Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Invoering rijbewijs met punten.
Collapse
X
-
De enige manier om de rijkeren die niet om boetes geven aan banden te leggen zeker.
Als ze natuurlijk punten gaan aftrekken bij 51 waar je 50 mag dan ben ik radicaal tegen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
-
Of ze kunnen dan voorhebben gelijk in Frankrijk dat er velen met Letse platen en dergelijke gaan rijden.
Dan lopen ze de inkomsten aan biv en jaarlijkse taks ook mis.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDe enige manier om de rijkeren die niet om boetes geven aan banden te leggen zeker.
Als ze natuurlijk punten gaan aftrekken bij 51 waar je 50 mag dan ben ik radicaal tegen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jocar Bekijk Berichtenhttp://www.standaard.be/cnt/dmf20140910_01261069
het gaat er dan, in navolging van de rest van europa, toch eens van komen. Ben benieuwd?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
het Franse systeem ziet er eigenlijk heel redelijk uit: starten met 12 punten, 2 punten per jaar terug te verdienen, oftewel 4 punten mits een stage van 2 dagen, en eigenlijk weinig puntenaftrek voor kleine fouten:
Infractions du code de la route entrainant la perte de points, totale ou partielle, sur le permis de conduire. Nombre de points perdus et classes des contraventions.
Daarmee zou ik wel kunnen leven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDe enige manier om de rijkeren die niet om boetes geven aan banden te leggen zeker.
Als ze natuurlijk punten gaan aftrekken bij 51 waar je 50 mag dan ben ik radicaal tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mint Sauce Bekijk Berichtenhet Franse systeem ziet er eigenlijk heel redelijk uit: starten met 12 punten, 2 punten per jaar terug te verdienen, oftewel 4 punten mits een stage van 2 dagen, en eigenlijk weinig puntenaftrek voor kleine fouten:
Infractions du code de la route entrainant la perte de points, totale ou partielle, sur le permis de conduire. Nombre de points perdus et classes des contraventions.
Daarmee zou ik wel kunnen leven.
Lijkt inderdaad een goed systeem te zijn. Men zou wel vanaf 5 jaar geen punten afgetrokken levenslang safe zitten mogen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenLijkt inderdaad een goed systeem te zijn. Men zou wel vanaf 5 jaar geen punten afgetrokken levenslang safe zitten mogen doen.den borre
Int3x0r
Comment
-
dit blijft m.i. federale materie, maar de regio's moeten ober hetzelfde akkoord zijn; alvorens alle drie entiteiten op één lijn staan zullen wij nog even mogen wachten, dus geen paniek ! ik hoop dat ze overtredingen die met de fiets gebeuren (bv rode licht negeren, op de zebra-paden oversteken alsof ze voorrang hebben enz) in aanmerking komen voor aftrek van het (auto)rijbewijs; een fiets is trouwens een voertuig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk BerichtenCD&V komt nu efkens met rijbewijs met punten en vermogensbelasting, 2 zaken waar ze vóór de verkiezingen niet over gerept hebben...
hadden het wel over km-heffing, dat vind ik nog erger eigenlijk
in ieder geval, clichés over politici worden weer bevestigd...
Nu, over politici heb je gelijk maar dit voorstel vind ik nu wel goed, zo snel mogelijk toepassen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichtene i n_d e_l i j k!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenDikke zever ,we zijn niet zover meer af van een politiestaatEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDe partij van de grote leider is toch anders ook groot voorstander
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenDikke zever ,we zijn niet zover meer af van een politiestaat
mensen denken misschien dat er meer rechtvaardigheid komt op die manier, maar vergeten wel s dat alle macht, privacy en vrijheid afgeven aan de overheid het meest miserie creëert
Comment
-
Voor mij geen probleem maar in kader van de verkeersveiligheid mogen ze de 65+ ook wat harder aanpakken, om de zoveel testen laten afleggen (fysiek maar ook kennis van het verkeer). Indien niet er door dan is het rijbewijs afgeven.
Vorig weekend getuige geweest van een ongeluk, bestuurder was +-75 en gaf toe dat zijn zich niet meer optimaal was... de fietser was er vet mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichtenvolgende keer stem ik blancoEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment