Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spiegelhoesjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    1.1 miljoen vlamingen wonen in de walen
    Ja omdat de grond daar nog goedkoop is.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
      't is zelfs sterker als men de statistieken uitzuiverd naar de verhouding echte walen en vlamingen dan komt het neer op 1 vlaming per 3 walen
      Hebt u hier een statistisch betrouwbare bron voor? En wat noemt u Vlaming? Iemand die Nederlands als voertaal heeft? Dus volgens u heeft 1/3 zuivere Walen een nederlandstalige moeder...

In 2012 zijn er naar schatting 9000 vlamingen de taalgrens over gestoken, moet je even doorgaan om aan 1 miljoen te geraken. Aan dit tempo is er binnen een goede 100 jaar een vlaamse meerderheid in Wallonië Nu het punt is dat we hier nu eenmaal het territorialiteitsbeginsel toepassen. Als je in Wallonië gaat wonen, ben je een Waal. Zelfde voor wanneer men in Vlaanderen woont aangezien Vlaming / Waal of Brusselaar nu eenmaal geen officieel statuut is.

Enfin, dit is hier wel heel offtopic aan het gaan. Voetbal een bovenstaande hebben dan ook niets met elkaar te maken, laat staan met die spiegel-capootjes. Voor de voetbal supporteren is één ding maar daar een communautaire twist aan geven en nu plots Belgische eenheid bepleiten vanuit een voetbalcontext gaat er bij mij wel moeilijk in.

Ik voel me nu meer Europeaan, kan ik nog altijd supporteren voor Nederland en Duitsland, als dat niet lukt verander ik mijn statuut naar wereldburger

Comment

• Ik ben Belg en voel me Belg. En zal altijd Belg blijven, wereldburger is me te groots. Zeker nu het nog steeds niet bewezen is dat er buitenaards leven zou zijn. En laat het alstublief zo blijven, wie weet wat voor een immigraties we dan nog moeten meemaken...

Comment

• Dit topic mag eigenlijk dicht e, de spiegelhoesjes mogen van de spiegels

Bijgevoegde Bestanden
          Last edited by Liquid Li0n; 07/07/2014, 10:23.
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• hehe eindelijk

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                Dit topic mag eigenlijk dicht e, de spiegelhoesjes mogen van de spiegels
                En toch zie ik dagelijks heel wat auto's die er gewoon mee blijven rondrijden.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  En toch zie ik dagelijks heel wat auto's die er gewoon mee blijven rondrijden.
                  Ja en nog best wat Belgische vlaggen.

Op 11juli heb ik eigenlijk minder Vlaamse vlaggen gezien dan ik had verwacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Ja en nog best wat Belgische vlaggen.

Op 11juli heb ik eigenlijk minder Vlaamse vlaggen gezien dan ik had verwacht.
                    Ze zullen het eindelijk beginnen te snappen
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Diegenen die er blijven mee rondrijden zijn wellicht die mensen die de voetbal niet volgen. Niet iedereen is geinteresseerd in voetbal, hierdoor weten ze niet dat die spiegelcondoompjes eraf moeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Diegenen die er blijven mee rondrijden zijn wellicht die mensen die de voetbal niet volgen. Niet iedereen is geinteresseerd in voetbal, hierdoor weten ze niet dat die spiegelcondoompjes eraf moeten.
                        als ze eens zouden lezen dat het hen extra verbruik oplevert omdat de stroomlijn naar de knoppen is, zullen ze het er wel snel afdoen

Comment

• K moet wel zeggen dat het meestal raar uitziende mensen zijn die er nu nog mee rondrijden. Zo'n beetje alsof ze de hoesjes bij een bak Jupiler gekregen hebben en er nog een serieus aantal van liggen hebben.

Comment

• Als je ziet hoeveel Jupiler-vlaggen er enkele weken geleden aan de gevels hingen, dan moeten er inderdaad nogal wat bakken verzet zijn. En die zijn ze nu nog aan het ledigen: een bak per dag, op doktersvoorschrift.
                            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Dat zal de reden zijn dat die hoesjes er nog aanhangen... 's morgen beven ze teveel om die knoopjes los te maken en als ze niet meer beven zien ze niet meer waar de knoopjes zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Dat zal de reden zijn dat die hoesjes er nog aanhangen... 's morgen beven ze teveel om die knoopjes los te maken en als ze niet meer beven zien ze niet meer waar de knoopjes zitten.
                                Delirium tremens

Comment

• Das ook een bier, maar daar kreeg je geen hoesjes bij

Comment

• laat ons hopen dat ze de 22e verdwenen zijn e.

Comment

• Waarom? Zouden ze wachten tot na d'een defile?

Comment

• Er is een facebookgroep die oproept om alle vlaggen te laten tot we een regering hebben.
                                        Alhoewel het Jupiler-publiek zich daar wss bitter weinig zorgen over maakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                          Er is een facebookgroep die oproept om alle vlaggen te laten tot we een regering hebben.
                                          Alhoewel het Jupiler-publiek zich daar wss bitter weinig zorgen over maakt.
                                          die is er sinds vandaag toch...

Comment

Working...
                                          X