Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze spiegelbeschermingshoesjes worden naar het schijnt uitgedeeld naar aanleiding van één of ander voetbaltoernooitje in het buitenland waar enkele Belgen aan deelnemen. Aangezien deze hoesjes gevaarlijk kunnen zal ik er geen bevestigingen aan mijn spiegels. Raar dat sommige mensen zich zo laten mee slepen door een spelletje voetbal.
Maar staat nog altijd vol fouten. 'volksgezondheid' moet met hoofdletter. 'belgische' ook. Autospiegel moet aan elkaar (of afbreekstreepje tussen auto en spiegel als het woord gesplitst wordt). En er moet nog een punt achter de laatste zin.
Bovendien mag volgens mij 70% van de Belgen zo'n hoesjes aan hun autospiegels hangen, het gemiddelde ligt net boven de 15cm.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Deze spiegelbeschermingshoesjes worden naar het schijnt uitgedeeld naar aanleiding van één of ander voetbaltoernooitje in het buitenland waar enkele Belgen aan deelnemen. Aangezien deze hoesjes gevaarlijk kunnen zal ik er geen bevestigingen aan mijn spiegels. Raar dat sommige mensen zich zo laten mee slepen door een spelletje voetbal.
Voor sommige is voetbal nu éénmaal een totale belevenis, als wij hoesjes willen hangen rond onze spiegels, vlaggetjes tussen de ruiten steken en sjaals op he dashboard leggen dan doen we dat toch zeker...#whocares?
Sommige onder ons vinden het plezant om zich te verkleden, vol te schminken en met allerhande attributen samen te komen in grote groepen (voorgaande zin klinkt enorm fout als je het zijn context trekt maar soit) om het prachtige WK te beleven vol spanning en onze spelers naar de overwinning te brullen met de nodige drank!
Veel van hierboven hebben toch wat te veel azijn gedronken ze, verzuurde mensen.
Voor sommige is voetbal nu éénmaal een totale belevenis, als wij hoesjes willen hangen rond onze spiegels, vlaggetjes tussen de ruiten steken en sjaals op he dashboard leggen dan doen we dat toch zeker...#whocares?
Sommige onder ons vinden het plezant om zich te verkleden, vol te schminken en met allerhande attributen samen te komen in grote groepen (voorgaande zin klinkt enorm fout als je het zijn context trekt maar soit) om het prachtige WK te beleven vol spanning en onze spelers naar de overwinning te brullen met de nodige drank!
Veel van hierboven hebben toch wat te veel azijn gedronken ze, verzuurde mensen.
Toen ze een hele tijd 0-1 achter stonden, stond m'n Facebook plots vol gezaag over pottestampers, losers, ze kunnen er niets van,... Etc etc. Dat waren dus die mensen die vol schmink en vlagjes gaan "supporteren".
Plots winnen ze met 2-1 en ze zijn weer allemaal door het dolle heen en "superfan"...
Leven en laten leven zeker..ik zou het zelf ook nooit doen,maar als iemand daar gelukkig mee is ,who cares..beter zoiets dan op de N16 staan vechten gelijk 2 achterlijke debielen..
Toen ze een hele tijd 0-1 achter stonden, stond m'n Facebook plots vol gezaag over pottestampers, losers, ze kunnen er niets van,... Etc etc. Dat waren dus die mensen die vol schmink en vlagjes gaan "supporteren".
Plots winnen ze met 2-1 en ze zijn weer allemaal door het dolle heen en "superfan"...
Echte fans hoor.
Zo zijn er altijd, hetzelfde met zogenaamde die hard autofans die hun auto vol met plastieken boecht "opknappen".
Anyway, ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.
Wel mee oppassen, niet voetbalfans gaan denken dat ge een bosje schaamhaar op u spiegels hebt staan
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment