Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanaf hoeveel stuks telt het als massaproductie? 100? 1000? Van de Henney Kilowatt bv zijn er maar 15 tot bij het publiek geraakt.
    30 jaar Mr Yuge!

Comment

• het was de bedoeling om die wagen als massaproductie te starten, maar ze zijn er nooit geraakt door de slechte verkoop (autos bleken te duur).
      maar het was wel de eerste wagen die in staat was ver genoeg en snel genoeg te rijden. t was idd de henney kilowatt.
      gebouwd eind jaren 50 en enkel mogelijk gemaakt dankzij de uitvinding uit 1947 (transistor).
      vond het al straf dat electrische wagens toen 96km/h haalden en dat ze ook 1uur konden rijden op 1 electrische lading
      Last edited by ; 20/06/2015, 12:44.

Comment

• Dus dat is het antwoord of wa En dan is't aan mij?
        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Iets gemakkelijk. Deze achterruit hoort bij een auto die ik een van de leukste verschijningen vind die momenteel rondrijdt. Welke auto is het?

bultenaar.jpg

PS de Henney Kilowatt is overigens gebaseerd op de Renault Dauphine, toevallig ook heel leuk.
          Last edited by Den Paarse Capri; 20/06/2015, 12:58.
          30 jaar Mr Yuge!

Comment

• is dat ne peugeot RCZ ?
            Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
              is dat ne peugeot RCZ ?
              Inderdaad. Aan u!
              30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Wat is de link tussen de BMW 327 en de Wartburg ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                  Wat is de link tussen de BMW 327 en de Wartburg ?
                  Was de BMW 327 niet 1 van die BMW's die niet van BMW zelf is maar van Wartburg, dat toen (net na WOII) in handen was van de Sovjet Unie?
                  KLIK |&| KLAK

Comment

• Je gaat al de goede richting uit

Comment

• Tip : EMW

Comment

• Wat een gedoe om die gigantische uitdaging te vermijden zelf een vraag te bedenken. Meer dan een paar minuten hoeft het niet te kosten om iets de bedenken.

EMW is de fabriek van eisenach waar beide modellen gemaakt zijn. Eisenach kwam in oostblokgebied terecht na de oorlog, en eerst hebben ze voort bmws gemaakt, hernoemd naar EMW, om dan op termijn het merk wartburg te starten. Dus Wartburg is gestart van overgenomen BMW fabrieken.
                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Noem een auto die stock een zwaartepunt heeft van minder dan 45cm. Straatversie, commercieel model. Hoeft niet meer op de markt te zijn.

[edit ok, 7 minuten, maar ik ben onderbroken]
                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

• als ik het niet weet, dan kan ik ook niet antwoorden... helaas. En ik gebruik google enkel als het niet meer anders kan.
                            www.peugeotforum.be

Comment

• Weet ik wel.
                              30 jaar Mr Yuge!

Comment

• En vooraleer iemand het zegt, het zwaartepunt vd gt86 staat 46cm boven de grond - maar dan staat hij wel 12cm hoog op zijn poten.
                                30 jaar Mr Yuge!

Comment

• tesla? aangezien zen hele batterijpack in de vloerplaat ligt, en de motor achteraan op de achteras

en na het googlen:
                                  The Model S has a center of gravity comparable to the Ford GT.
                                  17.5 inches – this affects its drive very positively

17,5inch x 2,54 = 44,45cm. en weten we direct ook dat de ford GT dat heeft
                                  Last edited by ; 21/06/2015, 12:35.

Comment

• Porsche 918
                                    Radical S3 SL
                                    Bac Mono

Comment

• donkervoort, lotus 7 en al die afgeleide kitcars daarvan

met een AC cobra zat je ook met je gat net boven het asfalt en een laag ingeplante motor.
                                      www.peugeotforum.be

Comment

• Allez, dat weet ik dan ook weer 't Is aan fcapri, ook al is een laag zwaartepunt bij een tesla gewoon valsspelen. Just add lead.

Ik had een BMW E92 M3 gevonden van 17 inch, en van de (oude) Lotus Europa heb ik het nog niet gevonden.

De eigenlijke waarden zijn moeilijk te vinden dus als ge ze kunt opgeven, graag.
                                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• welke 2 belgische bedrijven die nu nog steeds bestaan, hebben ooit autos gebouwd

EDIT: vraag iets veranderd, want heb er 2 gevonden

Comment

Working...
                                          X