Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Invoering rijbewijs met punten.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veel ongevallen gebeuren ook omdat fietsers en voetgangers naar niets meer omzien. Als zwakke weggebruikers voelen ze zich beresterk.
    Eigenlijk zouden voetgangers en fietsers 'de zwakke weggebruikers' ook zwaarder moeten bestraft worden. Dan pas zullen de ongevallen dalen en wordt een veiligere situatie gecreeërd.
    Nu zijn vele autobestuurders als slachtoffer als dader gebrandmerkt.
    Als ik mijn mijn rolstoel stop aan een zebrapad en pas oversteek als ik zeker ben dat het veilig is om over te steken, wordt je aanzien als een lepraleider.
    Men zou alle fietsers en en voetgangers die bij het rood oversteken en het de doodnormaalste zaak vinden, de beelden hiervan eens op het net smijten. De boel crasht.
    Iedereen moet er aan meewerken, zolang men verwacht dat het enkel van het gemotoriseerd verkeer komt, is er geen verbetering in zicht ....

Comment

• Een strafpunt voor 10km/h te snel? Pure waanzin.

De Zweedse coalitie...Ik haat ze nu al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Een strafpunt voor 10km/h te snel? Pure waanzin.

De Zweedse coalitie...Ik haat ze nu al.
        Zeer belachelijk inderdaad, want 130km/u op de autostrade is echt wel levensgevaarlijk....

Ik hoop ergens dat er daardoor meer mensen een coyote gaan kopen!

Goed voor de 'community'!
        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
          Dees is net wat de overheid het liefst zou zien denk ik.

Maar je hebt gelijk, ook dan zal het mijn laatste 6cil. zijn.
          Wat ben je ermee als je er niet meer van kan/mag genieten
          Maar dat is het hem nu net, je mag nu ook al niet zo snel rijden, maar velen vegen hun kloten d'r aan en dus moeten ze strenger gaan optreden.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Maar dat is het hem nu net, je mag nu ook al niet zo snel rijden, maar velen vegen hun kloten d'r aan en dus moeten ze strenger gaan optreden.
            Ja want 131 op de snelweg is echt wel risicovol gedrag.

Comment

Maar voor 131 moet ik geen 6 cilinder hebben.
              Dus die vergelijking gaat niet op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Buitenlandse nummerplaten
                Zolang je een Belgisch rijbewijs hebt, heb je het vlaggen volgens mij.
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Zolang je een Belgisch rijbewijs hebt, heb je het vlaggen volgens mij.
                  Er is een achterpoortje voor zoiets, omslachtig, maar het lukt.

Comment

Dat heb ik ook niet gezegd he, maar het is door de mensen die zwaardere overtredingen begaan, en blijven begaan (hun lesje maar niet leren), dat mensen die er maar een beetje over zitten nu ook zullen moeten boeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
                      Veel ongevallen gebeuren ook omdat fietsers en voetgangers naar niets meer omzien. Als zwakke weggebruikers voelen ze zich beresterk.
                      Eigenlijk zouden voetgangers en fietsers 'de zwakke weggebruikers' ook zwaarder moeten bestraft worden. Dan pas zullen de ongevallen dalen en wordt een veiligere situatie gecreeërd.
                      Nu zijn vele autobestuurders als slachtoffer als dader gebrandmerkt.
                      Als ik mijn mijn rolstoel stop aan een zebrapad en pas oversteek als ik zeker ben dat het veilig is om over te steken, wordt je aanzien als een lepraleider.
                      Men zou alle fietsers en en voetgangers die bij het rood oversteken en het de doodnormaalste zaak vinden, de beelden hiervan eens op het net smijten. De boel crasht.
                      Iedereen moet er aan meewerken, zolang men verwacht dat het enkel van het gemotoriseerd verkeer komt, is er geen verbetering in zicht ....

Idd, de zwakke weggebruiker is steeds in zijn/haar recht.
                      Deze groep heeft zoveel macht gekregen dat ze naar nergens meer omkijken.
                      Machteloos sta je ertegenover. Voetgangers en fietsers steken over zonder kijken volle spits of ni.
                      Soms doen ze mij denken aan een horde zombies, en passen ze beter in "the walking dead" dan int verkeer. Ofwel zijn ze levensmoe of denken "jij moet toch lekker stoppen, klootzak. Ik ben in mijn recht!"
                      En daar staan ze op, dat het nu levensbedreigend is of niet...
                      Zal mij een raadsel blijven

Comment

Ook dit is waarheid als een koe, en niet iedereen kan er even verstandig mee omgaan jammer genoeg.

Laat ze dan beter ALLE wagens begrenzen op 120.

Pas dan ben ik akkoord

Comment

• Ik ben al 17jaar op de baan, ik heb een zware voet da geef ik met plezier toe.
                          Mijn ongevallen in fout?

GEEN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Er is een achterpoortje voor zoiets, omslachtig, maar het lukt.
                            Vertel.

Comment

• Ik snap het probleem niet. Gewoon de verkeersregels volgen en je hebt nergens last van. Het wetsvoorstel lijkt me nog vrij mild aangezien er nergens sprake is van de verbeurdverklaring van het voertuig.
                              Last edited by ; 07/10/2014, 21:26. Reden: verbeurD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                Ik snap het probleem niet. Gewoon de verkeersregels volgen en je hebt nergens last van. Het wetsvoorstel lijkt me nog vrij mild aangezien er nergens sprake is van de verbeurtverklaring van het voertuig.
                                Daar heb je wel gelijk in, maar iedereen rijd al eens iets te snel he (effe verstrooid, of onoplettend en dan een snelheidsbeperking niet gezien).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                                  Ik ben al 17jaar op de baan, ik heb een zware voet da geef ik met plezier toe.
                                  Mijn ongevallen in fout?

GEEN
                                  Ik 23 jaar op de baan en geen enkel ongeval in fout. Ben ik nu meer held dan u?

Comment

• men zit vanalles te zoeken om het eigen volk het geld uit de zakken te halen...wat is er nu mis met een wegenvignet voor buitenlanders...dan heeft men toch ineens geld genoeg. Ik rijd zovaak tussen allemaal vreemde nummerplaten op de autostrade...
                                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Ik nog maar 13 jaar op de baan, maar ook geen enkel omgeval in fout.
                                      En ben daar toch fier op, en 23 jaar, ik hoop dat ik dat ook ga mogen meemaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                        men zit vanalles te zoeken om het eigen volk het geld uit de zakken te halen...wat is er nu mis met een wegenvignet voor buitenlanders...dan heeft men toch ineens geld genoeg. Ik rijd zovaak tussen allemaal vreemde nummerplaten op de autostrade...
                                        Inderdaad, vind het erg dat ze daar geen werk van maken, zou toch zeker heel wat geld kunnen opbrengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Ik 23 jaar op de baan en geen enkel ongeval in fout. Ben ik nu meer held dan u?

Dit bedoel ik niet jakkel ;-)
                                          Wat me stoort is dat ongevallen altijd int vakje overdreven snelheid geplaatst worden.

Ik heb nergens beweerd dat ik een held ben en knal ook geen 100 in bebouwde kom.
                                          Word hier precies gelyncht door hypocrieten, ik kom er tenminste vooruit.

Mocht iedereen wat meer zn verstand gebruiken alsook de zwakke weggebruiker zouden er véél minder ongevallen zijn.

Strenger optreden bij ongeval en dronkenschap hoor ik liever.
                                          Dit mag van mij 0 tolerantie zijn.

Comment

Working...
                                          X