Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Comment
-
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Hij word gek als men nog maar tegen hem praat, vraag men iets over myspace zegt hij rustig iets terug...
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenWTF, doe die computers in dat huis weg en doe dat kind naar een psychiater ofzo... Dit is eigenlijk echt niet om mee te lachen.
Hij word gek als men nog maar tegen hem praat, vraag men iets over myspace zegt hij rustig iets terug...Waarschijnlijk weer zo ne kleine die een "vrije opvoeding" gekregen heeft... Totaal miskweekt (diene grote broer gaat in mijn ogen ook niet helemaal vrijuit zulle... de pestkop).
Doet me een beetje denken aan die mafte Duitse snotaap die aan het gamen is op zijn computer en die helemaal total-loss klopt omdat hij verliest.
Wat gaat dat geven als die mannen ooit deelnemen aan het verkeer??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenPsychiater? Een paar kletsen ja...Waarschijnlijk weer zo ne kleine die een "vrije opvoeding" gekregen heeft... Totaal miskweekt (diene grote broer gaat in mijn ogen ook niet helemaal vrijuit zulle... de pestkop).
Doet me een beetje denken aan die mafte Duitse snotaap die aan het gamen is op zijn computer en die helemaal total-loss klopt omdat hij verliest.
Wat gaat dat geven als die mannen ooit deelnemen aan het verkeer??
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
Comment
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Comment