Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spiegelhoesjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Tja, snap die hele heisa rond voetbal sowieso niet.
    Is met elke sport zo. Ik volg heel weinig sportnieuws. Liever zelf op de fiets kruipen.
    Mensen hebben idolen nodig zeker?
    Nu, het WK is nog eens iets anders. Een eerlijke competitie met landenteams. Het heeft wel iets. En geen vriendjespolitiek zoals in Eurosongtoestanden. En voor een land als het onze ook niet slecht. Voelen velen zich nog eens Belg i.p.v. Vlaming.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Is met elke sport zo. Ik volg heel weinig sportnieuws. Liever zelf op de fiets kruipen.
      Mensen hebben idolen nodig zeker?
      Nu, het WK is nog eens iets anders. Een eerlijke competitie met landenteams. Het heeft wel iets. En geen vriendjespolitiek zoals in Eurosongtoestanden. En voor een land als het onze ook niet slecht. Voelen velen zich nog eens Belg i.p.v. Vlaming.
      Met elke sport? Ik denk niet dat de Belgische TV binnenkort Le Mans of tijdens de jaarwisseling Dakar gaat uitzenden hoor.

Enige dat men hier kent is voetbal (belgische vlaggen), wielrennen en veldrijden (Vlaamse vlaggen) en tennis.
      Verder zie je amper sporten

Sent with a Galaxy Note 3
      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
          Oh god, die zie ik de laatste tijd echt zo vaak rijden. Maar de meeste van hun zijn wel zo hypocriet dat ze dat bordje erop hangen, maar vanaf het moment dat de hemel een beetje grijs kleurt, ze wel hunnen auto pakken.
          Maar soit
          Ja maar op de auto hebben ze dan een sticker "weer een fiets minder".

Comment

Ken je dat niet? De fietser die achter zich een colonne auto's ophoudt omdat die niet voorbij kunnen steken door tegenliggers?

De egoïst!

Comment

Ik snap niet goed waarin iedereen zich druk in maakt...we hebben is eindelijk een nationale ploeg om trots op te zijn, we mogen nog is meegaan naar een WK maar oh wee als er iemand is die dat ook effectief laat zien... Serieus, dat stoort toch niemand...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten
                Ik snap niet goed waarin iedereen zich druk in maakt...we hebben is eindelijk een nationale ploeg om trots op te zijn, we mogen nog is meegaan naar een WK maar oh wee als er iemand is die dat ook effectief laat zien... Serieus, dat stoort toch niemand...
                Volkomen waar.

Comment

Klopt, stoort me ook niet echt, tenzij er te veel bier bij komt kijken, en je bendes zatte mensen op straat tegenkomt.

Maar bij mij zal je geen belgisch vlaggetje zien.

Comment

Olé, olé... Ik volg het niet en toch vind ik het tof dat zovele mensen fier zijn op ons landje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door road rebel Bekijk Berichten
                      Ja maar op de auto hebben ze dan een sticker "weer een fiets minder".
                      Met kruisjes achter?
                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Olé, olé... Ik volg het niet en toch vind ik het tof dat zovele mensen fier zijn op ons landje.
                        En plots zijn alle N-VA'ers en vlaams belangers weer Belg!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          En plots zijn alle N-VA'ers en vlaams belangers weer Belg!
                          Net als alle nva kamerleden die maar al te graag de riante vergoedingen van vadertje staat ontvangen. Maar dit terzijde.

Ik voorspel dat ze niet eens de eerste ronde overleven.

Comment

Wel, geen voetbalfanaat.
                            Maar met de ploeg die we nu hebben...een doelpunt binnenlaten tegen Luxemburg...

Ik kon onder ne steen kruipen van schaamte.

Ze voelen zich te goed, en daardoor zullen ze falen.
                            En vrij snel.

