiken? en zo omdraaien?
Kzou da eens willen proberen op een parking.
Comment
Comment