Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog van da!
    Doet me een beetje denken aan die compilatie met karateblunders... 'K Ga ff op zoek...

Comment

• de volledige versie van "pissende trut"

1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Hier issem, staat in mijne persoonlijke top-10:
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!
          1994 Mercedes SL320
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• eh

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Steek em in een dwangbuis in een witte kamer voor de volgende 70 jaar.

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Café de wereld - Opwarming van de aarde
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• WTF, doe die computers in dat huis weg en doe dat kind naar een psychiater ofzo... Dit is eigenlijk echt niet om mee te lachen.

Hij word gek als men nog maar tegen hem praat, vraag men iets over myspace zegt hij rustig iets terug...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

Zalig, en de waarheid!

Comment

ZOOOOOOOOOOOOT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                            WTF, doe die computers in dat huis weg en doe dat kind naar een psychiater ofzo... Dit is eigenlijk echt niet om mee te lachen.

Hij word gek als men nog maar tegen hem praat, vraag men iets over myspace zegt hij rustig iets terug...
                            Psychiater? Een paar kletsen ja... Waarschijnlijk weer zo ne kleine die een "vrije opvoeding" gekregen heeft... Totaal miskweekt (diene grote broer gaat in mijn ogen ook niet helemaal vrijuit zulle... de pestkop).
                            Doet me een beetje denken aan die mafte Duitse snotaap die aan het gamen is op zijn computer en die helemaal total-loss klopt omdat hij verliest.
                            Wat gaat dat geven als die mannen ooit deelnemen aan het verkeer??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                              Psychiater? Een paar kletsen ja... Waarschijnlijk weer zo ne kleine die een "vrije opvoeding" gekregen heeft... Totaal miskweekt (diene grote broer gaat in mijn ogen ook niet helemaal vrijuit zulle... de pestkop).
                              Doet me een beetje denken aan die mafte Duitse snotaap die aan het gamen is op zijn computer en die helemaal total-loss klopt omdat hij verliest.
                              Wat gaat dat geven als die mannen ooit deelnemen aan het verkeer??
                              Ik quoteer: Angry German Kid. Deed mij derook enorm hard aan denken.
                              + YouTube Video

Comment

Nog beter is da stikkerken op een ander plek plakken

Comment

• @SakkeVDW: dat issem ja Een beetje last van ADHD als je 't mij vraagt

Comment

• komkommer
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• sarkozy goed bezig

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                      X