Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Saab Automobile AB was sedert 1990 volledig onafhankelijk van Saab AB de vliegtuigconstructeur...
    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Yep! Het was Saab dat ik bedoelde.

96gr heeft ook gelijk dus misschien klopt het niet helemaal maar ik keur Namaz' antwoord toch gewoon helemaal goed!
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Welk Frans automerk werd in 1955 gekocht door Citroën om in 1967 te worden opgedoekt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Welk Frans automerk werd in 1955 gekocht door Citroën om in 1967 te worden opgedoekt?
          Zeker dat ge niet 1965 bedoelt? [edit] hm, ok degene waar ik aan denk is in stukken opgekocht, pas compleet in 1965
          30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Nope 1967

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Nope 1967
              Ik bedoelde 1965 ipv 1955.
              30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Panhard?
                Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• easy: panhard ofwel één van de eerste automerken die begreep wat aerodynamica inhield. Kleine motoren die toch onstellend snel gingen.
                  www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                    Panhard?

Correct!

Comment

• Flappy, doe jij maar een nieuwe vraag, zit zonder inspiratie...
                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                        easy: panhard ofwel één van de eerste automerken die begreep wat aerodynamica inhield. Kleine motoren die toch onstellend snel gingen.
                        Dit weekend de kans gekregen om even mijn 2CV te laten staan en met een 24C op pad te gaan.
                        Fantastische beleving en ver voor zijn tijd.

Comment

• welk merk laat eerst zijn uitlaatgassen via de roetfilter passeren alvorens ze terug te sturen naar de egr klep?
                          www.peugeotforum.be

Comment

• Peugeot?

Iedereen weet dat Peugeot het antwoord is op miljoenen vragen. Net als '5'
                            30 jaar Mr Yuge!

Comment

• In Europa dacht ik dat Renault (samen met Nissan) de eerste was om zo'n systeem toe te passen (de Energy dCi 130), in de VS bestaat zo'n systeem al sedert 2009 waar VW het gebruikte in z'n 2.0 TDI motor.

Comment

• Ik dacht dat dit d'office zo was...
                                Waarom zou je nu niet gezuiverde lucht terugsturen, dat slaat milieu-technisch toch nergens op?
                                Geen wonder dat die EGR-krengen zo vaak verstoppen dus
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• 96 gr it is

lol @ den paarsen capri
                                  www.peugeotforum.be

Comment

• We hebben allemaal wel al eens een taxi genomen en daar een taximeter in gezien dus, maar welke auto werd het eerst uitgerust met een Taximeter?

Comment

• wilde gok (en fout waarschijnlijk): yellow cab in NY?
                                      www.peugeotforum.be

Comment

• Mercedes?

Comment

• London Cab?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Working...
                                          X