Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    zalig www.v50 !

dit geeft het woord afgang nog een diepere betekenis

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• liedjes in wiskunde-vorm

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• goed gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Comment

• Zalig die peuter

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  WTF
                  Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                  Ow zot, da moek toch wel effe checken bij mijn buurman. Hij is hoofdredacteur van het journaal en online nieuws. Anders wel dikke respect voor de VRT.
                  Fake! Ik heb die uitzending toen gezien en als daar TTN in zouden geweest zijn, had ik me dat nog wel kunnen herinneren...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                      man bijt hond:

peter ven de veire en die met der laag iq

+ YouTube Video
                      "Ik vrees dat 't gedaan is"

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Een man zoekt al dagen naar z'n hoed. Uiteindelijk is die niet te vinden.
                          Hij beslist dan maar om zondags naar de kerk te gaan en achteraan plaats te nemen.
                          Tijdens de dienst zou hij dan er vanonder muizen en een van de hoeden nemen die achteraan worden geplaatst.
                          Die zondag gaat hij naar de kerk en zet zich achteraan. De dienst ging over de 10 geboden. De man bleef de gehele dienst zitten i.p.v. vroeger door te gaan en na de dienst gaat hij nog even bij mijnheer pastoor.
                          "Vader," zegt hij, "ik moet wat bekennen. Ik kwam hier vandaag om een hoed te stelen, maar na jouw preek heb ik beslist dit niet meer te doen,waarvoor dank."
                          De priester zei hem: "God zegent u mijn zoon! Was het tijdens m'n uiteenzetting over: "gij zult niet stelen", dat je het besef kreeg dat je verkeerd zat?"
                          "Neen," zegt de man, "het was tijdens je preek over overspel. Toen je daarover begon wist ik weer waar ik m'n hoed had gelaten."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                            Een man zoekt al dagen naar z'n hoed. Uiteindelijk is die niet te vinden.
                            Hij beslist dan maar om zondags naar de kerk te gaan en achteraan plaats te nemen.
                            Tijdens de dienst zou hij dan er vanonder muizen en een van de hoeden nemen die achteraan worden geplaatst.
                            Die zondag gaat hij naar de kerk en zet zich achteraan. De dienst ging over de 10 geboden. De man bleef de gehele dienst zitten i.p.v. vroeger door te gaan en na de dienst gaat hij nog even bij mijnheer pastoor.
                            "Vader," zegt hij, "ik moet wat bekennen. Ik kwam hier vandaag om een hoed te stelen, maar na jouw preek heb ik beslist dit niet meer te doen,waarvoor dank."
                            De priester zei hem: "God zegent u mijn zoon! Was het tijdens m'n uiteenzetting over: "gij zult niet stelen", dat je het besef kreeg dat je verkeerd zat?"
                            "Neen," zegt de man, "het was tijdens je preek over overspel. Toen je daarover begon wist ik weer waar ik m'n hoed had gelaten."

Comment

• Een man met autopech komt bij een boerderij en vraagt aan de boer of hij mag blijven slapen.

"Dat is goed," zegt de boer, "maar dan moet je bij mijn vrouw slapen, want ik heb maar één bed.

Ik slaap zelf wel op de bank."

De volgende morgen vraagt de boer of de man goed geslapen heeft. "Och dat ging wel.

Maar wat heeft jouw vrouw koude voeten!"

"Dat zal," zegt de boer, "ze wordt om 11 uur begraven."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                                Een man zoekt al dagen naar z'n hoed. Uiteindelijk is die niet te vinden.
                                Mooi!

Comment

• De studenten in de medicijnen moeten spuugonderzoek doen. Een paar van hen willen met een studente een grap uithalen en hebben een beetje sperma onder de microscoop gelegd. Zij kijkt verwonderd, maar kan er geen verklaring voor geven.

Ze roept de professor Deze werpt vluchtig een blik door de microscoop
                                  en zegt dan bestraffend: "Het minste wat ik van u verwacht is dat u uw mond spoelt voor u naar college komt."

Comment

• Een professor sexuologie heeft het over 'het gemiddeld aantal vrijpartijen per week'. Hij zegt aan zijn studenten, 'laat ons een rondvraag doen, hier in de aula.'

Wie doet het meer dan vier keer per week? Vijf vingers gaan omhoog.
                                    Wie doet het twee keer per week? Veertig vingers omhoog.
                                    Wie doet het één keer per week? Twintig vingers omhoog.
                                    Wie doet het twee keer per maand? Vijf die wat verlegen hun vinger opsteken..
                                    Wie 1 keer per maand? Twee aarzelende vingers omhoog.
                                    Wie 1 keer op een half jaar? Niemand meer.
                                    Wie 1 keer per jaar? 'Ja, ikke, oehoe, ikke hier' begint er één te roepen
                                    'joehoe, ikke!!!!' roept hij luid.

'Ik heb u wel gehoord ' zegt de professor enigszins misnoegd, 'u hoeft niet zo'n kabaal te maken'
                                    'Ja maar', roept de student 'het is vanavond!'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                      Hij moest maar niet de standaardversie gekozen hebben.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                        Een professor sexuologie heeft het over 'het gemiddeld aantal vrijpartijen per week'. Hij zegt aan zijn studenten, 'laat ons een rondvraag doen, hier in de aula.'

Wie doet het meer dan vier keer per week? Vijf vingers gaan omhoog.
                                        Wie doet het twee keer per week? Veertig vingers omhoog.
                                        Wie doet het één keer per week? Twintig vingers omhoog.
                                        Wie doet het twee keer per maand? Vijf die wat verlegen hun vinger opsteken..
                                        Wie 1 keer per maand? Twee aarzelende vingers omhoog.
                                        Wie 1 keer op een half jaar? Niemand meer.
                                        Wie 1 keer per jaar? 'Ja, ikke, oehoe, ikke hier' begint er één te roepen
                                        'joehoe, ikke!!!!' roept hij luid.

'Ik heb u wel gehoord ' zegt de professor enigszins misnoegd, 'u hoeft niet zo'n kabaal te maken'
                                        'Ja maar', roept de student 'het is vanavond!'

ik snap hem ni....

Comment

• Ik wel maar kvind het niet grappig.

Comment

Working...
                                          X