Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spiegelhoesjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ha is het al weer wk?...

Sent from my HTC One using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
      Mijn buurman heeft gisterenavond zo'n hoes over zijn gehele auto getrokken.
      oude fiat 500 ?

Comment

• EDIT: stond hier al, maar schitterend!

Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by Sinof; 08/06/2014, 21:16.

Comment

• deze is zonder de/het fout en met spatie
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Deze spiegelbeschermingshoesjes worden naar het schijnt uitgedeeld naar aanleiding van één of ander voetbaltoernooitje in het buitenland waar enkele Belgen aan deelnemen. Aangezien deze hoesjes gevaarlijk kunnen zal ik er geen bevestigingen aan mijn spiegels. Raar dat sommige mensen zich zo laten mee slepen door een spelletje voetbal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

deze is zonder de/het fout en met spatie
              Maar staat nog altijd vol fouten. 'volksgezondheid' moet met hoofdletter. 'belgische' ook. Autospiegel moet aan elkaar (of afbreekstreepje tussen auto en spiegel als het woord gesplitst wordt). En er moet nog een punt achter de laatste zin.

Bovendien mag volgens mij 70% van de Belgen zo'n hoesjes aan hun autospiegels hangen, het gemiddelde ligt net boven de 15cm.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                Deze spiegelbeschermingshoesjes worden naar het schijnt uitgedeeld naar aanleiding van één of ander voetbaltoernooitje in het buitenland waar enkele Belgen aan deelnemen. Aangezien deze hoesjes gevaarlijk kunnen zal ik er geen bevestigingen aan mijn spiegels. Raar dat sommige mensen zich zo laten mee slepen door een spelletje voetbal.

Vind ik ook .

Comment

• Noemt dat spelletje van mannekes die achter een bal lopen en dit gedurende de lengte van een film doen dus voetbal

Sent with a Galaxy Note 3

Comment

• En strafbaar. Maar ik wil de eerste agent nog zien die daar een boete voor durft schrijven. Die wordt door het voetbalgek volk gelyncht

Comment

• Inderdaad, omdat het voetbal is wordt er weer vanalles gedoogd. Vreemd toch wat voor een effect die sport heeft op sommige mensen ...

Comment

• omdat "panem et circenses"

Comment

• Typisch Vlaams e, heel Vlaanderen muv Gent is NVA minded en nu is het België boven...

Comment

• Serieus bende zageventen hier ze.

Voor sommige is voetbal nu éénmaal een totale belevenis, als wij hoesjes willen hangen rond onze spiegels, vlaggetjes tussen de ruiten steken en sjaals op he dashboard leggen dan doen we dat toch zeker...#whocares?

Sommige onder ons vinden het plezant om zich te verkleden, vol te schminken en met allerhande attributen samen te komen in grote groepen (voorgaande zin klinkt enorm fout als je het zijn context trekt maar soit) om het prachtige WK te beleven vol spanning en onze spelers naar de overwinning te brullen met de nodige drank!

Veel van hierboven hebben toch wat te veel azijn gedronken ze, verzuurde mensen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten
                              Serieus bende zageventen hier ze.

Voor sommige is voetbal nu éénmaal een totale belevenis, als wij hoesjes willen hangen rond onze spiegels, vlaggetjes tussen de ruiten steken en sjaals op he dashboard leggen dan doen we dat toch zeker...#whocares?

Sommige onder ons vinden het plezant om zich te verkleden, vol te schminken en met allerhande attributen samen te komen in grote groepen (voorgaande zin klinkt enorm fout als je het zijn context trekt maar soit) om het prachtige WK te beleven vol spanning en onze spelers naar de overwinning te brullen met de nodige drank!

Veel van hierboven hebben toch wat te veel azijn gedronken ze, verzuurde mensen.
                              Toen ze een hele tijd 0-1 achter stonden, stond m'n Facebook plots vol gezaag over pottestampers, losers, ze kunnen er niets van,... Etc etc. Dat waren dus die mensen die vol schmink en vlagjes gaan "supporteren".

Plots winnen ze met 2-1 en ze zijn weer allemaal door het dolle heen en "superfan"...

Echte fans hoor.

Comment

• Leven en laten leven zeker..ik zou het zelf ook nooit doen,maar als iemand daar gelukkig mee is ,who cares..beter zoiets dan op de N16 staan vechten gelijk 2 achterlijke debielen..

Comment

• Laat ze toch doen... Als men zich amuseert op die manier.

Ik neem er in elk geval geen aanstoot aan: ik sta erbij, kijk er naar, en vind het eigenlijk wel amusant.
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    Toen ze een hele tijd 0-1 achter stonden, stond m'n Facebook plots vol gezaag over pottestampers, losers, ze kunnen er niets van,... Etc etc. Dat waren dus die mensen die vol schmink en vlagjes gaan "supporteren".

Plots winnen ze met 2-1 en ze zijn weer allemaal door het dolle heen en "superfan"...

Echte fans hoor.
                                    Zo zijn er altijd, hetzelfde met zogenaamde die hard autofans die hun auto vol met plastieken boecht "opknappen".

Anyway, ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.

Comment

• De nieuwe

Comment

• toen hij gisteren scoorde vroeg ik mij af of zijn pruik er van af ging vallen
                                        nee dus... het blijkt zijn echt haar te zijn !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                                          De nieuwe

Wel mee oppassen, niet voetbalfans gaan denken dat ge een bosje schaamhaar op u spiegels hebt staan
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X