de spiegelhoesjes hebben weer geholpen !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spiegelhoesjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenIk vertrek iets voor 6 uur voor een stevige fietstocht . Lekker genieten van het rustige verkeer op de Belgische landwegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk BerichtenIk ook niet, maar een NVA sympathisant die voor de rode duivels supportert is in mijn ogen een hypocriet. Ik supporter voor de rode duivels, omdat ik het land wil splitsen, begrijp dat maar eens.
Bobo ben ook supporter van Standard.-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenDaarnet tijdens de match op de e40 geen hoesje te zien. Een zekere rust daalde over me heen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenTijdens de aanvang van de match stond ik op de E40 in Aalter in de file. De spiegelhoesjes crowd was bijzonder nerveus en gehaast :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenHebben er rond 17u30 gestaan, er was daar een accident gebeurt even voorbij Aalter. Ze moesten ene afvoeren door whiplash.
Comment
-
Vandaag op de Europalaan in Genk een oude Toyota Avensis gezien met spiegelhoesjes. Die dingen zaten zo ver om de rand dat hij in het midden van zijn spiegels nog een vrije strook had van 2 x 4 cm. Maar goddank voor de binnenspiegel, al hing er op de achterruit toch wel een sticker in het lang en in het breed van Jazzfestival Peer 2013.
Geweldig idee, die spiegelhoesjes...
Comment
-
Aan huizen waar vorige maand nog affiches en plakaten hingen met foto's van De Grote Leider en zijn lakeien prijkt nu een Belgische vlag en staat een auto op de oprit met tricolore spiegelhoesjes. Rare mensen , sommige Belgen.... Ik begrijp er helemaal niets meer van....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenAan huizen waar vorige maand nog affiches en plakaten hingen met foto's van De Grote Leider en zijn lakeien prijkt nu een Belgische vlag en staat een auto op de oprit met tricolore spiegelhoesjes. Rare mensen , sommige Belgen.... Ik begrijp er helemaal niets meer van....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenEnig respect aub voor onze alwetende voorman , De Grote Leider wordt met hoofdletters geschreven.
Comment
Comment