Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden? Deel 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten

De touring is wel 0,2 seconden trager naar de 100 hè!

:-)
    En zo'n typische bak waar het normale werkvolk mee rondbolt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose

Fucking zigeuners jongeuh!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten

De touring is wel 0,2 seconden trager naar de 100 hè!

:-)
        Daarom dat ik m'n bak nooit vol gooi. Dat compenseert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

En ik die altijd dacht dat ik tot het sjieke werkvolk behoorde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel

En ik die altijd dacht dat ik tot het sjieke werkvolk behoorde.
            Een echte Working class Hero!

Comment

Lap, 'k heb platten band (allee, 't was mijn vrouw eigenlijk :-). Morgen naar de bandencentrale. Het zal daar waarschijnlijk aanschuiven zijn, omdat het daar vol zal staan met mannen die hun winterbanden komen laten monteren :-S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Vraag me eigenlijk wel af waarom die man statusgevoelig is ? Misschien vond hij de A3 leuker, beter afgewerkt ? Je kan niet iedereen een Golf verkopen hee . Is niet omdat je iets duurder koopt dat je statusgevoelig bent. Waarom koopt de ene een Breitling en de andere een Rodania terwijl je op beiden het uur kan lezen ?
                waarom weet ik niet, maar hij geeft het zelf eerlijk toe statusgevoelig te zijn dus steelies zijn ook geen optie.

Comment

Afspraak voor winterbanden op 1 december

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Comment

Morgen de mijne erop ( conti's ) en van eerste keer twee nieuwe zomerbanden besteld ( twee banden op profiel -2 mm ) : Dunlop sportmaxx rt aan 126 tstuk maat 225/40/r18 92y
                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07
                      Morgen de mijne erop ( conti's ) en van eerste keer twee nieuwe zomerbanden besteld ( twee banden op profiel -2 mm ) : Dunlop sportmaxx rt aan 126 tstuk maat 225/40/r18 92y
                      RT2?

Ik heb die op de Leon, zeer content van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                        Da's duur, kosten normaliter een dikke 100 euro/stuk ... met €46 doe je al iets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard

Da's duur, kosten normaliter een dikke 100 euro/stuk ... met €46 doe je al iets.
                          85 betaald per band.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            85 betaald per band.

Waar datte Namaz? Nochtans bij drie centrales prijs gaan vragen...
                            VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Dat zijn sierdeksels. Gooi dat eraf, zwarte stalen wielen zijn veel knapper!
                              Idd

Hier liggen ze er van gisteren terug op De ori VW doppen zijn zo lelijk ...

Winter VS Zomer

Benzine
                              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                              Diesel
                              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07

Waar datte Namaz? Nochtans bij drie centrales prijs gaan vragen...
                                Online en dan bij een centrale binnen gestoken die er mee samenwerkt ( 30eur montage)

Comment

Online en dan bij een centrale binnen gestoken die er mee samenwerkt ( 30eur montage)

Ik durf er geld op zetten dat Charlie07 zijn banden een "versere" DOT code zullen hebben dan de uwe. Dat prijsverschil moet natuurlijk ergens van komen. Ze zullen meer dan waarschijnlijk dus enkele maanden ouder zijn, terwijl ze bij een bandencentrale bijna rechtstreeks van de band () zijn gerold.

Niet dat het veel uitmaakt... Ik bestel ze ook altijd online en betaal met een dikke smile dan iets meer voor de montage. Bij aanschaf van mijn Michelin PS4 vorig jaar was het verschil tussen bandencentrale & webshop in totaal 140 EUR.
                                  Last edited by ; 18/11/2017, 08:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician

Ik durf er geld op zetten dat Charlie07 zijn banden een "versere" DOT code zullen hebben dan de uwe. Dat prijsverschil moet natuurlijk ergens van komen. Ze zullen meer dan waarschijnlijk dus enkele maanden ouder zijn, terwijl ze bij een bandencentrale bijna rechtstreeks van de band () zijn gerold.

Niet dat het veel uitmaakt... Ik bestel ze ook altijd online en betaal met een dikke smile dan iets meer voor de montage. Bij aanschaf van mijn Michelin PS4 vorig jaar was het verschil tussen bandencentrale & webshop in totaal 140 EUR.
                                    Ik moet u teleurstellen vriend, heb ze besteld in mei en ze waren gefabriceerd in de eerste week van 2017.

In den tijd dat ik nog hij bandencentrales langs ging waren die dotcodes ook een paar maand ouder. Denk dat die periode van oude banden algemeen wel achter ons ligt. Toch bij de gekende online winkels.

Comment

Ik moet u teleurstellen vriend, heb ze besteld in mei en ze waren gefabriceerd in de eerste week van 2017.

In den tijd dat ik nog hij bandencentrales langs ging waren die dotcodes ook een paar maand ouder. Denk dat die periode van oude banden algemeen wel achter ons ligt. Toch bij de gekende online winkels.

Ik ben (nog) niet teleurgesteld, eerst vol spanning wachten op de DOT codes van Charlie07 zijn banden

Toen ik ze vorig jaar in september online bestelde kwamen ze in sets van 2 toe (breedset, dus 2 verschillende maten). Eéntje van 11/15 en één van 02/16. Niet bepaald kakelvers, maar mits deftige manier van stockage (waar je toch mag van uitgaan) maakt dat weinig uit denk ik?

Comment

Online bestelde banden zijn altijd gedateerde banden, daarom zij ze ook zo goedkoop.
                                        Van de week bj mijn vaste bandenman 2 Goodyear Ultragrip 9 banden besteld, DOT code 3917, ± 6 weken geleden geproduceerd.
                                        There are Pretenders among us.....
                                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Wanneer moet je je bij een dot code zorgen beginnen maken?

Comment

Working...
                                          X