Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spiegelhoesjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

iemand al geprobeerd om het rood stuk van dat hoesje te knippen
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

een echte groene jongen rijdt met een bakfiets, met een plakkaatje "alweer een auto minder". bij voorkeur met fluo vestje en veiligheidshelm.
      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Heb hier ook hoesjes liggen Gratis gekregen... Maar ik twijfel. Mag ik ermee door de carwash? Het verbruik vind ik zo erg niet. Ik zou graag eens weten hoeveel mijn auto maximum kan verbruiken want ik geraak niet makkelijk over de 8.5 liter. Is dat wel normaal? Moet ik naar de dealer hiervoor?

Comment

Gem. verbruik van 47 wagens op spritmonitor is 9,77L/100km. Ge zit dus nog onder het gemiddelde. Is toch normaal voor zo'n grote en zware auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
            ik zal er zelf wel een paar (laten) breien in oranje wol.
            voor de gebreide versie heb ik ook wel intresse
            dat nylon van de gepatendeerde is afrip

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
              een echte groene jongen rijdt met een bakfiets, met een plakkaatje "alweer een auto minder".
              Oh god, die zie ik de laatste tijd echt zo vaak rijden. Maar de meeste van hun zijn wel zo hypocriet dat ze dat bordje erop hangen, maar vanaf het moment dat de hemel een beetje grijs kleurt, ze wel hunnen auto pakken.
              Maar soit
              2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Men verkoopt tegenwoordig handige hoesjes ...
                1 april is toch al voorbij ???

Verkoopt ??? Bij zowat elke mogelijk product krijgt ge die GRATIS .

Om je verbruik hetzelfde te houden moet je je spiegels inklappen tijdens het rijden..........( doen ze bij de testprocedures ivm het verbruik van auto's alsook de naden afplakken en overbodig gewicht thuislaten....)

Of je kan alle verflagen van je auto schuren/schrapen/afbijten.........dan verbruikt ie ook minder , deden ze indertijd met de concorde ook want de verf woog te zwaar .

OT : ik vind de hoesjes in driekleur met zo'n duivels-hoorntje ( ???of hoe noemt dat ) best wel mooi . ( maar die verbruiken nog meer ! ) )

Comment

Mijn Nederlandse collega kan me , gratis , oranje exemplaren leveren. Ik ben helemaal geen fan van het Nederlandse koningshuis (ook niet van het Belgische) maar oranje lijkt me gewoon veiliger.

Comment

ik wil die gebreide versie van je

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                      OT : ik vind de hoesjes in driekleur met zo'n duivels-hoorntje ( ???of hoe noemt dat ) best wel mooi . ( maar die verbruiken nog meer ! ) )
                      met hoorntjes ? nog niet gezien ... heb je daar fotos van ?
                      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Als het extra verbruik zoals reeds aangehaald door enkelen je toch niet te veel kan schelen maar steenslag wel kan ik je ten zeerste volgende aanraden:

De kans op steenslag op de motorkap is namelijk veel groter dan bij spiegelkappen.

groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          ik wil die gebreide versie van je
                          Ik ook

Past nog goed bij zwart

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Mijn Nederlandse collega kan me , gratis , oranje exemplaren leveren. Ik ben helemaal geen fan van het Nederlandse koningshuis (ook niet van het Belgische) maar oranje lijkt me gewoon veiliger.
                            Ik heb al een paar auto's gezien met fluo groene spiegels. (lijkt me nog veiliger dan gewoon oranje)
                            Ze hadden de spiegelkappen gespoten, waarschijnlijk om alzo het brandstofverbruik niet te verhogen.
                            Het waren wel allemaal van die kleine wagentjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                              Ik heb al een paar auto's gezien met fluo groene spiegels. (lijkt me nog veiliger dan gewoon oranje)
                              Ze hadden de spiegelkappen gespoten, waarschijnlijk om alzo het brandstofverbruik niet te verhogen.
                              Het waren wel allemaal van die kleine wagentjes.
                              Mini's? Deloitte?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                                Mini's? Deloitte?
                                Dacht er ook meteen aan (al wist ik niet van welk bedrijf het was). Vind dat echt mottige bakken.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Ik heb ook zo een spiegelhoesjes van Belgie, mijn verbruik is met 0,1L gestegen kan ik nu in proces gaan met de aanbieder van het product?

Mvg

Comment

Eindelijk eens een topic met een nuttige bijdrage , nog een tip voor DBR2 ke , als uw vrouw haar BH groot genoeg is kan je die in 2 knippen en over uw spiegelkes hangen, das zeker een pluspunt voor de stroomlijn

Comment

Trekt er uw geitewollen sokken over.
                                      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Da's waar

awel!

weeral aant lachen ja?!

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                        een echte groene jongen rijdt met een bakfiets, met een plakkaatje "alweer een auto minder". bij voorkeur met fluo vestje en veiligheidshelm.

mijn bovenbuur rijdt ook zo rond op zijn fiets.

Heeft wel een dodge ram om te compenseren.
                                        BMW X5 45e

Comment

Bijgevoegde Bestanden

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X