Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten

Wel grof mja.. mijn excuses aan de brugge-sups en andere. Ik ben ook voor Brugge (in België bezien dan)
    Gaat er zwaar over! Ok die grappen over Lady Diana, dat is alweer 15jaar geleden, maar dit is nog geen week gebeurd . Ik ben anti-supporter van Brugge, maar sportief is ook iets anders, evenals humor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Dàt is nog eens humor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
        Die-hard Bruggefans of zo?
        Of mensen..

Comment

• Comment

• Last edited by ; 14/05/2008, 20:03.

Comment

• (het leeuwtje)
              Last edited by ; 14/05/2008, 20:53.

Comment

nice one.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                  Gaat er zwaar over! Ok die grappen over Lady Diana, dat is alweer 15jaar geleden, maar dit is nog geen week gebeurd . Ik ben anti-supporter van Brugge, maar sportief is ook iets anders, evenals humor!
                  inderdaad een vreemd soort humor...
                  ik zie een foto van een plek waar iemand op gruwelijke manier het leven heeft gelaten. lachen zeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gaston Bekijk Berichten
                    inderdaad een vreemd soort humor...
                    ik zie een foto van een plek waar iemand op gruwelijke manier het leven heeft gelaten. lachen zeg.
                    Vind je dit grappig?

Comment

• Comment

Vind je dit grappig?

Ja, want het is geshopt Anders had dat fotootje nooit aangekomen

Comment

• In navolging van offtopic in mijn tekeningen:

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De Hans...
                          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Brilliant stukje.

Comment

• Fak die kan piano spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                Ja, want het is geshopt Anders had dat fotootje nooit aangekomen

No shit

Comment

• Hans
                                  Zo goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten

Wel grof mja.. mijn excuses aan de brugge-sups en andere. Ik ben ook voor Brugge (in België bezien dan)
                                    heb toch een beetje respect... en nee ik ben geen brugge fan

Comment

Vind je dit grappig?

ja, deze is redelijk grappig, vooral door de suggestie en de vreemde snuiter en de gedachte dat het een photoshop is.
                                      het geeft een lichte 'touch' aan de (uiteraard gruwelijke) gebeurtenissen.
                                      moet zeker kunnen..

bij het ongeval met de auto zie ik enkel, en heel expliciet, een uiteengereten porsche met daarop een 'niet eens zo grappige' tekst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gaston Bekijk Berichten
                                        ja, deze is redelijk grappig, vooral door de suggestie en de vreemde snuiter en de gedachte dat het een photoshop is.
                                        het geeft een lichte 'touch' aan de (uiteraard gruwelijke) gebeurtenissen.
                                        moet zeker kunnen..

bij het ongeval met de auto zie ik enkel, en heel expliciet, een uiteengereten porsche met daarop een 'niet eens zo grappige' tekst.

Mja, ik blijf het toch ergens hetzelfde vinden. Bij de ramp hierboven zijn overigens meer dan 3.000 mensen omgekomen dacht ik...

Da's misschien eerder een ver-van-men-bed-show, dan vind je het automatisch minder erg.

In ieder geval: ik kan om beiden lachen.

Comment

In ieder geval: ik kan om beiden lachen.
                                          Ik ook! Het leven zou maar triestig zijn als je zelfs niet om de dood kan lachen met een knipoog.

En respect? Zou die kerel voor mij respect hebben gehad moest hij op die baan tegen mij zijn geknald? Twee maten en twee gewichten. Het blijft tragisch, maar hem nu gaan verafgoden is toch een beetje hypocriet.

Comment

Working...
                                          X