Saab Automobile AB was sedert 1990 volledig onafhankelijk van Saab AB de vliegtuigconstructeur...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag
Collapse
X
-
Yep! Het was Saab dat ik bedoelde.
96gr heeft ook gelijk dus misschien klopt het niet helemaal maar ik keur Namaz' antwoord toch gewoon helemaal goed!Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenWelk Frans automerk werd in 1955 gekocht door Citroën om in 1967 te worden opgedoekt?
Comment
-
-
easy: panhard ofwel één van de eerste automerken die begreep wat aerodynamica inhield. Kleine motoren die toch onstellend snel gingen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichteneasy: panhard ofwel één van de eerste automerken die begreep wat aerodynamica inhield. Kleine motoren die toch onstellend snel gingen.
Fantastische beleving en ver voor zijn tijd.
Comment
-
welk merk laat eerst zijn uitlaatgassen via de roetfilter passeren alvorens ze terug te sturen naar de egr klep?
Comment
-
In Europa dacht ik dat Renault (samen met Nissan) de eerste was om zo'n systeem toe te passen (de Energy dCi 130), in de VS bestaat zo'n systeem al sedert 2009 waar VW het gebruikte in z'n 2.0 TDI motor.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
-
Comment