imperia?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenwelke 2 belgische bedrijven die nu nog steeds bestaan, hebben ooit autos gebouwd
EDIT: vraag iets veranderd, want heb er 2 gevondenPowered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Minerva...maar die maken nu fietsen dicht tegen mijn werk :p
Comment
-
ge hebt edran, maar dat is pas sinds ergens jaren '80
ge hebt die de snyper maken (naam firma ontgaat me nu) en da's sinds jaren '90, maar de snyper is eigenlijk een lotus 7
ge hebt gillet welke de vertigo bouwen en imperia die electro willen gaan bouwen. Die laatste is een nzam die nochtans al sinds begin 1900 bestaat. Wel failliet geweest en daarna terug opgevist.
of mis ik nog ene?
Comment
-
ik had FN die nog steeds wapens maakt (letterke verschil wagen-wapen).
en gillet had ik nog gevonden die nog bestaat
apal is er nog geweest, minerva (ik wist dat ze fietsen maakte, maar nu nog altijd? dacht dat die naam niet meer in gebruik was), imperia, vivinus (die naar minerva ging), metallurgique (eerst locomotieven, dan autos).
jammer dat er van onze belgische fabrikanten haast niks meer over is. ik geloof dat een school (leuven?) de naam minerva wou opkopen om er electrische wagens onder te lanceren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenik had FN die nog steeds wapens maakt (letterke verschil wagen-wapen).
en gillet had ik nog gevonden die nog bestaat
apal is er nog geweest, minerva (ik wist dat ze fietsen maakte, maar nu nog altijd? dacht dat die naam niet meer in gebruik was), imperia, vivinus (die naar minerva ging), metallurgique (eerst locomotieven, dan autos).
jammer dat er van onze belgische fabrikanten haast niks meer over is. ik geloof dat een school (leuven?) de naam minerva wou opkopen om er electrische wagens onder te lanceren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenflappy was de eerste die ook gillet antwoorde erna, maar ik weet nu niet of minerva ook nog bestaat als de originele fabriek, of wordt gewoon de naam nog gebruikt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenWat een gedoe om die gigantische uitdaging te vermijden zelf een vraag te bedenken. Meer dan een paar minuten hoeft het niet te kosten om iets de bedenken...Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenHet is niet altijd geen tijd hebben om een nieuwe vraag te stellen heel dikwijls is het ook geen tijd hebben om steeds terug te komen om te kijken of iemand al het juiste antwoord gegeven heeft... want inderdaad een vraag stellen duurt slechts enkele seconden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk BerichtenWaren Nederlanders...en hun familinaam was citroen --> dus zonder trema.Citroen was zelf al een naamsverandering. Ik ben het zelf tegengekomen op zoek naar een vraag.
Met strik! Hoho!
Okee, limoenman.Last edited by Den Paarse Capri; 22/06/2015, 14:55.
Comment
-
Comment