Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spiegelhoesjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    liquid lion : de joden ZIJN de banken
    Daarmee dat de banken niet te vertrouwen zijn he.

Comment

• desondanks is er veel armoede onder die groep

Comment

desondanks is er veel armoede onder die groep
        Nochtans kan je hen moeilijk kansarm noemen.

Comment

• ze geraken moeilijk aan de bak buiten hun eigen cultuur

Comment

• Dus de banken moeten leningen geven, maar je vindt het niet goed om je centen op de bank te zetten. Met welk geld moet de bank dan leningen geven?
            Ik dacht dat dàt net de essentie van bankieren was?

.
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
              koop u zonnepanelen, koop u een zonneboiler,...

heb ik vorig jaar ook gedaan zonnepanelen gekocht en ik zit daar met een opbrengspercentage dat de bank mij nooit kan geven...

kakken op iemand anders is makkelijk, uw eigen gewoontes veranderen zodat ge minder geld moet uitgeven zijn blijkbaar wel moeilijk
              Wat doede dan met d'een overschot van uw spaargeld? Toch naar de bank dragen voor een aalmoes? Ge gaat toch uw laatste geld niet op uw dak leggen he.
              Enige wat je kan doen is investeren in eigendom, de belastingen hierop ondergaan en hopen dat ge huurders hebt die betalen. Want anders zijde weer gesjareld, moet maar eens proberen zo'n gezin dat niet betaalt uit uw huis te zetten.
              En tegenwoordig schrijven ze de huishuur over... kunde alle dagen naar uw rekening kijken of ze al betaald hebben. Om dan de veertiende van de maand te zien dat het er eindelijk opstaat. Vroeger ging men langs om de huishuur op te halen. De laatste dag of de eerste dag van de maand. Contant.
              In de beste jaren van onze economie werd er bijna altijd met geld betaald...

Comment

desondanks is er veel armoede onder die groep
                Klopt.

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                Nochtans kan je hen moeilijk kansarm noemen.
                Je zou verschieten. Niet elke jood in Antwerpen zit in de diamantsector. Er zijn veel chassidische joden die met verschillende grote gezinnen in 1 kleine woning zitten uit pure armoede.

Blijven wel rare kwezels met hun gekke kleren en haartooi. Ze mijden elk contact met ons.

Comment

• ik steek mijn geld in mijn huis: ik isoleer als de pest, doe allerlei energiebesparende maatregelen

en die renderen serieus. Ben van 3600m³ gas naar 1250m³ verbruik gegaan, van 4200 kw/h naar een theoretisch verbruik (want met zonnepanelen hebt ge geen verbruik meer) van 3300kw/h. De gas moet nog zakken tot onder de 1000 kuub want ik wil nog maar 50€ in de maand niet meer uitgeven aan energie. Ik ken iemand met een niet zuinig huis en die zit rond de 350€ in de maand. Reken op jaarbasis maar uit welke interest ge hebt en hoeveel geld op de bank ge moet hebben om 4000€ interest te hebben. En ik blijf doorgaan om te pitsen in maandelijkse vaste kosten.
                  En daarbuiten zijn er nog investeringsmogelijkheden genoeg om extra inkomsten te hebben zonder dat ge daarvoor uw geld bij de bank moet laten staan. Goed rondkijken en goed informeren.
                  www.peugeotforum.be

Comment

• Da's verstandig... Heb je elke maand iets aan. Maar er komt een dag dat je rond bent en moet zoeken naar alternatieven he. Ik zou ook nog kunnen isoleren en zo. Heb nu een rekening van 180 euro wat eigenlijk niet zoveel is voor een vrijstaande woning zonder verdiep. Maar zonnepanelen wil ik niet omdat het dak deel uitmaakt van het uitzicht van de woning. Heb al eens gekeken voor een windmolentje, maar dat staat nog in zijn kinderschoenen.
                    Om de zoveel tijd belt de bank eens omdat ze zogezegd iets hebben wat de moeite waard is. Maar 't is nooit gene vette. Als je 't durft, profiteer van de lage intresten, neem een lening en koop een eigendom bij. Verhuur die en laat die zichzelf betalen. Dan heb je iets voor je oude dag...Zelfs al moet je elke maand bijleggen, dan nog is het renderend. Vastgoed blijft de inflatie voor, heeft weinig risico en kan je nog een aardige opbrengst leveren als je geluk hebt met huurders.

