Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belang 0-100 tijd ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Ik lees veel 20-21s voor een standaard 330d.

door Auto, Motor & Sport getest op 22,6 seconden

Comment

• Mijn 2015 f20 114i doet van 0-100 er 6 sec over na stage 1 en stock 11.2 sec

Comment

• Stage 1 is dan ook van 100pk naar 300pk bij brp.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
          Maar ik blijf erbij dat een 200 kph niet relevant is voor een daily. Laat ons zeggen dat in real life 0 - 160 relevanter is ? Een flitsje aan 170-200 en dag rijbewijs
          Sommigen vragen zich af wat een rijbewijs is...

Comment

• En toch kent hij de wegcode goed... Iedereen rijdt wel eens te hard, niet?

Comment

• Euh...nee, de mensen met wie ik alvast meerij niet

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                En toch kent hij de wegcode goed... Iedereen rijdt wel eens te hard, niet?
                Een beetje te hard wel ja, maar in België nooit snelheden waar ik m'n rijbewijs zou voor verliezen.

Er is een verschil tussen 110 rijden waar je 90 mag op een 2x2 baan met gescheiden middenberm, waar je notabene vroeger 120 mocht en 90 rijden op een drukke baan van 70 met veel huizen en winkels.

Bebouwde kom altijd netjes 50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jo2 Bekijk Berichten
                  Mijn 2015 f20 114i doet van 0-100 er 6 sec over na stage 1 en stock 11.2 sec

Dat is nu één van de keren waarom je chiptuning niet verantwoord kan noemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Dat is nu één van de keren waarom je chiptuning niet verantwoord kan noemen.
                    Dat mensen op die manier met een gerust hart kunnen rondrijden snap ik niet.
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                      Dat mensen op die manier met een gerust hart kunnen rondrijden snap ik niet.
                      Alleeeeez gast, verdubbelen van vermogen is best ok!

Daarom ook dat bmw voor hun M Performance Power Kit bij een 30d eist dat je de M Performance remmen hebt of een aanpassing van de voorste remmen mee betaalt. Voor 28 peekaatjes extra.

Van 105 naar God weet hoeveel in de 200 bij een 114i is best ok!

Comment

Alleeeeez gast, verdubbelen van vermogen is best ok!

Daarom ook dat bmw voor hun M Performance Power Kit bij een 30d eist dat je de M Performance remmen hebt of een aanpassing van de voorste remmen mee betaalt. Voor 28 peekaatjes extra.

Van 105 naar God weet hoeveel in de 200 bij een 114i is best ok!

Het gaat naar 222pk.
                        ik was vergeten dat met een BMW alles kan
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          Het gaat naar 222pk.
                          ik was vergeten dat met een BMW alles kan
                          Een 220i van 184pk sleuren ze naar 290pk trouwens

Comment

• Wel gek idd die BMW's nu mijn cupra gaat ook van 300-> 400 dat is ook wel abnormaal al

Comment

• Die Golf V GTI's ook, van 200 naar 310 alsof het niks is.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Allez, ik ben maar een simpele ziel, maar van 105 naar 220pk gaan. Dat heeft bij een bmw toch ook effecten op andere onderdelen dan enkel het blok en de turbo? Hoe zit dat met de ketting en spanners, injectoren, cilinderkoppen, cardan, differentieel? Of ben ik werkelijk zo een autotechniek leek?

Comment

• Bij de 114i,116i en 118i is elke onderdeel hetzelfde. De 118i heeft standaart 184pk, is vorig mini cooper s blok
                                  Dus van 184 pk naar 230pk valt reuze mee hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jo2 Bekijk Berichten
                                    Bij de 114i,116i en 118i is elke onderdeel hetzelfde. De 118i heeft standaart 184pk, is vorig mini cooper s blok
                                    Dus van 184 pk naar 230pk valt reuze mee hoor.
                                    Dus 100% dezelfde auto, van voor tot vanachter, met als enige verschil de badge op de kofferklep?

Comment

• Amai dan zou je dom zijn om geen 114i te kopen...

Comment

• Daar geloof ik precies niet veel van dat elk onderdeel zelfde is. Ik lees meestal andere dingen, nu bij dat model weet ik het niet zeker...

Comment

Dus 100% dezelfde auto, van voor tot vanachter, met als enige verschil de badge op de kofferklep?
                                          inderdaad

Comment

Working...
                                          X