Comment

Komaan gasten stemmen voor die Belgen hé!
                              Ik ken er ook geen bal van, maar die laatste match tegen Zweden heb ik zo met één oog wat mee gekeken. De dochters moesten dat zien, zijn fan van nen Hazard ofzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                                Wel, geen voetbalfanaat.
                                Maar met de ploeg die we nu hebben...een doelpunt binnenlaten tegen Luxemburg...

Ik kon onder ne steen kruipen van schaamte.
                                Ach, dat overkwam de Italianen gisteren ook. En die hebben zelf maar één keer kunnen scoren.
                                Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Mijn twee auto's zijn over the top versierd. Vooral mijn Doblo is er los over: volledige vlag op de achterruit (ja, je mag een achterruit volledig 'toe' maken, evenals de achterste zijruiten), bandana aan de binnenspiegel en aan de versnellingspook, hoofdsteunhoezen in de driekleur, zetelcovers in de belgische driekleur en een sjaal aan de ruit langs binnen.

Staan nog in bestelling: spiegelhoezen (al diegene die je gratis krijgt zijn te klein want de Doblo heeft zeer grote spiegels, heb er dus al een set over de 500 gehangen) en ik ga ook nog een speciaal antenneverlengstuk halen met de Belgische vlag erop.

O ja, en nog een CD branden waar 18 keer na mekaar de Brabançonne opstaat.

En neen, ik heb niet op de NV-A gestemd. Ik zou het liefst van al hebben dat ons Belgenlandje blijft bestaan, en als het toch splitst, hoop ik weg te kunnen uit het verzuurde vlaanderen, alwaar de buren jaloers zijn en elkaar niets gunnen, alwaar we allemaal veel te kort op mekaar wonen, alwaar het bijna een politiestaat is en alwaar men klaar staat om iedereen te veroordelen die, op welk gebied dan ook, nog maar ietsje anders is.
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                    Mijn twee auto's zijn over the top versierd. Vooral mijn Doblo is er los over: volledige vlag op de achterruit (ja, je mag een achterruit volledig 'toe' maken, evenals de achterste zijruiten), bandana aan de binnenspiegel en aan de versnellingspook, hoofdsteunhoezen in de driekleur, zetelcovers in de belgische driekleur en een sjaal aan de ruit langs binnen.
                                    Respect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Staan nog in bestelling: spiegelhoezen (al diegene die je gratis krijgt zijn te klein want de Doblo heeft zeer grote spiegels, heb er dus al een set over de 500 gehangen) en ik ga ook nog een speciaal antenneverlengstuk halen met de Belgische vlag erop.

O ja, en nog een CD branden waar 18 keer na mekaar de Brabançonne opstaat.

En neen, ik heb niet op de NV-A gestemd. Ik zou het liefst van al hebben dat ons Belgenlandje blijft bestaan, en als het toch splitst, hoop ik weg te kunnen uit het verzuurde vlaanderen, alwaar de buren jaloers zijn en elkaar niets gunnen, alwaar we allemaal veel te kort op mekaar wonen, alwaar het bijna een politiestaat is en alwaar men klaar staat om iedereen te veroordelen die, op welk gebied dan ook, nog maar ietsje anders is.
                                      Wij willen foto's !
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Het voetbalspel kan mij niet echt bekoren. Ik heb eerder een voorkeur voor echte sporten zoals atletiek , wielrennen , zwemmen.... . Tijdens deze jaarlijkse voetbalspelen ga ik meestal een tochtje maken op de fiets want het is dan doorgaans heerlijk rustig op de Nederlandse en Belgische wegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                          Het voetbalspel kan mij niet echt bekoren. Ik heb eerder een voorkeur voor echte sporten zoals atletiek , wielrennen , zwemmen.... . Tijdens deze jaarlijkse voetbalspelen ga ik meestal een tochtje maken op de fiets want het is dan doorgaans heerlijk rustig op de Nederlandse en Belgische wegen.
                                          You're the man, dbr2!

Comment

Working...
                                          X