Comment

• voor die zonnepanelen moet ge voorbij dat uitzicht durven kijken. Eens die op uw dak liggen en ge de teller ziet terugdraaien kan u dat uitzicht geen bal meer schelen. En als het u echt stoort, zijn er zonnepanelen die ge als dakpan kunt leggen. Perfect geintegreerd in uw dak, zeker als ge zwarte dakpannen hebt.
                      Als ge tweede eigendom zonder veel risico zoekt kan ik u maar 1 ding aanbevelen: koop een huis in een vakantiepark. Ge moet zelfs geen btw betalen als ge het vruchtgebruik aan de uitbater overlaat...
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Goh, dat zou ik eigenlijk nooit doen in een vakantiepark. Je bent dan afhankelijk van het park zelf. Als dat verloederd zakt de waarde van je eigendom. Een gewone doorsnee rijwoning die op een goedkope manier gerenoveerd werd (ik bedoel niet de duurste materialen, maar wel alles wat een gezin nodig heeft) is nog het beste. Is niet heel duur en geraakt altijd verhuurd. Zijn ook alternatieven om te investeren. Laatst sprak ik iemand die wil investeerders zoeken voor bieren. je zou een vat kunnen kopen op je naam. Wanneer het vat verkocht wordt is de opbrengst min de kosten voor jou. Vooral onze betere, zware Belgische bieren zouden zich hiervoor uitermate lenen daar die gewild zijn in het verre buitenland. Voordeel is dat een afnemer op 1 plaats verschillende bieren kan kopen om die dan met een container te laten overbrengen. Bestaat bij mijn weten nog niet in Belgie. Wel met Whisky. Ik vind het het opvolgen waard... Geraak je je vat niet kwijt kan je het zelf nog opdrinken lol...

Comment

• Bedankt voor uw talrijke reacties op mijn vraag ivm spiegelhoesjes.
                          Last edited by ; 23/07/2014, 22:39.

Comment

• Moet beetje geluk hebben he. Arcopar is mij bvb nogal tegengevallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                              ik wil nog maar 50€ in de maand niet meer uitgeven aan energie.
                              ik zit aan €20 gas in de maand en 0 ellentrik (tel daar 900 per jaar aan certificaten bij dankzij freya, dus ik verdien 660 aan energie per jaar)

Comment

• Misschien kan je een elektrische wagen kopen...

Comment

• geen garage...maar in theorie zou ik mijn woon-werk verbruik van een elec wagen + huisverbruik moeten kunnen dekken...maar dan zal de gasrekening weer een beetje stijgen omdat ik nu deels electrisch (bij)verwarm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    Misschien kan je een elektrische wagen kopen...
                                    en er dan spiegelhoesjes op hangen
                                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• goed bezig bobo!!

losstaand huis? 't zal in elk geval wel heel goed geïsoleerd zijn.
                                      www.peugeotforum.be

Comment

• gesloten 6 meter huisje natuurlijk

Comment

• Van spiegelhoesjes, voetbalvolk naar politiek en nu isoleren van de woning haha.

Ik woon in een HOB uit 1988. Goed geïsoleerd met epc van 230. Als we de ketel nog vernieuwen naar een condensatie geraken we wel onder de 200. Grootste verlies is dat de huidige ketel met boiler van 100 liter werkt voor warm water.

Per maand electriciteit en gas samen is 165 EUR.

Comment

Working...
                                          X