Oorspronkelijk geplaatst door order66
Bekijk Berichten
ook ervaren toen ik als jonge twintiger en nog student (nu nog altijd maar eind de twintig overigens) tijdje twee motos te gelijk had ipv 1.. dat is dus twee keer zorgen eh.. en twee keer plaats, twee keer onderhoud, twee keer iets dat kapot gaat. zelf als geld het probleem niet is is het een zorg.
een jacht is ook zoiets, je denk tof en beeld je alleen nice varen in, maar zoiets creeert zoveel zorgen en stress en verplichtingen... allene als je ECHT giga rijk bent kan je dat allemaal hebben en u van de zorgen daarrnod onttrekken door mensen in dienst te hebben die alles regelen en verzorgen, maar goed, weet niet als dat nog zo leuk is...
eigenlijk is mijn geluk geweest dat ik dat al jong heb ervaren met die twee motos (fietsen heb ik ook in veelvoud overigens, maar dat is meer als reserve en is ook pak minder zorg omdat je op onderhoud na er niks aan moet doen), en dus mijn lesje heb geleerd.
vaak zie ik ook iets en denk ik mwaaahh... wil ik wel. en dan heb ik altijd die rationele ervaring om te kunnen zeggen; nee.. beter niet
Comment