Oorspronkelijk geplaatst door Intexor
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden? Deel 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
De touring is wel 0,2 seconden trager naar de 100 hè!
:-)
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
En zo'n typische bak waar het normale werkvolk mee rondbolt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenVraag me eigenlijk wel af waarom die man statusgevoelig is ? Misschien vond hij de A3 leuker, beter afgewerkt ? Je kan niet iedereen een Golf verkopen hee. Is niet omdat je iets duurder koopt dat je statusgevoelig bent. Waarom koopt de ene een Breitling en de andere een Rodania terwijl je op beiden het uur kan lezen
?
dus steelies zijn ook geen optie.
Comment
-
Morgen de mijne erop ( conti's ) en van eerste keer twee nieuwe zomerbanden besteld ( twee banden op profiel -2 mm ) : Dunlop sportmaxx rt aan 126 tstuk maat 225/40/r18 92y
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07Morgen de mijne erop ( conti's ) en van eerste keer twee nieuwe zomerbanden besteld ( twee banden op profiel -2 mm ) : Dunlop sportmaxx rt aan 126 tstuk maat 225/40/r18 92y
Ik heb die op de Leon, zeer content van.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenMorgen de mijne erop ( conti's ) en van eerste keer twee nieuwe zomerbanden besteld ( twee banden op profiel -2 mm ) : Dunlop sportmaxx rt aan 126 tstuk maat 225/40/r18 92y
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten85 betaald per band.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat zijn sierdeksels. Gooi dat eraf, zwarte stalen wielen zijn veel knapper!
Hier liggen ze er van gisteren terug opDe ori VW doppen zijn zo lelijk ...
Winter VS Zomer
Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOnline en dan bij een centrale binnen gestoken die er mee samenwerkt ( 30eur montage)
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk) zijn gerold.
Niet dat het veel uitmaakt... Ik bestel ze ook altijd online en betaal met een dikke smile dan iets meer voor de montage. Bij aanschaf van mijn Michelin PS4 vorig jaar was het verschil tussen bandencentrale & webshop in totaal 140 EUR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician
Ik durf er geld op zetten dat Charlie07 zijn banden een "versere" DOT code zullen hebben dan de uwe. Dat prijsverschil moet natuurlijk ergens van komen. Ze zullen meer dan waarschijnlijk dus enkele maanden ouder zijn, terwijl ze bij een bandencentrale bijna rechtstreeks van de band () zijn gerold.
Niet dat het veel uitmaakt... Ik bestel ze ook altijd online en betaal met een dikke smile dan iets meer voor de montage. Bij aanschaf van mijn Michelin PS4 vorig jaar was het verschil tussen bandencentrale & webshop in totaal 140 EUR.
In den tijd dat ik nog hij bandencentrales langs ging waren die dotcodes ook een paar maand ouder. Denk dat die periode van oude banden algemeen wel achter ons ligt. Toch bij de gekende online winkels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk moet u teleurstellen vriend, heb ze besteld in mei en ze waren gefabriceerd in de eerste week van 2017.
In den tijd dat ik nog hij bandencentrales langs ging waren die dotcodes ook een paar maand ouder. Denk dat die periode van oude banden algemeen wel achter ons ligt. Toch bij de gekende online winkels.
Toen ik ze vorig jaar in september online bestelde kwamen ze in sets van 2 toe (breedset, dus 2 verschillende maten). Eéntje van 11/15 en één van 02/16. Niet bepaald kakelvers, maar mits deftige manier van stockage (waar je toch mag van uitgaan) maakt dat weinig uit denk ik?
Comment
-
Online bestelde banden zijn altijd gedateerde banden, daarom zij ze ook zo goedkoop.
Van de week bj mijn vaste bandenman 2 Goodyear Ultragrip 9 banden besteld, DOT code 3917, ± 6 weken geleden geproduceerd.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
Comment