Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb hier ook hoesjes liggen Gratis gekregen... Maar ik twijfel. Mag ik ermee door de carwash? Het verbruik vind ik zo erg niet. Ik zou graag eens weten hoeveel mijn auto maximum kan verbruiken want ik geraak niet makkelijk over de 8.5 liter. Is dat wel normaal? Moet ik naar de dealer hiervoor?
een echte groene jongen rijdt met een bakfiets, met een plakkaatje "alweer een auto minder".
Oh god, die zie ik de laatste tijd echt zo vaak rijden. Maar de meeste van hun zijn wel zo hypocriet dat ze dat bordje erop hangen, maar vanaf het moment dat de hemel een beetje grijs kleurt, ze wel hunnen auto pakken.
Maar soit
Verkoopt ??? Bij zowat elke mogelijk product krijgt ge die GRATIS .
Om je verbruik hetzelfde te houden moet je je spiegels inklappen tijdens het rijden..........( doen ze bij de testprocedures ivm het verbruik van auto's alsook de naden afplakken en overbodig gewicht thuislaten....)
Of je kan alle verflagen van je auto schuren/schrapen/afbijten.........dan verbruikt ie ook minder , deden ze indertijd met de concorde ook want de verf woog te zwaar .
OT : ik vind de hoesjes in driekleur met zo'n duivels-hoorntje ( ???of hoe noemt dat ) best wel mooi . ( maar die verbruiken nog meer ! ) )
Mijn Nederlandse collega kan me , gratis , oranje exemplaren leveren. Ik ben helemaal geen fan van het Nederlandse koningshuis (ook niet van het Belgische) maar oranje lijkt me gewoon veiliger.
Als het extra verbruik zoals reeds aangehaald door enkelen je toch niet te veel kan schelen maar steenslag wel kan ik je ten zeerste volgende aanraden:
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Mijn Nederlandse collega kan me , gratis , oranje exemplaren leveren. Ik ben helemaal geen fan van het Nederlandse koningshuis (ook niet van het Belgische) maar oranje lijkt me gewoon veiliger.
Ik heb al een paar auto's gezien met fluo groene spiegels. (lijkt me nog veiliger dan gewoon oranje)
Ze hadden de spiegelkappen gespoten, waarschijnlijk om alzo het brandstofverbruik niet te verhogen.
Het waren wel allemaal van die kleine wagentjes.
Ik heb al een paar auto's gezien met fluo groene spiegels. (lijkt me nog veiliger dan gewoon oranje)
Ze hadden de spiegelkappen gespoten, waarschijnlijk om alzo het brandstofverbruik niet te verhogen.
Het waren wel allemaal van die kleine wagentjes.
Dacht er ook meteen aan (al wist ik niet van welk bedrijf het was). Vind dat echt mottige bakken.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Eindelijk eens een topic met een nuttige bijdrage , nog een tip voor DBR2 ke , als uw vrouw haar BH groot genoeg is kan je die in 2 knippen en over uw spiegelkes hangen, das zeker een pluspunt voor de stroomlijn
Comment