Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spiegelhoesjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als ik vroeger het v-teken deed, kreeg ik 2 pintjes
    www.peugeotforum.be

Comment

• Ik dacht dat politiek niet gelijk is aan sport.

Ik heb het nog niet gezien, maar hoe zit het met de pinkers in de spiegel, zijn die nog zichtbaar met zo'n hoesje?
      Last edited by ; 23/06/2014, 20:33.

Comment

• ik het al wel gezien: nieuwe a klasse waarvan de richtingaanwijzers dus niet meer zichtbaar waren... overdag toch. 's nachts kan het goed meevallen gezien de dunne stof die voor dergelijke spullen gebruikt wordt.
        www.peugeotforum.be

Comment

• bij benzen zijn ze zichbaar met hoes

bij de rest, wie weet

Comment

• Niet zichtbaar = niet wettelijk?

Comment

• Spiegelhoesjes

Foutje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                als ik vroeger het v-teken deed, kreeg ik 2 pintjes
                Dat is nog steeds zo, gisteren meerdere malen ondervonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Wel mee oppassen, niet voetbalfans gaan denken dat ge een bosje schaamhaar op u spiegels hebt staan
                  PussyMagnet!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                    Aan huizen waar vorige maand nog affiches en plakaten hingen met foto's van De Grote Leider en zijn lakeien prijkt nu een Belgische vlag en staat een auto op de oprit met tricolore spiegelhoesjes. Rare mensen , sommige Belgen.... Ik begrijp er helemaal niets meer van....
                    Ach de meeste mensen zetten die affiches van de zogenaamde Grote Leider echt niet uit politieke of ideologische overtuiging in hun hofke hoor. Als er tegen de volgende verkiezingen bij bijvoorbeeld de PVDA een gast met een sympatieke kop en babbel opkomt die het goed doet in de opiniepeilingen dan zetten dezelfde simpele zielen met evenveel gemak een plakkaat van de PVDA in hun voorhofke. Sommige mensen vereenzelvigen zich nu eenmaal graag met winnaars.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                      Niet zichtbaar = niet wettelijk?
                      Waarom niet? Richtingaanwijzers in spiegels zijn niet verplicht, dus of je ze dan ziet of niet maakt toch niet veel uit? Of ben ik mis?
                      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                        Waarom niet? Richtingaanwijzers in spiegels zijn niet verplicht, dus of je ze dan ziet of niet maakt toch niet veel uit? Of ben ik mis?
                        Dedju, denk er juist aan dat dat de zijpinkers zijn, dus moeten wel zichtbaar zijn zekers?
                        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

dus moeten wel zichtbaar zijn zekers?
                          idd , of koop u ne nieuwe Peugeot.........die pinkers staan onder de spiegel......

Comment

Dedju, denk er juist aan dat dat de zijpinkers zijn, dus moeten wel zichtbaar zijn zekers?
                            Waarom?
                            Zijpinkers zijn enkel verplicht bij het trekken van een aanhangwagen (caravan) en bij langere voertuigen.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• als ze erop staan moeten ze zichtbaar zijn
                              www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                als ze erop staan moeten ze zichtbaar zijn
                                Ze mogen verwijderd worden
                                Lampjes moeten zelfs niet werken (geen opmerking op de keuring als ze niet zouden werken)

Dus waarom zouden ze zichtbaar moeten zijn??

Tenzij je een aanhangwagen trekt natuurlijk.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Je auto wordt dus niet afgekeurd als je met spiegelhoesjes naar de keuring gaat maar je wordt gewoon uitgelachen.

Comment

• Ik hoorde dat na het wk de nva stemmers gaan verder rijden met 1 hoesje, de andere stemmers zouden er twee houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                      Ik hoorde dat na het wk de nva stemmers gaan verder rijden met 1 hoesje, de andere stemmers zouden er twee houden.
                                      De nva'ers supporteren voor de "ons omringende landen".

Comment

• Voor de randgemeenten van Antwerpen dus....

Comment

• Schijnt dat er op de dienstwagen van de Wever ook hangen. Halve weliswaar...

Comment

Working...
                                          X