Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
They grow up so fast. Here's that angry German kid, making toast. All grown up now, but apparently no wiser. With completely accurate translation.The or...
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtenzieke jappen
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichtenwtf is de bedoeling eigenlijk?
Wanneer hij daar op zit, begint het ding waar de dame opzit te bewegen.
Gevolg: meerdere lichaamsdelen bewegen mee.
Het uiteindelijke doel is, naar ik vermoed, haar tieten zoveel als mogelijk op en neer laten gaan.
Daarom ook die tellers.
Als je goed kijkt, zie je enkele draden naar haar "bikinitopje" lopen.
Ik kan me ook vergissen natuurlijk.
Comment
-
OK, nu efkes bekomen
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenzo droog
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Maar deze is zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk denk dat het de bedoeling is dat ie in het hete water op die zwarte vierkant gaat zitten.
Wanneer hij daar op zit, begint het ding waar de dame opzit te bewegen.
Gevolg: meerdere lichaamsdelen bewegen mee.
Het uiteindelijke doel is, naar ik vermoed, haar tieten zoveel als mogelijk op en neer laten gaan.
Daarom ook die tellers.
Als je goed kijkt, zie je enkele draden naar haar "bikinitopje" lopen.
Ik kan me ook vergissen natuurlijk.
't Bad lijkt niet echt te dampen en heet water lijkt me ook niet meteen verantwoord ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenHeet ?! Denk je niet eerder ijskoud ... ?
't Bad lijkt niet echt te dampen en heet water lijkt me ook niet meteen verantwoord ...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDie bedenking had ik ook. Dan zou ie verbranden maar ijskoud is evengoed onverantwoord.
Comment
Comment