Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      zalig nagmaakt

dit was het origineel
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Nog een parodie.
      They grow up so fast. Here's that angry German kid, making toast. All grown up now, but apparently no wiser. With completely accurate translation.The or...

Comment

• Deze is ook goed gemaakt
        + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Angry German ... Puppet !!!

http://www.youtube.com/watch?v=EyGTeBlMcYc
          Faaaak Zalig strijkgaan

Comment

• Vinde?? Ik vind da maar erg, eigenlijk... Gelukkig is 't erom gedaan (hoop ik)

Comment

• Comment

• Comment

• zieke jappen

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                    zieke jappen
                    Leuk meisje met al even leuke bikini...

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                        zieke jappen

+ YouTube Video
                        wtf is de bedoeling eigenlijk?
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• droog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            wtf is de bedoeling eigenlijk?
                            Ik denk dat het de bedoeling is dat ie in het hete water op die zwarte vierkant gaat zitten.
                            Wanneer hij daar op zit, begint het ding waar de dame opzit te bewegen.
                            Gevolg: meerdere lichaamsdelen bewegen mee.
                            Het uiteindelijke doel is, naar ik vermoed, haar tieten zoveel als mogelijk op en neer laten gaan.
                            Daarom ook die tellers.
                            Als je goed kijkt, zie je enkele draden naar haar "bikinitopje" lopen.

Ik kan me ook vergissen natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                              droog

Maar deze is zalig!
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• OK, nu efkes bekomen

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                zo droog

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Maar deze is zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  Ik denk dat het de bedoeling is dat ie in het hete water op die zwarte vierkant gaat zitten.
                                  Wanneer hij daar op zit, begint het ding waar de dame opzit te bewegen.
                                  Gevolg: meerdere lichaamsdelen bewegen mee.
                                  Het uiteindelijke doel is, naar ik vermoed, haar tieten zoveel als mogelijk op en neer laten gaan.
                                  Daarom ook die tellers.
                                  Als je goed kijkt, zie je enkele draden naar haar "bikinitopje" lopen.

Ik kan me ook vergissen natuurlijk.
                                  Heet ?! Denk je niet eerder ijskoud ... ?
                                  't Bad lijkt niet echt te dampen en heet water lijkt me ook niet meteen verantwoord ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                                    Heet ?! Denk je niet eerder ijskoud ... ?
                                    't Bad lijkt niet echt te dampen en heet water lijkt me ook niet meteen verantwoord ...
                                    Die bedenking had ik ook. Dan zou ie verbranden maar ijskoud is evengoed onverantwoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Maar deze is zalig!
                                      OMG!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                        Die bedenking had ik ook. Dan zou ie verbranden maar ijskoud is evengoed onverantwoord.
                                        dat is gezond

Comment

Working...
                                        X