Men verkoopt tegenwoordig handige hoesjes (meestal rood/geel) om de buitenspiegels te beschermen tegen insecten en steenslag. Zouden deze het verbruik verhogen ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spiegelhoesjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenMen verkoopt tegenwoordig handige hoesjes (meestal rood/geel) om de buitenspiegels te beschermen tegen insecten en steenslag. Zouden deze het verbruik verhogen ?
-
Er bestaan ook hoesjes om over heel je wagen te trekken. Rijdt wel niet zo handig...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenIk heb groen gestemd maar prefereer oranje wegens de zichtbaarheid. Die heb ik echter nog niet gezien hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenU heeft gelijk , mijn wagen stoot inderdaad kankerverwekkende stoffen uit. Ik overweeg voor mijn volgende aankoop een VW Eco Up op aardgas te kopen.
Comment
-
Aub, kunt direct supporteren: http://www.toychamp.be/product/10128...um_spiegelhoesGolf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenSupporteren voor Nederland??? Landverrader.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenSupporteren voor Nederland??? Landverrader.
Comment
-
je moet spiegelhoesjes in carbon kopen
die maken je auto zelfs sneller, want dat is vederlicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenTuurlijk zij hebben de mooiere vrouwen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenU heeft gelijk , mijn wagen stoot inderdaad kankerverwekkende stoffen uit. Ik overweeg voor mijn volgende aankoop een VW Eco Up op aardgas te kopen.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
Comment