Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spiegelhoesjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de spiegelhoesjes hebben weer geholpen !
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Hopelijk zetten ze Bukake op de bank volgende keer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
        Ik vertrek iets voor 6 uur voor een stevige fietstocht . Lekker genieten van het rustige verkeer op de Belgische landwegen.
        A, was jij dat ?

Comment

• Net vernomen dat ze nog enkele spelletjes mogen verder spelen. Prachtige fietstocht van 70 km gemaakt en ik voelde me bijwijlen alleen op de wereld. Net over de Nederlandse grens even gestopt om een terrasje te doen. Hopen volgen er zo nog enkele avonden....

Comment

• Het was inderdaad héél stil buiten. We hoorden geen auto's, zelfs het gezoem van de snelweg, die je hier normaal altijd op de achtergrond hoort, bij deze windrichting, was helemaal verstomd.
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
              Ik ook niet, maar een NVA sympathisant die voor de rode duivels supportert is in mijn ogen een hypocriet. Ik supporter voor de rode duivels, omdat ik het land wil splitsen, begrijp dat maar eens.
              Bobo ben ook supporter van Standard.
              Agreed, achja.. domme en verzuurde mensen mogen helaas ook stemmen hé.
              -

Comment

• Daarnet tijdens de match op de e40 geen hoesje te zien. Een zekere rust daalde over me heen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                  Daarnet tijdens de match op de e40 geen hoesje te zien. Een zekere rust daalde over me heen
                  Tijdens de aanvang van de match stond ik op de E40 in Aalter in de file. De spiegelhoesjes crowd was bijzonder nerveus en gehaast :-)

Comment

• Pfff, ze hebben niet veel gemist hoor... Het zijn jammer genoeg geen kampioenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      Tijdens de aanvang van de match stond ik op de E40 in Aalter in de file. De spiegelhoesjes crowd was bijzonder nerveus en gehaast :-)
                      Hebben er rond 17u30 gestaan, er was daar een accident gebeurt even voorbij Aalter. Ze moesten ene afvoeren door whiplash.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                        Hebben er rond 17u30 gestaan, er was daar een accident gebeurt even voorbij Aalter. Ze moesten ene afvoeren door whiplash.
                        Yup, ben het ongeval ook nog gepasseerd.

Comment

• maar na de match waren de hoesjes en vlagjes weer present. En met véél getoeter. Er kwam plots een einde aan de rustige avond :-(

Comment

• Vandaag op de Europalaan in Genk een oude Toyota Avensis gezien met spiegelhoesjes. Die dingen zaten zo ver om de rand dat hij in het midden van zijn spiegels nog een vrije strook had van 2 x 4 cm. Maar goddank voor de binnenspiegel, al hing er op de achterruit toch wel een sticker in het lang en in het breed van Jazzfestival Peer 2013.

Geweldig idee, die spiegelhoesjes...
                            Mijn Skoda

Comment

• Bij het vorige wk reed ik zo rond met van die vlaggenstokjes tussen m'n achterramen (Mannschaft). Blijkbaar verlies je die op hogere snelheden!!

Comment

• Aan huizen waar vorige maand nog affiches en plakaten hingen met foto's van De Grote Leider en zijn lakeien prijkt nu een Belgische vlag en staat een auto op de oprit met tricolore spiegelhoesjes. Rare mensen , sommige Belgen.... Ik begrijp er helemaal niets meer van....

Comment

Aan huizen waar vorige maand nog affiches en plakaten hingen met foto's van De Grote Leider en zijn lakeien prijkt nu een Belgische vlag en staat een auto op de oprit met tricolore spiegelhoesjes. Rare mensen , sommige Belgen.... Ik begrijp er helemaal niets meer van....
                                  Ik vind je plots heel leuk

Comment

• ondertussen hebben we 1.9 + 16 miljard staatsschuld bij, brood en spelen

oude Tindemans zei...de schuld is er zo gekomen en gaat zo weer weg

Comment

• o ja, slechts 1/3 van de mensen kijkt naar de sjot, ongeveer evenveel als stemt voor de grote lijder

Comment

• Enig respect aub voor onze alwetende voorman , De Grote Leider wordt met hoofdletters geschreven.

Comment

Enig respect aub voor onze alwetende voorman , De Grote Leider wordt met hoofdletters geschreven.
                                          Moeten wij nu elkaar begroeten door met de hielen te klikken en het V-teken te tonen?

Comment

Working...
                                          X